Zdravím. Také jsem pracovala v jedné energetické firmě v call centru, přímo u nejmenovaného distributora... už jsou to 3 roky zpět, ale nikdy bych se tam nevrátila. Ceny za silovou elektřinu jsou nesmyslné, praktiky, které jdou od vedení taky a naprostá nezájem co se zákazníka týče. Arogantní chování a nesmyslné ceny. Předtím jsem právě u tohoto distributora měla vedenou elektřinu a plyn, ale moc ráda jsem po vypršení smlouvy odešla. Odebírám teď od Bohemia Energy a vybrala jsem si je sama dle ceníku a VOP a sama je oslovila. Teď už bohudík nepracuji v energiích, ale IT, dosud se ale v problematice orientuji a trh sleduji. Nicméně při předčasném přechodu k jinému dodavateli jsou pokuty všude, tomu se neubráníte a člověk nesmí bejt blbej a neupisovat se někam, když je veden někde jinde. Takže asi tak.
Co tak vím, tak Bohemie E. nemá podepsaný etický kodex od ERÚ, ale má svůj vlastní, který z toho etického vychází a neměl by nijak znevýhodňovat zákazníka.
Ono rozlišných názorů je všude dost, ale za ta léta se mi zdá, že většina těch negativních vzešla z toho, že si lidi pořádně nepřečtou to, co podepisujou... je jasné, že zrovna starší lidé ne všemu porozumí, ale podpisem přeci stvrzujeme to, že jsme smluvním podmínkám porozuměli a souhlasíme s nimi...
Já mám tedy domácnost pod BE, mám solidní ceny (asi o třetinu nižší než u původního dodavatele) a nikdy jsem se s nimi nedostala do konfliktu, takže za mě hodnotím pozitivně a pokud nenastanou nějaký velké změny, zůstanu u nich dál (to že se zdražuje, to se zdražuje bohužel všude, s tím nic nenadělám).