Příspěvky nebo odpovědi uživatele Alena Klímová.
Výpis
příspěvků
1
až
1
(1)
Neserioznost nabídek v e-katalogu
Dobrý den, byla jsem velkou příznivkyní Cellbes. Ovšem do té doby, kdy marně čekám dva měsíce na zboží, které jsem si objednala v březnu 2014. Pokud se podívám, stále je zboží v aktuáílní nabídce na webových stránkách společnosti v mé velikosti i barvě jako dostupné. Při mých dotazech na zákaznický servis se nejprve informace lišily a v současné době slyším pouze: to je jediná informace, co vám můžu dát, zboží není, až bude, bude vám zasláno. Nelze se dostat ke kontaktu na management firmy, tak to zkouším tímto způsobem. Jen chci poradit. Proč uvádíte nepravdivé informace a matete tím zákazníky? Dostávám od vás katalogy, ale nemohu je využít, pokud se nevysvětlí popsaná situace. Pokud vás to zajímá více, mám print screen ze dneška, kdy zboží nabízíte jako dostupné, já však na ně čekám 2 měsíce. Myslím, že pokud je toto váš obvyklý postup, budete postupně přicházet o zákazníky. S pozdravem dr. Alena Klímová
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
1