S tím, co tady píšeš nemůžu souhlasit a musím vše uvést na pravou míru. Ve firmě pracuju s krátkou přestávkou (studijní) cca. 4 rokem. Začínala jsem brigádně na pozici operátora a nikdy jsem s ničím, co ty tady píšeš neměla problém. Možná to, co tady píšeš, není ani tak problém firmy, ale zřejmě je chyba úplně někde jinde.
Na vstupním školení, které jsem absolvovala před dávnou dobou nám bylo několikrát DŮRAZNĚ VYSVĚTLOVÁNO, ŽE NA STRAVENKY VZNIKÁ NÁROK PO 21. ODPRACOVANÉM DNI. Pokud si tedy do práce nechodila a 21 dní ti trvalo odpracovat déle než 2 měsíce, nedivím se, že si první stravenky viděla až po 3 měsících. Navíc na stravenku máš nárok po 6 hodinové směně. Pokud nejsi schpná dodržet základní pravidla, chápu, že ti toto všechno připadá jako buzerace, ale věř, že v jiných callcentrech je to MNOHEM, MNOHEM PŘITAŽENĚJŠÍ ZA VLASY! Navíc pracovní morálka je ve firmě VELMI uvolněná (neřeší se pauza na WC, tak jako je tomu v jiných callcentrech, mzdové ohodnocení je odpovídající tvému výkonu). Pokud si myslíš, že tady budeš sedět a peníze dostávat jen tak za sezení u PC, tak potom chápu, že si byla nemile překvapena. Možná ti uniká základí princip zaměstnání...peníze dostanu za odvedenou práci.
Ještě bych ráda vysvětlila, jak tomu je s ohříváním a větráním. K dispozici je zde kuchyňka, kde je veškeré vybavení (kromě mikrovlnky). Ta zde chybí kvůli nedostatečnému odvětrávání. A umíš si představit, že pokud máš ve firmě 150 lidí, kteří si všichni ohřejí jídlo v nevětrané kuchyňce, bude to tady jako v chlívě. Navíc, jako náhradu toho, že si zde nemůžeš ohřát jídlo, ti zaměstnavatel dává jako jeden z bonusů právě stravenky! V celé firmě je klimatizace a ventilace vzduchu, která přivádí čerstvý vzduch. Pokud se někde otevře okno, tato ventilace se okamžitě vypne (a to všude, dokonce i na WC, což není v létě zrovna příjemné).
V každé firmě jsou pro a proti, ale to co tady ty píšeš je absolutně zkreslené a neuvedené na pravou míru.