Jak je již napsáno výše, firma rozesílá letáky s lákavými cenami, a když už náhodou dojedou,
tak jsou ceny mnohdy vyšší než na letáku.
Automobil, ze kterého prodávají otřesný, rezavý, zašlá špína, fuj...
Zboží otřesné, plné vody, v letních měsících i většině roku mnohem teplejší v jádru, než nařizují předpisy (4°C). Nedivil bych se,
kdyby zboží bylo rozmražováno a poté prodáváno, jako chlazené, jinak si nedovedu množství vody v igelitových pytlích
vysvětlit. A též bych se nedivil, kdyby neprodané zboží znovu mrazili a rozmražovali. Když člověk tu vodu vylije, tak ho to vyjde stejně,
jako kdyby si koupil třeba prsní řízky za obvyklých 139 - 159 kč/kg v obchodě, tudíž ekonomická výhoda = 0
Původ prodavaného zboží POLSKO.