Fiat Croma - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 51 až 91

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 51 až 91 (91)
 
přečíst (0) 20.05.05 13:40  Ivan  (27708)

Croma TD, ie, ie turbo

Tak musim kostatovat ze vsetci mate uplnu pravdu. Ale skuste to porovnat s favoritom. Ja mam cromu za 35000 Kc.2,5 TD 85Kw 1989 a ta spotreba? Ked som kludny  tak 6,7 a to jedu 140tkou dialnica a po Praze kludne. Ked blbnem tak to je 7,2. Neverite? Mali by ste.Menil som zadne tlmice, ktore som zohnal z benzinovej cromy, proste benzinaky maju ovela menej najazdene.Stali ma 2x400 + 1000 praca.Startovala celu zimu, preco?Pretoze ma v sebe olej 10W40 a nie tu hroznu sracku 15W40.Je to sakra tiche a to som mal Peugeota 205 a 306, obe bohuzial skoncili havariou.Mal som stastie, ze sa nam nic nestalo. Cromy sme mali v rodine dve.Otec mal 2,5-77Kw a brat  tu co mam teraz. Tatikova najazdila furu km, stala 100.000Sk a predala sa totalne znicena za 10.000-a to si na seba zarobila.Brat, ten tou svojou "rozbil" autobus,co sa mne s Peugeotom nepodarilo.Mam ju pretoze je to lacnejsie nez facko a bezpecnejsie.Co sa tyka kvality, no comment...je to na rozbitie drzky italskym designerom.Vsetko vrze.Ale da sa to opravit,mne sa podarilo vsetko odstranit az na pazvuky od plastov na dverach pri jazde po prazskom motodrome.Ale s tym maju problem aj nove auta,inak priestor, zrychlenie, bezpecnost( v porovnani s 205 a 306) a hlavne karoseriu navrhovali 3 automobilky. Moja 306 skocila v Saabe 9000, co je vlastne croma so zosilnenou castou v oblasti soferovych noh.Dokaz najdete na stranka crash com, je tam zmienka o prevedeni testu na S9000 a na strankach fiatu najdete historiu cromy, teda ze vyuziva rovnaku platformu.Tomu Saabu odpadla len lista z narazniku.Ja som mal skodu za 30.000.


Moj plan je nasledovny. Stryko ma cromu ieturbo a mal aj ie, ktora zrala o 2 litre viac ako ta s turbom. Je to krasne a vykonne auto v kozi + klimoska, vsetko v elektrike. Na octaviu nemam.Myslim ze 150koni na elektronoch a v kozi za 50.000 je lepsie nez octavka v zakladnej vybave za 450.000.Tu v cechach sa da vsetko postavit na plyn.N SK je to povolene len do WV a Skody.Takze tak sa da spravit auto usporne a zaroven vykonne. Moja 2,5 TD dostane novu karoseriu z nejakej cromy roku 94 v plnej vybave.Motor sa prehodi bez problemov, pretoze nema ziadnu elektroniku.Pozor, moc chytry automechanyci sa s vami budu hadat..Spravte si konecne poriadne auto.Ja osobne hrozne rad ustupujem pred kopcom blbcom vo fabiach a octavkach aby som ich mohol v kopci s usmevom predbiehat.Chudaci sa rozbiehaju do kopca aby aspon na vrchole sli 100kou.A blikaju a blikaju, este ze mam roletky.


Dovoz z nemecka stoji okolo 5000, croma s motorshader-zadretym, stoji od roku  1991 od 300 - 400 euro.Prepis-legalny 5000.Vsetko co vam treba k poriadnemu autu je dobry motor, a ten ja mam.Ma iba 300.000 km.Viem ze toto cislo vyvola usmev ale ta svinka zerie olej asi 3 Litre na 10.000km,hydraulika je ako nova a tie brzdy. 4xkotuc ma zastavi na mieste.


Uz sa tesim az budem mat ten novy model s tym super motorom a ako si to budem kalit 160kou po dialnici.Hodim tam nejaku hudbicku, folie na okna, prahy a hlavne pekne ALU kola-matrix.Na kot. brzdy fiknem nejaku tu cervenu sracku aby to vypadalo akoze tunig.Lepsie nez cervene bubnove:-).


Tak sa mrknite na www.autoscout24.de a dovezte si svoju cromu!


Najlepsie ked mate staru 1.9 tdi-to boli usporne motory, ale tie najtrvanlivejsie a naj predimenziovanejsie boli 2,5 TD85KW.Tak sa drzte a jazdite. Pri nejakych problemoch poradim.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.07.05 12:15  Hans  (76227)

Croma TD ie ie turbo

Čau Ivane!Plně souhlasím s tvým názorem.Já mám 2,5 TD r.v.93 v plném nářezu,kůže,klima,zrcátka v el.,no prostě všechno co existuje tam je.Mám ji z Deutschlandu a asi jsem měl kliku,protože elektrika je v poho a check control nic nesignalizuje.Do motoru cpu 10w-40 a spotřeba oleje je asi 1 litr na 10 000km.Je fakt,že odcházejí čepy na předku(na ramenách) a silentbloky na zadní nápravě,ale v česku nejsou silnice,ale tankodromy.Jezdím s ní natvrdo-dálnice 150-180 km/h a jinak kolem 120 km/h.Spotřebu mám průměr 7,7 na 100 km,což si myslí,že je obstojný.Je to prostě pohodová kára a do škodovky(octavia) bych nešel ani za pytel dalekohledů.Jo ještě jsem zapoměl,že jsem ji postavil na papíry z roku 89.Zdar Cromáci a držte se.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.05 19:07  zdenek  schneidezavinacsazka.cz  (60620)

zbavit se

Tento motor nebyl moc běžný ani v Itálii. Takže buď přestavět, anebo se jí elegantně zbavit. Měl jsem Alfu Romeo 33 1.7 boxer vím o tom ní své. Přesto moje další auto bude asi Alfa. Nicméně část manuálu k motoru mám (v němčině ) a mohu poslat na CD.


 


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 12.05.05 21:17  fantozzi  (82530)

zbavit se

Elegantně se zbavit Cromy???!!! Mám tu pod sebou lufťáka, co pracuje ve firmě, kde rozmačkávaj auŤáky!! Majitelé Crom - hlaste se!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 13.07.05 12:51  Pepík  (69806)

zbavit se

Zdar Fantozzi!

Tak tebe jsem otipoval úplně přesně.Jsi zamindrákovaný pepík,který má báječnou octavii.Tak se nemontuj do Cromáků a hleď si raděj své mámy.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.07.05 20:07  fantozzi  (82530)

zbavit se

Ze kterého data reaguješ na můj příspěvek?

Rozhodně nejsem zamindrákovaný, ani náhodou! No, i když náhodou třeba jo... ani vo tom nevím. Ale o svejch potížích s Cromou jsem tu už psal dřív, tak si to dohledej pod mým nickem. NENÁVIDÍM FIATY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 06.05.05 19:11  zdenek  schneidezavinacsazka.cz  (60620)

zbavit se








zbavit se-pro pana K

Tento motor nebyl moc běžný ani v Itálii. Takže buď přestavět, anebo se jí elegantně zbavit. Měl jsem Alfu Romeo 33 1.7 boxer vím o tom ní své. Přesto moje další auto bude asi Alfa. Nicméně část manuálu k motoru mám (v němčině ) a mohu poslat na CD.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.04.05 16:22  michael  (48418)

Jak se vytahuje pravá polosa u Cromy 2.0 I.E.

Nazdar pánové, nejsem majitelem Cromy, ale na Praxi jsme jednu opravovali ( spojku ). Byl jsem mile překvapen pomocným rámem pro uchycení motoru. Převodovku jsem mont. přes levý podběh. V servisech se mění vytažením přes kočku. Jak to děláte při opravách vy? Ještě jsem měl hlavní otázku, a to jak vyndat pravou poloosu? Jde skrz přes uchycení motoru, které je zaroveň přišr. k silentbloku. Mohl by mi někdo prosím napsat nějaký fígl, nebo postup. Vše je už povoleno, jen nám to nejde ven. Díky všem za radu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.06.05 22:48  Lukas Kohoutek  lordproteinzavinacseznam.cz  (66253)

Jak se vytahuje pravá polosa u Cromy 2.0 I.E.

Hele moc ti asi neporadim ale resim stejnej problem takze kdyz se neco dozvis tak mi prosim pisni. dik
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 26.06.05 12:50  Taloš  (76013)

Jak se vytahuje pravá polosa u Cromy 2.0 I.E.

Přivaž provaz ke švestce a hák na poloosu a pak to rozjeď. Viděl jsem to na vlastní oči, fakt nekecám!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (2) 19.10.11 23:58  Acer  (149362)

Jak se vytahuje pravá polosa u Cromy 2.0 I.E.

Stačí odšroubovat tech 6 imbusů ,odšroubovat matku náby (to co je ve středu kotouče ) odšroubovat čep řízení a kolo vytočit ven a samozrejmně vyndat kotouč a brzdič se třmenem a jemne vytahoat pokud to nejde tak vezmi prkýnko a kladivo a lechce to pobouchej ale ne moc nesmis do toho bouchnout kvuli ložisku pokud to nepomuže tak musiš omotat provazem a jiným autem vytahnout ale ne škubu jen takat jak bude škuba tak mužeš měnit ložisko a pokud ani to nepomůže zkus to z druhé strany vytlačit heverem...Jinak to ani uz nejde



Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 03.04.05 18:48  Márty  (88084)

Croma 1.9 TDid r.v.86

Nazdar cromíci,máte někdo nějakou zkušenost s touhle verzí?Hlavně mě zajímá kvalita motoru. 
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 01.12.07 12:48  Mikeš  evita.kackazavinacseznam.cz  (118361)

Croma 1.9 TDid r.v.86

cus napis mi na E mail Croma tdid
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.03.05 10:05  pan K  (74880)

Fiat Croma 2.5 V6

Asi před rokem jsem zde uváděl problémy své Cromy. Od té doby jsem s ní najel asi 15 km. Začlo to tak: termostat přestal fungovat, motor se přehřál a někde prasklo děsnění a do motoru se dostala voda. Motor je dost silný, takže auto se tvářilo, že se nic neděje. Voda se dostala do válců, auto kleklo a ohly se čtyři ojnice a i klikovka od odnesla. Dal jsem auto známému do servisu (velice šikovný škověk). To bylo loni. Klikovka se musela nějakou zvláštní technologilí pokovit, protože údajně na ní došlo k úbytku materiálu. To trvalo asi 3 měsíce. Během toho mi poslali z Itálie nové ojnice. Oprava vyšla na něco více než 50.000,-. Po vánocích jsem si auto odvezl, ale než jsem dojel domů, auto zase skákalo jako koze. Nejřív, že to budou střiky, ventily a kabely ke svíčkám( ty stály mimochdem 7.500,-), ale pak se zjistilo, že se přetrhaly některé svazky kabelů. Koncem příštího týdne si pro ní jedu. Zatím, co tady většina lidí řeší zda KOUPIT ČI NEKOUPIT, já řeším problém: PRODAT ČI NEPRODAT! Jakou může mít cenu auto, které už mě vyšlo na více než 200.000,- (upozorňuju, že jenom opravy (cena auta byla nižší! ) )?! Můžu dovést z NDR, ale vyplatí se vypláznout zase 100 tisíc?! Můžu jí vůbec někomu prodat, když mi jí budoucí majitel omlátí o hlavu. Asi nezbyde nic jinýho, než jí dát rok, maximálně dva, a pak jí hodit ze skály!   Před časem jsem zjistil, že ten samý motor se dával do Alfy 155, ale údajně prý má otočený zapalování a s tím i rozdíné věci. Má asi o 10k víc. Nemá s tím někdo zkušenosti nebo nezná někoho, kdo by měl? Můžu ho mít za 5.000,- , což už stojí za uváženou. Nemyslíte?!  Zdravím všechny cromaňonce na potichu závidím všem dízlákům. Zdar.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.03.05 12:06  vojtaa  (54354)

croma 2,5TD

tak sem si procital ty prispevky a musim s vetsinou souhlasit myslim ty zavady. Ted mam 87 2,5TD 74kW predtim sem mel 89 nez mi ji ukradli, ta mela 86kW a bylo to znat sla od 1500ot jak vitr, tocil sem ji max do 3000 vic nebylo potreba. Tahle slabsi  de od 1800 ale neni to zadnej rachot davam ji do 3000 nekdy max do 3500 ale pak zacina zrat olej, je uz docela netesnej okolo turba, zere tak 1-2dcl na 1000km podle toho jak ji davam. Najel sem na ni 50tis, celkove ma 440tis a motorove si nemuzu stezovat sice je trochu hlucnejsi hlavne kdyz je studena, ale pak uz to de. Je fakt ze ma zavady na dilenskym zpracovani, blikajici kontrolky, rezavejici paty dvere, nefunkcni rucka, nekdy se nechce centralu, je dost tvrda tak jezdim slalom na silnicich a vyhybam se diram :-) ale sem s ni spokojenej, prostorna je pohodlny sedacky, jezdi pekne, na ty zavady uz sem si zvyknul a nak mi nevadi. Ale az dojezdi tak nevim co za dalsi auto, volba pada jedine na dalsi cromu ale TD, benzinu nak neverim.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 10:48  Jake  (36832)

Nedám na ni dopustit

Ahoj Všem,kteří bez předsudků dokážou něco říct o těch "strašnejch Fiatech".Já mám už druhou Cromu,obě 2,5 TD s motorem IVECO.Teď mám r.v.94 v plné palbě.Kůže,klima,vyhřívání křesel,komplet v elektrice,no je tam prostě všechno plus závěs na 1600 kg bržděný vlek.Motor je prostě úžasnej a kdo má tenhle model ví,že spotřeba je taky super.Měl jsem jen jedinou závadu-musel jsem vyměnit ložiska v předních kolech(cena 705 kč za kus s DPH).Udělal jse to za odpoledne a vesele motám kilometry dál.Ročně najezdím okolo 45000 km,takže auto si neoddechne a je v záběru furt.Jen jednu věc nevím-s čím budu jezdit až Croma klekne,zatím jsem adekvátní náhradu nenašel.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.03.05 21:56  Paolo  (50809)

Nedám na ni dopustit

Ahoj lidi, zajímá mě názor na motor 2,5TD r.v.93, mám ho po GO, ale oproti r.v.90 je líný, nechce nad 3000ot. a žere přes 8l (stará 6,5l) napište mi prosím někdo vaše zkušenosti a poznatky. Předem dík !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.03.08 16:10  ludva  (122275)

Nedám na ni dopustit

Zkus se podívat na turbo, na naklapění lopatek, věčinou se to zanese a pak to nad tři tisíce vubec nejde.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 30.03.05 10:38  Zapri  (83930)

Nedám na ni dopustit

Nech ji zajet, první tisíc bych to ani nad 3000 nehonil. Mělo by si to sednout samo. Jestli je to udšlaný na těsno tak to bude i dýl trvat, ale zas to nebude žrát olej. Pokud je to udělaný dobře....
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 03.02.05 11:43  fantozzi  (82530)

Nedám na ni dopustit

To je nejlepší vůz, jaký znám. My Taloši do něho lijeme vodu, sice to trochu bouchá, ale fííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.11.04 23:36  Mike  mike001zavinaccentrum.sk  (31853)

Croma??

Tak ja mam Cromu tiez, ide o 2.5TD. Je z roku 1991. Celkom dobre auticko, fakt je vo vnutri obrovske, mal som vsak problem so starterom.Ale uz je to OK. Neviem, ci ma niekto manual ku automatickej klimatizacii? Ak ano, chcel by som poprosit nejakeho Cromistu o nejake strucne informacie o nej.Stale sa z nej neviem vymotat.Tak ak sa najde nejaka dobra dusa, ktora by mi vysvetlila funkciu jednotlivych tlacitok bol by som velmi vdacny.Dik.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 19.10.04 13:57  Majo  pwrzavinaczoznam.sk  (37281)

Mierky ventilov a praskliny na hlave

Zdravim vsetkych ucastnikov Cromackej diskusie..Mam Cromu 2,5TD z roku 88.Mam teraz problem s hlavou.Ak by niekto vedel,bol by som rad ak by mi poskytol informacie o mierkach na ventily a o mierkach (kolko sa maju jednotlive ventily (saci,vyfukovy)zdvihat nad povrchom hlavy)z dovodu toho,ze som zistil,ze hlava uz bola preparovana a jednotlive sedla nie su na rovnakej urovni-cim mierky pod vackou mi moc nepomozu.A este jedna vec:Na vystavach som videl,ze zvaranie prasklin na hlinikovych hlavach je uz minulostou a vraj existuje nejaky prasok(pouzity pri zvysenej teplote-mensej ako pri zavarani..),kt. to nahradzuje.Ak by niekto vedel o tomto aj tomu by som bol povdacny..Vopred dakujem...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.12.07 12:53  Mikeš  evita.kackazavinacseznam.cz  (118361)

Mierky ventilov a praskliny na hlave

cus napiš na 463 118 758 icq
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 09.10.04 14:03  Vítek H.  deadmeadzavinacemail.cz  (82792)

Nadcasove auticko

Naprosto souhlasim, Croma je skvele a nadcasove auto. Jsem spolumajitelem Cromy 2.0ie z roku 88 a jsem s nim naprosto spokojen. Mame ji od roku 95. Ma sice sve brouky ale to ma kazde auto. Majitele Cromy musi urcite souhlasit, kdyz reknu, ze pohodli v interieru a vybavu nelze ani dnes srovnavat u vetsiny aut. Na druhou stranu zaostava dilenske zpracovani, koroze, rachot plastu a celkova hlucnost. Osobne jsem si na obcasne odpadnuti kousku plastu uz zvykl a u kary stare 16 let, nevim co bych nemel tolerovat ze? A abych rekl pravdu, nejradeji mam sportovni jizdu ( i kdyz si pekne cucne a na nasich ementalovych silnicich..:-) ), rezani zatacek ( kdyz plne nalozena, temer 2tunova Croma, sedi jako prikovana a ani se nehne ze stopy)...malokdy si dovolim probudit vsech 120 koni, to pak pri 5200ot jedeme na druhy stupen kolem 80kmh a reprezentanti policie jen vali bulvy..a co ze rezavi podvozek, odhnivaji pate ... Vitek, deadmead

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 13.01.05 19:17  Richard  (38048)

Nadcasove auticko

Mňel sem taky cromu 2,0ie a na trojku se dá rozběsnit až na 135km-h.Jinak toto auto má velkou slabynu ve dvou vačkách na ni dojede skoro každá cr 2,0ie

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 04.10.04 15:35  Eda  edacromazavinaccentrum.cz  (71052)

CROMA=suprkára

Te´d mám momentálně už třetí Cromu, ale su s ní věsměs spokojen, každou sem měl ve verzi 2,0 turbo i.e. řešil sem akorat takzvané lanovody ruční brdy, protože ani u jednoho auta ručka nefungovala, u jedné sem měnil přítlačnák a spojkovou lamelu, ale jinak nic vážnéhu. U té poslední sem byl už donucen měnit celý motor a jelikož je vo vůz z roku 86 tak mě velice vadí už silně zkorodovaný podvozek, ale jízdními vlastnostmi nemá auto chybu, zvlášt poté co jsem snížil přední nápravuo 80 mm a zadní také o 80 mm tak to auto sedí jako přibité a komfort v interíéru sem v žádném jiném autě nezažil tak pohodlný jako právě u Cromy. Takže auto do budoucnosti, jedině Fiat croma!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 19.09.04 08:46  Kamil  maxxszavinacseznam.cz  (41324)

spolehlivost

Nevím jak vy ale já nemám s Cromou žádné problémy, je to asi moje 6 croma a můj otec jich měl taky několik. Koupil jsem ji bouranou (2.0 ie turbo rv. 1989), kompletně jsem ji přestavěl do karoserie z diesela, za dva měsíce se mi nelíbila tak jsem ji předělal na nový model  a nechal jsem si zabudovat LPG. Spotřeba vychází okolo 10 litrů což je super, letos jsem byl 2x v chorvatsku a nikde mě nenechala. Jede jako pila.

Problémy se zadníma brzdama jsou způsobeny vadným nebo špatně seřízeným omezovačem brzd, který je umístěný na zadní nápravě. Máte 2 možnosti: buď ho odstraníte a zapojíte brzdy napřímo potom ale musíte dávat pozor na zablokování zadních kol, nebo vyměníte omezovač, ale dobře ho seřídit nebude tak jednoduché.

PS: pokud budete chtít někdo nějakou radu tak napište.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 25.02.07 22:29  Juraj Grigel  jgrigelzavinaccentrum.sk  (110922)

spolehlivost

spolahlivosť
Croma 1,9 TDid r.v.1990 kúpená od ruky r.2001. V 11/2004 praskol kľukový hriadeľ. Pri kúpe bol motor údajne po SO s celkovým priebehom cca 200 tis.km. Hlavne v zime po rannom štarte sú brzdy pár stovák metrov jazdy  b e z   p o s i l o v a č a !
To čo najviac postrádam je dielenská príručka s el.schémami a  prípadne aj katalog náhr.
dielcov  k tomuto  typu t.j.  s  motorom  1,9  TDid.  Poraďte prosím, kde a ako sa k tomu
dostať. T.č.: 00421907397564.  "Záchrancom" ďakujem !

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.08.04 12:49  Huhe  huhezavinacseznam.cz  (27070)

Spolehlivost

Já mám Cromu 2,5TD z 92 a nemohu si stěžovat až na nějaké drobne zavady v el. ,v hydr. spojky a starteru jsem na ni za 6let ani nesáh. Je pravdou že tento model má již novější karoserii ,pozink i modernizovaný motor ,ale i starší modeli byly prý spolehlivé.  Je pohodlná až na tvrdší pérování ,ale to oceníte při vysoké rychlosti ,kdy sedí jak přibyté. A takový benzin 2litr turbo to je teprve letadlo ...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 25.07.04 18:49  bombeero  bombeerozavinacseznam.cz  (54554)

Tak to tedy NE!

Pánové !!!!!!!!!!!! Nevím co jste si to koupili, ale Cromu jsem si asi jak to tady čtu koupil snad jen já ... mám Cromu r.v. 1993 kterou jsem si přivezl ze Švýcarska. Jedná se o model 2,0 TDi.d. (o spotřebě psát nebudu, skoro nikdo tomu nevěří ale mě to neva,vím svoje a ať si ostatní platí když na to maj) a je to opravdu supr-čupr auto! Mám k tomu všechny papíry, manuál, servisku ... atd. Závada se mi nevyskytla žádná. Nepočítám výměnu brzdových destiček, což je spotřební věc u každého auta. Motor 2,5 V6 že by v servisu neznali??? To se mi též nezdá. Ale zpět ke Cromě, mám to v plné výbavě (klima, vše v elektrice, alarm, kůže, vyhřejvání sedaček-všech(4) a ještě ňáký kravinky. Jak jsem to dovez, tak mi to kámoš přihlásil a jezdím dodnes. Každej říká, že je to starý ale já bych jí neprodal ani za NIC !!! Minulej rok jsem s ní byl v Chorvatsku, švára jel s VW Bora TDi 130 PS a měl jen o litr menší spotřebu ... tak se mějte a jezděte s Cromama !!!!!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 11.02.05 10:46  robert  fjurzavinaccentrum.cz  (46712)

Tak to tedy NE!

zdar chci se tě zeptat jestli máš jěště tu cromu a jak sou na tom motory se spotřebou a jestli se ti motory neserou chci si ji koupit tak bych potřeboval poradit jestli sní maš škušenost dík za odpověd.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.12.07 12:57  Mikeš  evita.kackazavinacseznam.cz  (118361)

Tak to tedy NE!

jo cromu si urcite kup bud 1.9 tdid a nebo 2.5 td 85kw. benzinovy nevim
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.06.04 12:38  Vítek  mholesovazavinacvsoud.pha.justice.cz  (38767)

Koupit či nekoupit?

Tak já tedy nevím. Mám šanci od známého koupit Cromu 2,5 D, měla by být z roku 1991, najeto asi 120 tkm, podle tvrzení nynějšího majitele ve stavu, který odpovídá stáří vozu, motoricky bez problémů. Spotřeba prý okolo 6/100. Ví někdo na co si dát u tohoto vozu pozor, v čem jsou problémy, případně vady. Momentálně mám Fiata Tipo, no na tom hoří fakt úplně všechno. Mám ještě Fiata Uno 1,3 Turbo, na to nedám motoricky dopustit, lítá jak blázen, ale zase mi u něj chybí ten prostor a komfort jízdy. Takže s fiaty mám určitě zkušenosti. Croma mi trošku připomíná z mládí 603 Tatru, co se týče pohodlí. Jde o to, jestli se dá Croma s Tatrou srovnat co se týče spolehlivosti. Budu čekat na odpověď.        V í t e k
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 01.12.07 12:59  Mikeš  evita.kackazavinacseznam.cz  (118361)

Koupit či nekoupit?

ten motor 2.5d bych nebral. je to stary motor a slabej.lepsi nejaky TD
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 13.01.05 19:25  Richard  (38048)

Koupit či nekoupit?

Fiat croma 2,5td super nezničitelnej motor -je made in IVECO

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 17.08.04 13:02  Tomas  martinzavinacseznam.cz  (73394)

Koupit či nekoupit?

Máš Tipo no to je auto o třídu níž než Croma . Tu Cromu z 91 bych nebral novější model ten je bez zavad a vypadá podstatně líp 92-96rok
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 17.03.04 18:29  pan K  (31243)

Naprosto souhlasím

Byl jsem majetelem Fiatu croma 2.0ie z roku 1987. Kupoval jsem ji s přetrženou ruční brzkou, ale i po opravě jsem nebyl chopen ji pořadně seřídit a to ani chlapíci v servisu. V autě všechno vrzalo a o kontrolkách na palubní desce nemusím ani mluvit. Svítili si jak chtěli. Ale dřív než jsem to mohl dát vše dohromady, tak mi praskla trubice od brzd a naboural jsem zezadu do Avie....auto šlo rovnou na šrot. Dnes vlastním Cromu z roku 1994 s 2,5l motorem o výkonu 159 PS. Je to brutálně sílý vůz, ale i přes výbavu jako jsou kožené sedačky, klimatizace, střešní okno apod. mám s autem ty samé problémy. V zimě mi zrezly lanovody a zasekly se mi zadní brzdy. I po výměně zadních tlumičů se stále ozývají silné rány při nerovnostií na silnici a v dnešní domě se mi dostává olej do chladící kapaliny. Ani v servisu si s tím nevěděli rady. S tímto autem mám neustále problémy a opravy mě už stály více než cena auta před čtyřmi lety. Když jsem navštívil autorizovaný servis, tak mi nechtěli věřit, že je v tomto autě V6 o objemu 2,5l v benzinu a že to v životě neviděli a nemají ho ani v katalogu. Za raritu se holt platí. Croma je bizardní limuzíma, ale Fiat je Fiat a kvalita ta tam. Snad se to jednou ti Italové naučí.

P.S: Ani v jednom případě jsem ale neměl problémy s hlavními světly.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.08.03 22:35  DOMAN.  doman1zavinacpost.sk  (37388)

nesuhlas3

časte zavady  .:MEDZI ZáVADYCROMI PATRIA ZADNE   BRZDY, KTORE PO ROKOCH PREVADZKY PRESTANU FUNGOVAT  .  NENI TO VADA CROMI ,ALE VYROBCU /BENDIX ,BENDI ITAL ,GIRLING/, IDE OPOTREBOVANIE VNUTORNEHO ZAVITU S GULOCKAMI ,A TYM STRATU FUNKCIE .PRI STARSICH AUTACH  O KOROZIU ZADNYCH LEMOV.PREDNE SVETLOMETY SU    TIEZ   CHULOSTIVOV ...

prednosti:velký konfort, velký zavazdlový priestor, nízka hladina hluku vo vnútri, čomu fiat venoval vlekú pozornost. Kvalitné prepracovanie palety motorov, 1,6,2,0 , 1,9 , 2,5.Brzdy su kvalitné vďaka kotúčomn , ktoré majú vnútorné chladenie.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.07.03 19:02  zdenek  schneidezavinacsazka.cz  (60620)

nesouhlasím 2

Abych doplnil:

Nejčastější závady:

- poruchová elektroinstalace-ta je u takřka všech aut pokud zasáhnete do el.instalace (rádobyčištění, úpravy apod. asi 90% případů)
- nespolehlivé kontrolky-jsou to žárovky, typem stejné jako u všech aut
- značné opotřebení hnacích hřídelů-to nepopírám, ale u kterých aut to tak není (myslím tím ojetiny)
- problémy s parkovací brzdou-tam je asi problém pochopit jak to vlastně funguje (a tím se vyvarovat problémům), zároveň tyto brzdy nejsou výrobkem Fiatu a jsou asi společné více typům vozů
- vadné hlavní světlomety-to nevím, svítí vždy oba a to dobře, jedině jsem dvakrát stratil blikač?

 

Přednosti:

- prostorná karoserie-souhlas
- velký, variabilní zavazadlový prostor-souhlas 500/900/1400 litrů
- bohaté sériové vybavení-jak který model
- dobrý výkon motorů-kromě zážehového turba málo, ale na hodně aut stačí

 

Nedostatky:

- nepříliš torzně tuhá karoserie-souhlas, kromě extrémních zátěží to nepoznáte
- průměrná kvalita dílenského zpracování-souhlas
- částečně nepraktické ovládání-naprostý nesouhlas, kdo má Fiata, tak mi musí přitakat
- u starších motorů poměrně neklidný chod (do roku 1991)-u těch novějších (vyvažovací hřídel) není skoro ani slyšet

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.07.03 17:18  zdenek  schneidezavinacsazka.cz  (60620)

nesouhlasim

Mam jiz treti Cromu (dve mi ukradli) a krome praskleho lanka od plynu u te prvni Cromy (a to se asi muze stat u kazdeho auta), me zatim zadna z nich nenechala na holickach. Zadnou z nich jsem nekupoval jako novou. Nejnovejsi mela najeto podle tachometru 123tis.km, nejstarsi 225tis.km. Takze nevim jestli je to autem, nebo majitelem.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (6) 04.12.02 13:33  boss  reditelbriskuzavinaccentrum.cz  (20860)

Croma

Tak vám můžu říct,že větší peklo jsem snad za svůj život neměl,odešla mi kliková hřídel se šály na prvním a čtvrtém válci,týden na to odešel startér který také není nejlevnější nahradní díl a po té se přidala porucha počítače,ale to už mi opravdu došli nervy a okamžitě jsem ten vůz,jestli se tomu tak dá říkat,prodal.Už nechci mít s Cromou v životě nic společného tento vůz doporucuji pouze těm,kterým nevadí měsiční investice přibližně 5.000Kč na provoz vozidla.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 01.12.07 13:05  Mikeš  evita.kackazavinacseznam.cz  (118361)

Croma

to ja zase nedam na cromu dopustit nato ze mi jednu cromu 2.5td ukradli a tak jsem si poridil 1.9tdid a ten motor je pruznejsi. a kdyby muj dobry a moudry bracha netankoval naftu s hnoje tak by porak jezdila. zapekl vstriky. no umelec
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:


Diskuze Fiat Croma - časté závady, přednosti/nedostatky, další stránky: « Předchozí | 1 | 2
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Fiat Croma - časté závady, přednosti/nedostatky

Fiat Croma - časté závady, přednosti/nedostatky - zdrojová stránka k tématu diskuze Fiat Croma - časté závady, přednosti/nedostatky.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Fiat Croma - časté závady, přednosti/nedostatky e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Fiat Croma - časté závady, přednosti/nedostatky.

 Burza Prime 15:38 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  668.00  -1.62% 
 ČEZ  939.50  +1.02% 
 ERSTE  1 167.00  0.00% 
 GEN(NORTON)  563.00  -1.23% 
 GEVORKYAN  252.00  0.00% 
 KB  781.50  -0.19% 
 KOFOLA  287.00  0.00% 
 MONETA  97.90  -0.41% 
 PHOTON  44.90  +2.16% 
 PILULKA  178.00  0.00% 
 PM  14 920.00  +0.54% 
 PRIMOCO   800.00  +0.63% 
 VIG  775.00  -0.51% 
Komodity online
 Ropa 82.80 USD 15:18   
 Zlato 2366.82 USD 15:18   
 Stříbro 30.74 USD 15:18   
 Káva 215.50 USD 15:18   
 Cukr 18.50 USD 15:18   
 Bavlna 79.74 USD 15:18   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.