Škoda Favorit - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 151 až 200

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 151 až 200 (751)
 
přečíst (0) 15.05.06 12:49  kuzu  (101400)

tachometr

ahoj vsem, nefunguje mi tachometr u favorita93, kolik vyjde prosim oprava?!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 20.05.06 20:37  Tomáš  (34189)

tachometr

Taky bych zašel na vrakáč,kámoš koupil novej "budík" na palivo za 350,- no fuj!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 17.05.06 22:24  DanDer  danderzavinacfa-clan.cz  (99583)

tachometr

Nepocita kilometry, ze?Mno koupil bych nakej s vrakace novej asi nema cenu, cena nebude moc vysoka pocitam
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 03.05.06 16:30  Peter  (101083)

kurenie-topeni

nefunguje mi kurenie - ide mi len teply vzduch, studeny nejde vobec. Dokonca aj naporove chladenie (bez zapnuteho ventilatoru) mi privadza do kabiny horuci vzduch od motora. Na dlhych cestach hlavne teraz ekd je vonku teplo sa jazda stava neznesitelnou. CO v tom moze byt. Ventilator je ok, chladica kvapalina ok, system je tesny, tiahlo z kabiny funguje na& kohute pri radiatore spravne....tak neviem cos a deje.dakujem za radu.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 11.06.06 19:07  Kiru  kir.uzavinacseznam.cz  (102672)

kurenie-topeni

Máš asi ruplý lanko ovládající ventil topení. Výměna je otravná, musíš rozebrat celou přístrojovku.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 04.05.06 17:36  fantozzi  (82530)

kurenie-topeni

Já jsem taky rád, že na pálení čarodějnic nedojeli chlapi s Cohibama!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.04.06 17:44  kalm10@centrum.cz  kalm10zavinaccentrum.cz  (100917)

pomoc při výměně homokinetickýho kloubu

prosím,nemáte někdo zkušenosti s výměnou tohoto kloubu,někdo tu tuším psal že to dělal,potřeboval bych nějakej návod,nebo popis práce,chci to dělat sám a né v servisu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 28.04.06 20:19  kat  (97694)

pomoc při výměně homokinetickýho kloubu

Zadej si " favorit a jeho opravy " otevri si hned to prvni nahore,je to diskuzni forum o favech.S temi klouby jsem to psal ja a tam je to taky popsany po znackou "kat"
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 28.04.06 19:31  neex  (97022)

pomoc při výměně homokinetickýho kloubu

mrkni na... http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=434 je to sice výměna manžet, ale v podstatě to je to samé...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 26.04.06 18:51  Jazy  (95020)

Ventilové vůle

Na jakou hodnotu se seřizujou ventilové vůle u favorita 136 r.v.89? a při teplím nebo studeným motorem? Četl jsem článek na techwebu a v diskuzi k tomuto článku se nemůžou dohodnout - každej dělá chytrýho. Tak snad tady pochodím. dík za reakce
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (27) 26.04.06 19:30  Tomáš  (34189)

Ventilové vůle

Podle údajů výrobce je seřízení vůle určena na studeném motoru(teplota všech jeho součástí 20 +- 3*C) na hodnotu 0,20 mm - výfukové 0,20 mm - sací,s rozvodovými tyčkami ocelovými 0,25 mm - sací,s roz. tyč. hliník+ocel.konce
Dosavadní doporučení: přečíst (27)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.04.06 20:43  Petr*  (100693)

Syič

Mam favorita(karbec) na lpg...........zajimalo by mě jenom, jestli by měl fungovat sytič při startování na plyn? Když startuju na benzín, tak funguje v poho, ale na plyn nic.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 29.05.06 20:11  pytlák  (102048)

Syič

Na LPG funguje sytič stejně jako na benzín. Pokud po sešlápnutí plynového pedálu u studeného motoru naskočí sytič, tak je jedno jestli pro LPG nebo pro benzín.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 21.04.06 01:07  hoffi  (100646)

favorit neni auto

proč by nebyl auto,v..e!
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 20.04.06 15:19  Tomáš  (34189)

Ukazatel paliva

Zdravím všechny,nevíte náhodou kde je chyba,když mi neukazuje ručička stav paliva?Je úplně spadená a pouze při startu se zatřepe a zas klesne.Díky za rady
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 21.04.06 12:25  kat  (97694)

Ukazatel paliva

To muze byt spousta veci,budto ti nekde upadl kabel z pristrojovky,nebo vadny ukazatel,ale spis bude zavada na plovaku nebo jeho pripojeni,tam bych zacal.Pod zadni sedackou je takovy plechovy kryt,jak o konzervy,ten vyloupni a pod nim to vsechno je,hadice od benzinu,elektrika,to zkontroluj,plovak sundas tak ze odsroubujes tu velkou plastovou matku (jde to blbe) a vytahnes to ven.Musis nejdriv odpojit hadice a draty.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 13.04.06 12:03  Milan Bednár  milan_bednarzavinacmibe.sk  (100448)

Otáčky motora - voľnobeh po zahriati nad 1000 spotreba 10l

Ahojte,prave som si kupil Škoda Favorit..Zatial sa mi paci, no nie som v tom zbehly.Potreboval by som zistit optimalne otacky motora po nahriati a spotrebu..Podla mna je 10l an 100Km az moc..Po nastartovani , motor na studeno ma tak cca 1500otacok..Az po zahriati klesnu na 980.. a vlastne to zahriatie je az ked dojdem obvikle do ciela.. Je to normalne, alebo by som mal dat do servisu nastavit sytis..Tiez ta spotreba, pocul som, ze optimalne otacky by mali klesnut na 700 a spotreba tak 8l.Za Vasu odpoved Vam vopred dakujem
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 16.04.06 17:27  Siky  (98375)

Otáčky motora - voľnobeh po zahriati nad 1000 spotreba 10l

Než ten novej termostat zavřeš,tak namázni těsnění silikonem!Jinak moje spotřeba je do 7l,při dlouhý štrece 6,5l a v zimě asi o 1 litr navíc.Ale nemám karbec,ale stříkačku 40kw.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 15.04.06 12:02  kat  (97694)

Otáčky motora - voľnobeh po zahriati nad 1000 spotreba 10l

Zdravim,spotreba 8l je z rise snu,obzvlast ve meste,tech 10l je akorat,pokud to nemas novy...motor na studeno 1500ot je v poradku,volnobezne by meli byt tak 850ot.Nastaveni sytice zvladnes sam,na karburatoru vlevo (vedou k tomu hadice) kdyz sundas filtr je priruba na tri srouby,kdyz je povolis da se s tim tocit,doleva vypina driv doprava naopak.Pokud se ti to spatne ohriva,budes muset vymenit termostat.To je taky na tri srouby hned za chladicem nahore na motoru,vede k tomu tlusta hadice od chladice a tenka od plast nadrzky,chce to po sundani hadic vypustit vodu (moc ji nevytece),odsroubovat ty tri srouby,vymenit termostat+tesneni,zavrit,dolit vodu,hotovo...tak pul hodky?
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 15.04.06 12:15  Milan Bednár  milan_bednarzavinacmibe.sk  (100510)

Otáčky motora - voľnobeh po zahriati nad 1000 spotreba 10l

Fu-Ha..Myslim, ze mi to bude trvat dlhsie. Samozrejme ,je mozne to dat do servisu, ale chcem sa to naucit, len si musim kupit knizku, predtym som mal Ladu s manualom, tak nebol problem.Nieco sa uz otacalo.Nejaka srubka po pravej strane. (tj celom k celnemu sklu)..Otacky motoa klesli, len neviem ci to bola ta spravna sruba (aby sa neuskrtil privod vduchu a pod).Ale tocilo sa to pri teplom motore, co sa asi nema, nakolko pri studenom otacky idu tak okolo 1400, pomaly klesaju.. Co je zajimave, tak to je taky ostry pad s otackami ,ked sa motor nahreje (druha ciara pri ukaovateli)..Potom otacky klesnu na 700. Asi tak po 5km, ale viac od toho asi ocakavat nemozem, robit totiz kratke cesty po meste 5-10km.. Ale kazdopadne si vymenim sitic, lebo mi ostava vysiet, alebo je to normalne ? Ked si to vsimnem, pridam plyn a klesne. Tiez ako si pisal termostat a tesnenie..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.04.06 15:52  kat  (97694)

Otáčky motora - voľnobeh po zahriati nad 1000 spotreba 10l

Ten sytic ma tri stupne,vypne uplne az kdyz je motor fakt ohraty,ale jestli jedes jen kousek a mas vadny termostat tak k tomu uplnymu vypnuti asi nedojde.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 09.04.06 23:06  tatramat  (100252)

PaLuBnI DeSkA

Mam takovy trapny dotaz :)
Sundaval nekdo komletne palubnidesku?Naskytla se mi moznost sundat si s vraku facka cernou palubku.Jenmi nak nejde vubec odsroubovat, kdyz mam vsechny srouby odsroubovanetak se stejnak nemuzu dostat na ty co jsou pod kaslikem.Je to asitrapny, dotaz ale zkuste mi nekdo  poradit prosim jak se k nim dostanu
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.04.06 18:49  Siky  (98375)

PaLuBnI DeSkA

Odšroubuj kastlík.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 17.04.06 19:26  tatramat  (100252)

PaLuBnI DeSkA

sem zkousel(4 šrouby) ale nak nejde vyndat, uz sem zoufalej :( 
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.04.06 20:43  Siky  (98375)

PaLuBnI DeSkA

4 šrouby ven a pak !opatrně! vypáčit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (19) 06.04.06 18:11  Marek  oktaviozavinacseznam.cz  (37547)

Topení přestavá topit chvíli teplý vzduch pak už jenom studený...

Zdravím,

Mám favorita, který mi přestal topit, nejprve z něj poblíž kohoutu začla trošku téci voda, jednou jsem dokonce cítil, jak mi trošku prská chadící kapalina do kabiny, když jsem si zapl topení, co může být v háji? Radiátor? Termostat? Kohout jsem už vyměnil... a nic. Jinak když je motor hodně zahřátý, tak topí na prvním stupni ventilátoru, ale když dám druhý, tak je to slabší a když dám zase třetí, tak to vyfouká teplo a za půl minutý to fouká už jenom chladný vzduch, přívodní hadice do kohoutu jsou obě horké...Když to zase vypnu a chvíli počkám, zase to začne foukat teplo, pak zase je to studené, poraďte prosím oktavio@seznam.cz

Porádí mi někdo?

Marek

Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.06 02:20  nazdar hoši  (100153)

favorit neni auto

Nejlepší co se dá pro klidné spaní udělat je prodat favorit a koupit nějaké opravdové auto. Jako já :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 01.04.06 11:19  Sob  (99977)

Divné zvuky od motoru

Jestli zvuky zacaly az po vymene spojky mohlo by to byt spatne usazene nebo spatne spojkovvé lozisko.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.04.06 12:08  A-L-E-X  alex.vwzavinacseznam.cz  (99976)

Divné zvuky od motoru

to bohužel nevim, kdy to začalo, jen vim že mi to celých 14 dní dělá a s tou spojkou by to asi mohlo být, už jsem tak slyšel takovej názor. Nevíš kolik by stálo spojkové ložisko a jestli je člověk schopen to vyměnit sám. Je potřeba to vyměnit rychle nebo to v pohodě vydrží ještě nějaký ten měsíc. možná by stačilo to namazat nebo tak něco...  podle mě mu to dělalo asi už od té výměny spojky někdy v prosinci. Může se stát že se ta spojka rychleji zničí?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 01.04.06 11:02  A-L-E-X  alex.vwzavinacseznam.cz  (99976)

Divné zvuky od motoru

Ahoj všem,
mám asi 14 dní Favorit. Je v perfektním jízdním stavu, ledacos povyměňované, jen ložisko na zadním kole jsem si měnil já. Mám ovšem jeden problém a nevím co to může být.Chvilkově se při jízdě ozývá takový divný zvuk, jako když něco vlečete za sebou, nebo jako když jedete hrnečkem po stole. Je to vždy pár vteřit a pak se to zase po chvíli třeba ozve znovu a znovu. Je to zepředu od motoru. Ozývá se to když jedu z kopce v klídku na 4 při nízkých otáčkách, ale i když ho žhavim do kopce. Otáčky ani rychlost se zdá na to vliv nemají. Byla před zimou měněná spojka a někdo říká jestli třeba nedrhnou brzdy. Jestli máte někdo zkušenost podobnou nebo stejnou, tak budu rád za každou radu, protože nechci něco zbytečně zanedbat. Děkuju moooc

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (17) 01.04.06 02:22  Jazy  (95020)

fávo nemá výkon

Zdar chtel bych poradit co mám dělat s výkonem u fáva r.v.89. Kolik má najeto nevím, (je přetočenej tachák) ale jede maximálně na rovince 90 na čtyřku a na pětkou už lehce zpomaluje. Z vejfuku nejde černej dým, a svíčky jsou po rozdělání čisté, tak si myslým že by se stím dalo něco ještě dělat-nechat seřídit? poradte dik
Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 05.04.06 23:50  rick wright  (100152)

fávo nemá výkon

Ahoj, já jsem měl stejnej problém. Drbal jsem se s tím týden, povyměňoval jsem svíčky, kabely, víko rozdělovače, čerpadlo na palivo, palivovej filtr, odpojil výfuk, jestli není chyba v katalizátoru a nic. Ve finále to už jezdilo maximálně 60. Dal jsem to do servisu, tam to člověk napojil na počítač, cosi zamumlal a řekl, abych si pro to druhej den přijel. Byla někde chyba v tom rozprašovaču, nebo kdesi - nejsem odborník. Od té doby mám pokoj. Teda kromě dalších už asi 8 závad - je to favorit:o))). Ale s nefunkčním přepínačem ventilátoru, spáleným motorkem zadního ostřikovače, vrzající palubkou, nebo dalšíma prkotinama, se jezdit dá:o)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 01.04.06 02:33  Špáďa  (99789)

fávo nemá výkon

Pokud nepomůže seřízení předstihu, zkuste vyměnit svíčky, i když jsou čisté. S tou výměnou svíček bych začal, je to jednodušší, než štelovat předstih. Může to být spousta dalších příčin (natankování nekvalitního paliva, špatná příprava směsi, těsnění pod hlavou válce aj.). To už bych ale nechal na odborný servis.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 01.04.06 02:37  Jazy  (95020)

fávo nemá výkon

Do servisu se mi s nim moc nechce vzhledem k ceně vozu, by to byly vzhozený prachy. kolik by to asi tak stalo to seřízení?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.04.06 02:42  Špáďa  (99789)

fávo nemá výkon

O ceně na servis pro tohle vozítko už nemám páru, jezdil jsem s ním poč. 90. let. Svěř to tedy kámošovi, co se v tom vyzná.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.06 19:08  Vladimír  (99962)

nehan to co neznáš

Největším nedostatkem Favoritů je když ho řídí řídič který jede po silnici 130 a má jet 50 a jehož schopnosti v řízeni odpovídají na 30 klm/h.Favorita můžu doporučit rozumným řídičum,kteří dodržují předpisy a nepletou si silnici se závodní dráhou.Zlom vaz.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.04.06 13:18  Fero  juhas.frantisekzavinacstonline.sk  (100555)

nehan to co neznáš

Pridávam sa k tomuto názoru úplne, pretože sa im aj trocha rozumiem aj som si s nimi niečo užil a zažil. Niektoré som vo veľmi dobrom stave predával a na mnohé nové otázky na týchto stránkach, ktoré sa dotýkajú otáčok, výkonu, benzínu, sýtiča, princípov činností jednotlivých častí vozidielka, vrátane sviečok, ktoré sa používajú v tom, ktorom vozidle resp. type som už hodne popísal na týchto stránkach.Veľmi milo ma však prekvapili  na STK  v Košiciach na Priemyselnej 2, kde mi vedúci servisu tak nastavil  nie jeden favoriťácky motor, že som bol úplne unesený. Bolo to  cítiť na ťahu, na  výkone  a  samozrejme aj na  spotrebe. Vrele odporúčam a doporučujem "nešahajte sami na nastavovanie  motora Favorita, lebo už karburátor  Pierburg nie je ESDR, alebo  SEDR a je to veľmi citlivé zariadenie, pre tento motor čo som sa presvedčil sám na sebe!"  Takže znovu potrvrdzujem to, čo tu už odznelo na tému "vodič".
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.03.06 21:15  Janek Rubeš  rubeszavinactry.cz  (99894)

Prehriva se

Zdravim vsechny, mam problem s unikem chladici kapaliny, zadna viditelna dira na hadicich neni vypadaj i docela slusne... mam ho teprve dva dny, ale dneska se rucicka vysplhala do cerveny,(temer tak na hranici) tak jsem otevrel kapotu a nebylo v nadrzce nic, ale kdyz jsem ho prebiral z bazaru, tak tam viditelne byla, diky za rady, jinak kolik tak asi zere?? Nefunguje mi tachometr :-) diky vam za odpovedi... J.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 31.03.06 18:18  Staklik  (99958)

Prehriva se

Taky jsem stim měl problémy a jak jsem sundal hlavu, tak bylo prasklý těsnění a profukovalo to. Takže doporučuji bud vyměnit termostat a když to nepomůže, tak sdělat hlavu, udělat přebrus a dát to znavu do kupy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 31.03.06 17:13  rokolo  (88280)

Prehriva se

hm....buď ti teče chladič...nebo topení....nebo je prasklá úchytná spona nějaké hadice....může to téct kdekoli... Kdyby bylo vadné těsnění pod hlavou, tak ti to poteče do motoru a z oleje se stane bílá emulze a bude se hodně kouřit (bílá pára) z výfuku i po zahřátí motoru.....může být i vadný termostat a přehrátím ti ta voda někudy vychstrla ven....zkus dolejt vodu a uvidíš...Spotřeba je tak asi mezi 7-10,11 litry...záleží na způsobu jízdy, stavu motoru a jeho příslušenství......pokud je to ideál, tak se může pohybovat mezi 6.5-8.5 litry....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 01.04.06 22:37  Janek Rubeš  rubeszavinactry.cz  (99894)

Prehriva se

chlapi dik za rady, chladic netece, ted po ceste 300km, zmizelo jen trosku vody cca 2 cm v nadrzce, zadnej viditelnej unik neni, mel jsem to v servisu tam na to koukali a rikali ze to tesneni pod tou hlavou, nakej kamos mi rikal ze bych to prej zvladl sam?? co myslite, jsem dost laik pres auta... Jian musim rict ze jsem favoritem fakt mile prekvapenej.... i ta spotreba se mi zatim zda docela v pohode....
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 28.03.06 13:53  bric  briczavinaccentrum.cz  (99746)

pár věcí

Nazdárek. Koupil jsem Favorita 93 LX s karburátorem a LPG, mělo by to mít nalítáno 170000km a je tam pár věcí, se kterými bych chtěl něco udělat. 1) Když jedu, po krátkém čase něco z venku píská, ale přestane to např. při sešlápnutí brzd, myslím, že to bude něco s brzdama, ale co.? Brzdí jinak úplně bez problémů. 2) Mám větší vůli v řadící páce, původní majitel se o vůz moc nestaral, takže varhanová guma byla rozpůlená (tu už jsem vyměnil)a dostalo se tam hodně nečistot, příčina problému mi je jasná, ale nevím, co s tím udělat, stačí-li to vyčistit nebo musím něco vyměnit, až na tu vůli řadí dobře. 3) Starty má perfektní i na sytič dobře jede, ale při zastavení a volnoběhu zůstává motor na různých otáčkách, např jednou na 1600ot, podruhé na 1400ot, někdy 1100ot a do rozjezdu jsou otáčky konstantní, je to normální nebo je nutné něco seřídit? Nutno podotknout, že po zahřátí motoru už je vše v pořádku a na volnoběhu při zastavení se otáčky drží pod 1000ot.4) Při dešti škube, ale už jsem na to našel nějakou diskuzi, takže prý stačí jen zakrýt rozdělovač nějakým igelitem a bude klid.Za každou radu budu vděčný.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 28.03.06 18:51  rokolo  (88280)

pár věcí

...no, pokusím se na něco odpovědět. Tu rozdílnost otáček na volnoběh do zahřátí motoru má nasvědomí automat. sytič....nejdříve (po startu) jede naplno a v závislosti na ohřívání motoru a sešlápnutí pedálu snižuje svoji činnost a tím i otáčky....má to tři stupně a v průběhu jízdy se to může vrátit i na ten vyšší....proto ty rozdílné otáčky....je to normální! U těch brzd to můžou být ojeté či příliš volné destičky.......nebo vytlučené díry vodících čepů toho brzdiče (někde jsem tu o tom psal)....když zabrzdíš, tak vymezíš vůle a přestane to. To s tím igelitem neznám, ale většinou pomůže výměna cívky, která je v tom rozdělovači (také se tu o tom psalo) a výměna víka rozdělovače. U toho řazení by měla jít ze spodu auta (pod pákou) vyměnit vodící kulisa...alespoň mi to tvrdil technik na technický kontrole...bohužel zkušenost s tím nemám.....

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 28.03.06 18:57  bric  briczavinaccentrum.cz  (99746)

pár věcí

Díky moc:-), kouknu na to.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 29.03.06 17:00  rokolo  (88280)

pár věcí

Není zač...pokud budeš něco dělat s tou vůlí na řazení, tak mi dej prosím vědět, jak jsi uspěl......
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 30.03.06 15:28  bric  briczavinaccentrum.cz  (99746)

pár věcí

Tak jsme to konečně zvedli hydraulikou, no koukal jsem až nevěřícně, jak to má pěkný spodek, až na blatníky jako nový. U té řadící páky je vychozené táhlo mezi řadící pákou a převodovkou, takže nic žhavého, jezdit se s tím bez problémů dá, ale koupím to nové, náklady na materiál cirka 200-250Kč + práce. Ještě musím vyměnit chladič a přední dík výfuku, olej a filtry, spravit zadní stěrač a snad to bude v pořádku. Dneska jsem byl na přepisu, skoro jsem nevěřil, už za to chtějí 800Kč, aspoň že mi dali super číslo. Jo jinak, ještě je vidět, že tomu fakt rozumíš, je tam mírná vůle v brzdových deskách, proto to píská, ještě jednou dík a jak zase něco budu mít, napíšu sem. Richard
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 30.03.06 19:24  rokolo  (88280)

pár věcí

...já také děkuji...to víš, motám se okolo toho auta už několik let:o)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.03.06 19:03  Jazy  (95020)

otáčky

Zdar,  jak mám zvýšit otáčky volnoběhu u fáčka s karbecem r.v 89. dík
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 27.03.06 18:18  rokolo  (88280)

otáčky

...já myslím, že jsem ti to už níže popsal, tak nevím, co si mám myslet......

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 25.03.06 21:27  kat  (97694)

otáčky

Jazy nedelej si nic z takovejch blbecku jako je ten co ti odpovidal,nektery lidi jsou ...,s tim nic neudelas...Co s tim mas,nedrzi to vubec,nebo to kolisa,nebo jsou mensi otacky?Posilam ti odkaz na stranku kde je toho o karburatoru hodne.

http://skoda.panda.cz/index.php3



Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


Diskuze Škoda Favorit - časté závady, přednosti/nedostatky, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Škoda Favorit - časté závady, přednosti/nedostatky

Škoda Favorit - časté závady, přednosti/nedostatky - zdrojová stránka k tématu diskuze Škoda Favorit - časté závady, přednosti/nedostatky.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Škoda Favorit - časté závady, přednosti/nedostatky e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Škoda Favorit - časté závady, přednosti/nedostatky.

 Burza Prime 16:27 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  682.00  -0.29% 
 ČEZ  917.00  +1.61% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 125.50  -0.79% 
 GEN DIGITAL  540.00  +1.89% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  276.00  +0.36% 
 KOMERČNÍ BANKA  798.00  +0.19% 
 MONETA MONEY BANK  97.50  +0.31% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 900.00  +0.40% 
 PHOTON ENERGY  43.15  -1.60% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  850.00  -0.58% 
 VIG  770.00  +1.99% 
Komodity online
 Ropa 83.48 USD 22:02   
 Zlato 2337.23 USD 22:02   
 Stříbro 28.23 USD 22:02   
 Káva 195.63 USD 22:00   
 Cukr 18.62 USD 22:00   
 Bavlna 77.69 USD 22:00   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.