Výpis odpovědí na následující příspěvek
Zákaznický servis
Tak ubohý zákaznický servis,jaký poskytuje Centropol je až neuvěřitelný. Potřebujete informace ke svému odběrnému místu. Připravte si smlouvu, číslo smlouvy atd.... Nestačí, že víte na koho je dané odběrné místo napsané, jaká je adresa odběrného místa a datum narození majitele odběrného místa. Operátorovi call centra totiž, neumožní interní systém, který využívá Centropol vyfiltrovat podrobnosti o odběrném místě a sdělit požadovaný údaj o platbě. Opravdu vynikající servis, vážení PR pisálci z Centropolu, co tu vychvalujte společnost až do nebes. Zkuste si zavolat, kvůli platbě z chalupy. Takhle jsem se už dlouho nevytočil.Také používáme systém a mám poměrně slušné znalosti, způsobů filtrování napojení na AVAYA atd... Centropol do každé rodiny!!! PN
Dosavadní doporučení:
přečíst
(30)
Vaše doporučení:
Zákaznický servis
Dobrý den,
údaje o platbě se sdělují pouze na základě údajů, které nelze snadno získat z veřejných zdrojů. Je to opatření, které slouží k ochraně zákazníků, jinak by každý, kdo zná vaše jméno a datum narození, měl automaticky přístup k údajům o vašich platbách. Stejné zabezpečení má každý dodavatel energií, který dbá na ochranu údajů svých zákazníků.
S pozdravem,
Jaromír Vrchota, Centropol
Dosavadní doporučení:
přečíst
(28)
Vaše doporučení:
Zákaznický servis
Pane Vrchoto,
nezlobte se na mne, ale jste vůl.
S pozdravem Petr Novotný
Dosavadní doporučení:
přečíst
(29)
Vaše doporučení:
Zákaznický servis
To by mě pane Novotný zajímalo, proč je člověk, který vám (myslím adekvátně) odpověděl vůl?
Jedna možnost je, že jste takový ten klasický ztěžovatel a hulvát všeználek na internetu, nebo kolem sebe kopete jen proto, že jste nepochopil to, že neposkytnutí informací vás má jako spotřebitele chránit a ne obtěžovat.
Jaký by jste měl pocit, kdyby si mohl o vás kdokoliv cokoliv zjistit u dodavatele energii? Třeba takoví ti vychytralí podomní prodejci? Představte si situaci že u vás zazvoní a pošlete je doprdele. On ale potřebuje nosit šéfovi smlouvy žejo? Tak když bude vědět, že odběrné místo je hlášeno na vás (podle zvonku třeba) stačilo by mu zavolat si někam kde zjistí vše možné a vypíše si fake smlouvu sám... Toto by vás asi ... ne? Tak proč nebýt chráněn? pro 10 minut vašeho času při hledání faktury za plyn nebo ele?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(31)
Vaše doporučení:
Zákaznický servis
Pane Neurwirthe,
neposkytnutí informací o podrobnosti platby a odběrném místě je dost velký rozdíl. Nevím zda chápete rozdíl, ale rozdíl to je. K tomu aby jste mohl převést odběrné místo nepotřebujete číslo účtu a variabilní symbol. Takže pokud by ho někdo chtěl klidně ať si ho vezme. To nejhorší co by se mi mohlo stát, je že zaplatí za mne. Tím odpovídám na jednu část otázky. Za druhé pan Vrchota, nebo jak se toto individuum jmenuje, rádo odpovídá v různých forech, které se týkají Centropolu, nicméně do řad Centropolu (kmenových zaměstnanců nepatří). Již jsem si ho jinde, kde se diskutovalo o Centropolu všiml. Vrchota@omline atd... těch emailů píše víc a bylo na to i upozorněno. Od té do doby jsem si ho zapamatoval. Co ho k tomu vede netuším, pro mně je,to nezlobte se pane Neurwirthe, vůl. Kvalita odpovědi mne neuspokojila, Vás možná ano.
K těm zmiňovaným 10 minutám: na rodinné chalupě, kde jsem přes léto byl můžu hledat třeba 100x10 minut a údaj ze SIPO tam nenajdu.
S pozdravem klasický stěžovatel Novotný
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Zákaznický servis
Dobrý den pane Novotný,
patřím mezi kmenové zaměstnance Centropolu a rád bych to dokázal. Přečtěte si třeba tyto dva články, ve kterých jsem citován:
www.blesk.cz/clanek/radce-zdravi-a-zivotni-styl-zi ...
www.bydletvpanelu.cz/interier/chteli-byste-snizit- ...
Email používám neustále stejný a to online@centropol.net. Do diskuzí se zapojuji v případě, že společnost Centropol chce oficiálně reagovat na nějaké téma, které se na internetu objeví. Jedná se o dotazy, přání nebo stížnosti zákazníků. Nehledejte v tom nic negativního, právě naopak. Můžete mi napsat na můj email a já Vám poskytnu, pokud jste zákazníkem Centropolu, Vaše údaje jako důkaz.
Přeji hezký zbytek dne.
Jaromír Vrchota
online@centropol.net
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Zákaznický servis
V tom případě se Vám pane Vrchoto omlouvám za vola a tvrzení, že nejste zaměstnancem Centropolu, testovat Váš přístup do zákaznického systému nehodlám. Nicméně Vaši odpověď opravdu nepovažuji za kvalitní. Ochrana zákazníka, kdy musí po několikerém odmítnutí sdělení platebních údajů, požadovat vedoucí, která milostivě údaj sdělí "pro tentokrát Vám udělím vyjímku" to není ochrana zákazníka, to je velmi mizerně nastavený proces "ochrany zákazníka".
S pozdravem Novotný
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
41až
60
(225)