Výpis odpovědí na následující příspěvek
Nespokojenost vašeho zákazníka
Dobrý večer,
dovoluji si Vám napsat za mé rodiče, kteří se zůčastnili vaší předváděcíí akci. Bohužel došlo z vaší strany k lživým informací od vašich pracovníků. Otec s Vaší firmou s jedním vaším obchodním zástupcem podepsal smouvu o koupi vašich produktů na částku 6.000Kč. Druhý zaměstnanec který jej vezl domů z vaší akce si řekl o 9.990Kč s tím že mu ještě k tomu dodají, deky z Merina a to 2 kusy+ slevová karta. Toto zboží nebylo dodáno do dnešní doby,nelíbí se mi že zneužíváte takto důvěřivé důchodce a doufám , že budete natoplik slušní a odpovíte mi na tento můj e-mail a dáte vše do pořádku v nejbližší době. Jinak se budu nucen obrátit na jiné příslušné odgány. Akce se konala v Moravské Třebové v Penzionu v Podzámčí na podzim v roku 2012. Navíc moje maminka slyšela jak nevhodně a urážlivě mluvil Váš zaměstnanec o našem tatínkovi. Nevím jestli je vašim zvykem takto školit vaše zaměstnance,kteří jsou placeni z důvěřivých důchodců.
Jindřich Kaláb
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(10)
Vaše doporučení:
Nespokojenost vašeho zákazníka
On to nebude nejspíše problém pouze těch důvěřivých stařečků a stařenek on to bude problém i v mnohých dědických řízeních. Na tyto gaunery by platilo jedině právo útrpné na tyto grázly nic jiného neplatí. Nějaká pokuta je jen pro smích a alibistický tah státu asi tak chááááá
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Nespokojenost vašeho zákazníka
To bude mít pan Jindřich určitě velikou radost, až uvidí, že po osmi měsících na tu jeho stížnost konečně někdo zareagoval, Tatrmanne. :DDD
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Nespokojenost vašeho zákazníka
S tebou je dnes ale sranda manželka se zase málem chááááá
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Nespokojenost vašeho zákazníka
Ono má vše svůj čas cháááááá
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
16
(16)
1stránkovat diskuzi po
10 |
20 |
50