Příspěvky nebo odpovědi uživatele Tomas Albrecht









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Tomas Albrecht. Výpis příspěvků 1 až 20 (25)


určitě nečíst (16) 06.05.22 20:35  Tomas Albrecht  (243638)

uz aby bylo euro

Je to proste o te nasi nemozne mene, kazde zamavani kridly motyla ji posle do kytek. Tak co urokove sazby, 20 procent? 50 procent? Vic? A stejne nic nepomuze, akorat ekonomika vubec neproste, dluh nepujde splatit atd. A to vse jen proto, ze nekoho bavi mit korunu. Ja fakt nevim, koho tyhle fluktuace bavi? To je  nehorazny, jeste ze nic nevyvazim ani nedovazim...

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (16)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.05.22 22:27  Tomas Albrecht  (208817)

samozrejme da se na tom vydelat

Osobne bych samozrejme to, ze nameme euro mel privitat, s nasi rozvojovou menou je legrace a ja vydelavam na akcich te nasi CNB kazdy mesic kolem 15000 kc, ale radeji bych to euro... Ale jen tak dal, hosi, zvedejte sazby, k 10 i vice procentum. At jde nase ekonomika uplne do haje as ti co chteli mit vzdy korunu a maj nejake dluhy at maj osobni bankrot

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 05.05.22 09:42  Tomas Albrecht  (208817)

proc nemame euro

CNB si hraje s kurzem koruny, a chapu, ze to je velice zajimava situace a profici v CNB si ji uzivaji - jsou duleziti, zraky jsou na ne upreny. Ve vysledku budeme ale mit stejne euro za 30 Kc, protoze az prijde opravdovy sok, a plyn nebude, ani intervence CNB korunu neudrzi (ackoliv mame velke devizove rezervy a nikdo nam je neblokuje, stejne jednou dojdou). Budeme tak na stejne lodi s Ruskem - velke urokove sazby a priskrcena ekonomika v kombinaci se slabnouci korunou. Z poza hranic se budou smat Slovaci - minimalne takoveho soku budou usetreni (inflace sice u nich bude celkem vysoka, ale alespon nebudou mit urokove sazby 10%). Ja stale nechapu, proc, kdyz nas nejvetsi obchodni partner je eurozona, nemame stejnou menu jako eurozona. Je to kvuli neduvere v Nemce? Proc drzime nasi rozvojou menu, ktera leta sem a tam a vytvari dalsi nesmyslny tlak na ekonomiku? Opravdu si nekdo vazne mysli, ze pres posilujici korunu dozeneme Nemecko, tedy, ze bude euro jednou za 18 Kc? A nebo ze az zkrachuje euro, korune bude majakem stability? Ta davno predtim bude koruna na lopatkach (v jakekoliv krizi poslednich let oslabovala koruna vzdy vic nez euro, a to i kdyz se jednalo o krizi eurozony!). V eurozone jsou staty Blue Banana, tem trhy veri a vzdy budou, at se deje cokoliv. Nam ovsem ne. V ocich investoru s korunou v City jsme vychodni evropa a nase mena je neduveryhodna. Pryc s korunou (kdyz byli pripraveni Slovaci, Baltici, jsme my taky)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 14.03.22 15:59  Tomas Albrecht  (208817)

Milý Ludovíte Jirko i Hujere

Bylo mi jasne, ze se nackove v teto diskusi ozvou.Vy asi tihnete k moskve, tam si zajedte, zapnete Sputnika, kdyz Vam ho ted tady vypli, a utapejte se v nostalgii po casech SSSR. Urcite Vas tam radi privitaji, muzete tam spilat na Brusel

Prijeti eura muze vest k odbourani toho co vam vadi, k postupnemu odbouranim barier v toku financi a barier businesu, k dalsi fazi srutani nasi ekonomiky se zapadem. Ted jsme v middle income pasti, a je treba to posunout k high income, coz se dati ted statum s eurem (Estonsko a vlastne cele pobalti, Slovinsko, i Slovensko nam dycha na zada), ale vubec se to nedari Polsku a Madarsku, ktere jsou dnes v HDP/capita uz daleko za SLovenskem (a nebyly, jeste pred 15 lety). To co rika CNB, ze na euro "jeste nejsme pripraveni" mne naopak urazi, protoze jsou-li pripraveny staty typu Litvy ci Chorvatska, znamena to, ze my ne? Jsme tedy horsi? V ocich zapadu prave proto jsme a budeme rozvojovou zemi. Doufat, ze CZK bude jednou jako svycarsky frank a my Cesi to zase svetu natreme je opravdu blahove. Vzdycky prijde krize a koruna vuci euru oslabi - uz to je dukaz, ze at rikate co rikate, jak jde do tuheho, investori hlasuji pro euro, ne korunu. Euro je duveryhodnejsi mena. A neni to svycarsky frank.

Zkuste odhodit svoje nacionalisticke predsudky, ted jse vhodna doba, vidime kam to vede v Rusku, a zamyslete se trochu

 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.22 15:50  Tomas Albrecht  (208817)

Na lásce k vlasti není nic špatného

PS ja jsem samozrejme velky cesky nacionalista, a prave proto bych si pral Cesko jako normalni standardni zapadoevropskou liberalni demokracii, plne integrovanou do evropske ekonomiky, ktere v zapadni evrope naslouchaji, protoze mluvi rozumne a ne jako maly ukrivdeny nacionalista. Nepaktuje se s Orbanama a dalsima nackama v nasem regionu, co az doted delali Putinovi uzitecne idioty. Abychom meli eurominci, na ktere je zezadu vyrazena treba velka koruna svateho Vaclava. Nebo premyslovska orlice, dvouocasy lev ci cokoliv podobneho

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.22 15:44  Tomas Albrecht  (208817)

Na lásce k vlasti není nic špatného

Vcera jsem poslouchal Putina a mluvil vlastne jak vy, to je pekne... To jsou prave ty primitivni vychodoevropeske idealy, patrici na smetiste dejin. Ale predpokladam, ze moc necestujete, anglicky neumite, v cizine nikoho neznate. A hazete volebni listek SPD...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 14.03.22 13:36  Tomas Albrecht  (208817)

A je to tady._reakce

Dekuju, konecne nazor cloveka, ktery ma s obstrukcema s ceskou korunou osobni zkusenost. Ja jsem vedec-biolog, takze ne podnikatel, ale biologicke i ekonomicke systemy funguji obcas podobne. Cim vice barier, tim horsi tok energie. Koruna je prekazkou a barierou uplne provazanosti nas a zapadu... No nic, preju hodne uspechu v podnikani, snad se eura jako meny CR za nasich zivotu dockame

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 14.03.22 13:28  Tomas Albrecht  (208817)

Možná je to i hra našich politiku : beru 25000 Kč měsíčně myslím si je to

Ano, nazor Ruska na prijeti eura nas ci dalsich podobnych statu je takovy pekny lakmusovy papirek a test zda se nam to vyplati a priblizi zapadu ci ne. Kdyby to z tohoto hlediska bylo uplne neutralni, Rusaci by se o to nijak nezajimali. Ale dlouhodobe ten Mordor podporoval skrety typu Orbana a dalsich, ktyeri do toho vseho hazeli vidle. Kdyby chudak Havel videl, k cemu vede ten Vysegrad, V4, v hrobe se obraci. Z hlediska Ruska je kazde stmeleni evropy a provazani zapadu se stredni evropou hrozbou... jsme tu koneckoncu v jejich euroasijske zone zajmu. Co je pro ne spatne, je ovsem pro nas dobre

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.22 13:23  Tomas Albrecht  (208817)

Češi jsou k euru nadále vlažní

Souhlasim, take jsem cekal, ze tu zazni nejake nosne argumenty protivne strany a ze se poucim. Ovsem vidim ze i na techto strankach jsou agresivni neznalci, bez munice/// Jediny jejich argument je zda se narodni hrdost a suverenita. Jako by zde hovorila pani Bobosikova...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 14.03.22 13:20  Tomas Albrecht  (208817)

Agent Zeman placený Putinem na rozkaz pána bránil přijetí Eura v ČR

Souhlas, uz to indikuje odkud vitr vane a co je vlastne pro nas dobre.... Samozrejme pro Rusy by takove provazani a ekonomicke CR a dalsich statu stredovychodu nebylo dobre. Jak ma stat euro, mohem hur z EU vystoupi. Cili s eurem se pravdepodobnost Czexitu rapidne snizuje. A czexit (polexit atd atd) by rusaci jiste privitali...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.22 13:14  Tomas Albrecht  (208817)

Proč NE Euro ?

Samozrejme dlouhodobe mam, uz jsem vydelal nekolik desitek tisic (hlavne v dobe zacatku kovidu, kdy koruna spadla opravdu hodne), ale jak pise kolega, proc to resit? Neni pro nasi stale se rozvijejici ekonomiku (alespon z hlediska koruny jsme rozvojovou zemi) odstranit co nejvice prekazek a barier naseho provazani s ekonomickym centrem zapadni Evropy, a koruna je jednou z takovych barier. Mit euro je duveryhodne i z hlediska zahranicnich investoru, je to buffer, ktery nas brani proti vykyvum koruny v turbulentnich dobach, da se to prirovnat k clenstvi v NATO z hlediska bezpecnosti. A napriklad ted budou brzdit nasi ekonomiku velke urokove sazby, ktere u rozvojoveho statu jako jsme my budou prodrazovat i splaceni dluhu CR. Slovaci toto neresi, urokove sazby tam ekonomiku nesvazuji, za zady maji nejsilnejsi ekonomiku sveta. CNB se branila inflaci a vysroubovala uroky, koruna na chvilku posilila, ted je zas tam co byla pred tim nez uroky zvedla, ale zbyly nam ty urokove sazby...  Jeste bude ted intervenovat, ale jak prijde nejaka spatna zprava z Ukrajiny, nebude mit CNB sanci. Zvlast, pokud je uz ted dlouhodobe po klidu a takove zpravy budou prichazet casto (nebudou cipy, vypnou plyn atd)...Proc neprijmout?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 14.03.22 13:04  Tomas Albrecht  (208817)

Pan xxx výše to už vysvětlil z ekonomického hlediska

Myslim, ze stale nevysvetlil a jediny argument ktery zatim vyplyva je ten narodovecko nacionalni, jaky mate Vy. No tak proti tomu se neda argumentovat. Samzrejme Francie, Nemecko (minimalne od 1871), Nizozemi, Belgie (ta tedy az od 1839), ale treba i Rakousko, to jsou vsechno staty s historii, a presto euro prijaly. Stale nechapu ten nacionalistiky argument. Orban by mi ho asi vysvetlil nejlepe...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 14.03.22 12:28  Tomas Albrecht  (208817)

Proč NE Euro ?

Proč NE Euro ?

- Drastická nevýhoda je tvz. Euroval, kdy budeme platit za dluhy jiných

TOTO JE CELKEM NESMYSL, KDO KDE KDY PLATIL? NENI TO TAK, ZE S EUREM SI BUDEME PUJCOVAT ZA MENSI UROKY NEZ TED, KDY SE CNB SNAZI BOJOVAT PROT OSLABOVANI KORUNY A UROKY, STEJNE JAKO RUSACI, ZVEDA? (NE AZ TOLIK, ALE PARALELA JE CELKEM JASNA)

- Přechod na euro nebude mít žádný pozitvní vliv na ekonomiku

NEBUDE? PRI KAZDE MINULE KRIZI JSME S KORUNOU VYSLI OSLABENI A POSTUPNE NAS PREDBEHLY CI DOHNALY SROVNATELNE STATY - POBALTI, SLOVENSKO. MADARSKO A POLSKO, KTERE EURO NEMAJI, DEVALVUJI TAK MOCNE, ZE DNES JSOU V HDP NA HLAVU DALEKO ZA SLOVENSKEM, LITVOU!!!

- Naše česká koruna je v zásadě stabilní měna, kterou mají cizí investoři velmi rádi

JE TO ROZVOJOVA MENA, COZ NEZASTIRA ANI KURZY.CZ, INVESTORI JI RADI NEMAJI A JAKMILE JE JAKAKOLIV KRIZE, OSLABUJE VUCI EURU. INVESTORI HLASUJI PENEZENKAMA, 1)NEVRI POSTKOMUNISTICKEMU STATU, 2) NEVERI MALE EKONOMICE.

- Dalším velkým pozitivem je vlastní měnová politika

A TADY TEDA NEVIM, V CEM TO PRESNE SPOCIVA, TA VYHODA. A PROC SLOVACI A DALSI SE TEHLE VYHODY TAK RADI ZBAVILI

- Proč bychom se dobrovolně zbavovali vlastní měny, kterou má i Švýcarsko?

MA, ALE KORUNA NENI FRANK - VIZ VYSE. FRANK JE BRAN JAKO BEZPECNY PRISTAV. ALE TAM KORUNA NIKDY NEBUDE

a takových argumentů jsou stovky

PROSIM, ALESPON O 50 DALSICH ARGUMENTU, DEKUJI

 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 14.03.22 12:22  Tomas Albrecht  (208817)

Proč NE Euro ?

Napriklas? Prosim konkretneji... Samozrejme mozno podiat na chudaky Slovaky, ci Estonce, jak trpi. Take chorvati, blazni chteji euro.Vsude tam si nevyhody neuvedomuji. Skoda, ze nevi, ze tu v Cechach jsou odbornici, kteri jim to ve vysvetli nejlepe. Poslat jeste informace treba Holandanum. Na to jsme tady velci experti :)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.22 12:20  Tomas Albrecht  (208817)

Klid kolego..

To by mne zajimalo, s kym nase silne proexportne orientovana ekonomika vlastne obchoduje. Pokud to pomuze pri obchodovani s Evropou a neuskodi doma, proc nemit euro? Ja jsem laik, tak bych hrozne rad, aby mi to odbornici, jako jsou ti co zde diskutuji, vysvetlili. Zatim jsem slysel jen blaboly o nejake narodni hrdosti a suverenite... Samozrejme, neni nutne mit euro, ale je pro nas dobre mit stejnou menu jako Nemecko...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (3) 14.03.22 11:57  Tomas Albrecht  (208817)

Euro pomůže nám

Ne, bohuzel nechapu... Jsem pragmatik a pokud prijmuti eura povede k vetsi ekonomicke provazanosti nasi a evropske ekonomiky a menismu tlaku na nase podnikatele, nad korunou bych neuronil ani slzciku. At klidne z druhe strany ceske euromince je vyrazena svatovaclavska koruna. Jinak mi takoveto arugumenty 19. stoleti nic nerikaji. Ac chapu, ze jsou ted prave, hlavne v okoli Moskvy, jsou tyhle zamrzle ideologie celkem popularni a dobre az donedavna korenily i u nas... (nedelam si ovsem iluze, zacnou zase brzy rasit)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 11.03.22 20:11  Tomas Albrecht  (208817)

Euro pomůže nám

To je prave ten nacionaslimus, ale ne pragmatismus.  To mi na te diskusi o euru vzdycky hrozne vadilo. To ze se vzdycky kdyz se nevi kudy kam vytahne diktat Bruselu. Kdyz vidim jak trpi Slovaci, Lotysi, Estonci, Slovinci, vlastne cela Evropa, Jen Madarsko, Polsko a my ne, my vuci nim bohatneme, mame se stale lepe, nechavame je daleko za sebou.  Nasi chabri kamaradi z V4 cenove, Orban a Kaczyznski. Putin si celou dobu mnul ruce... ted si to teda pokazil

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (20) 10.03.22 21:39  Tomas Albrecht  (208817)

A je to tady.

Z ciste pragmatickeho hlediska, proc ne euro? Prosim o nejake dobre argumenty, jako absolutni laik se rad priucim. Ciste z laickeho hlediska, ono nas to slovensko, ale i Litva a Lotyssko s eurem docela dohani. Estonsko uz nas predehnalo. Vzdy kdyz je krize, dozenou nas skokem. Za chvili prijme euro i Chorvatsko, tak uvidime...Navic, pokud pujde stranou veskera ideologie a nacionalismus, neni euro pro obchodniky vyhodnejsi nez koruna, mena rozvojova, vychodoevropska, nestabilni a kolisajici, ke ktere nikdo nema duveru (jak je videt vzdy kdyz prijde krize? Priznejme si to - neni to ani dolar, ani svycarsky frank, je to spis zloty nebo forint - opravdu to tak chceme?). No, snad nebude valka na ukrajine dlouha a znicujici, CNB nebude muset moc intervenovat (jak to delala v poslednich dnech, nastesti ji vnejsi okolnosti pomohly, ropy bude vic nez se myslelo). Z pohledu bezneho cloveka - proc mam mit mnohem vyssi uroky nez maji Slovaci?  Neni euro takova financni stabilita, udrzujici urcitou ekonomickou homeostazu a neco jako NATO pro nasi bezpecnost? Ve statech Blue Banana, centru Evropy, se povetsinou plati eurem a nas nejvetsi obchodni partner je Nemecko.Pokud nekdy zkolabuje euro, zkolabuje ekonomicke centrum Evropy (ktere tak funguje prinejmensim 1000 let) a koruna bude na lopatkach stejne jeste mnohem driv. Rad bych se pletl... PS Chapu, ze Rusnokovi se jeho funkce libi, neocekavam, ze se sam rozhodne si umensit pravomoci, natoz jakkoliv podporit euro

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 08.03.22 12:17  Tomas Albrecht  (208817)

proc neprijmout euro?

To je asi dobry napad, nicmene pres vsechna varovani se mi nezda, ze by si Estonsko, Slovensko, nebo Slovinsko vedly o tolik hur nez CR. Navic, pokud padne euro, koruna nas pravdepodobne nijak neochrani - padne jeste drive nez Euro. V kazde krizove situaci veri investori vice euru nez korune, v roce 2008,2014,2020,2022, cili hlasuji penezenkami, at uz si genialni nositele nobelovych cen pisi co chcteji. Ono to totiz, jak rikam, vypovida o nasi zavislosti na evropske ekonomice a statech Blue Banana, kde se, marna slava, eurem povetsinou plati. Samozrejme, nesrovnavam s dolarem, ci svycarskym frankem, ale tam nase mena neni a nikdy nebude. A tak se srovnavame s rozvojovym Madarskem a Polskem a utesujeme se, ze prece euro nema zadnu budoucnost. Uz 20 let. Pocitam, ze nam to jeste par dekad vydrzi. Leda by se nase centralni banka ted polozila, az ji dojdou cizi meny v jejim marnem boji zabranit oslabovani koruny (je to jen otazka casu a toho jak dlouho bude valka na Ukrajine), a inflace, kterou mame kvuli korune vyssi nez v okolnich statech, vystreli jeste vys. Pak mozna si vetsina populace uvedomi, ze mit euro je urcitou zarukou stability (stejne jako byt v NATO)

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 08.03.22 09:25  Tomas Albrecht  (208817)

proc neprijmout euro?

Nevim jestli to je odpoved co jsem chtel slyset, i mezi temito menami jsou nektere lepsi a jine horsi. Koruna patrne zkrachuje drive nez Euro. Minimalne je euro je drzeno zememi 'blue banana'. Zatimco tady jsme periferie, a koruna je opravdu car papiru, nebot jsme uplne tesne navazani na Nemeckou ekonomiku. Takze misto onech katatrofickych argumentu a vyhlidek co se stane za 100 let bych radeji nejake padne argumenty tykajici se nasi obchodni vymeny apod. za soucasneho stavu (cili nez zacneme platit zlatym nebo stribrnym grosem). Mozna, kdybych se zeptal Putina, proc neprijimat v nasem pripade euro, jeho odpoved by byla jasne NE. Ostatne, behavioralni syndrom odpurcu eura se napadne kryje s oblibou Ruska, nacionalismem, adoraci V4 apod... a v urcitem spektru s odpurci NATO, a samozrejme EU

 

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  685.00  +3.32% 
 ČEZ  851.00  -1.22% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 115.00  -1.11% 
 GEN DIGITAL  480.00  +0.10% 
 GEVORKYAN  250.00  -1.57% 
 KOFOLA CS  272.00  +0.37% 
 KOMERČNÍ BANKA  786.00  -10.12% 
 MONETA MONEY BANK  96.90  +1.57% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 980.00  -0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.60  -0.91% 
 PILULKA LÉKÁRNY  175.00  -2.78% 
 PRIMOCO UAV SE  860.00  -4.44% 
 VIG  737.00  -0.14% 
Komodity online
 Ropa 82.93 USD 03.05   
 Zlato 2301.29 USD 03.05   
 Stříbro 26.52 USD 03.05   
 Káva 200.63 USD 03.05   
 Cukr 19.31 USD 03.05   
 Bavlna 77.99 USD 03.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.