Příspěvky nebo odpovědi uživatele tata@arcelormittal.tv









Příspěvky nebo odpovědi uživatele tata@arcelormittal.tv. Výpis příspěvků 1 až 3 (3)


OD PRESSUJEME BILLBOARDY ODPRAŠUJEME

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Billboardová válka o Mittal

Billboardová válka o Mittal17.3.2010Drobní akcionáři největší ostravské hutní firmy parodují oficiální reklamy společnostiOstrava - Boj o miliardové zisky ostravské společnosti ArcelorMittal Ostrava se přenesl doslova a do písmene do ulic. Drobní akcionáři firmy, kteří už mnoho let protestují proti tomu, že společnost nevyplácí žádné dividendy a své zisky půjčuje na nízký úrok dalším firmám patřícím jednomu z nejbohatších lidí planety, indickému miliardáři Lakshmi Mittalovi. "Chceme upozornit nejen na to, že ekologické investice měly být dříve, že do nich firma šla až v okamžiku, kdy k tomu firmu donutily zákony, ale i na to, že společnost místo toho, aby s penězi hospodařila s péčí řádného hospodáře a peníze investovala do svého rozvoje, když už je nechtěla vyplácet na dividendách, raději je půjčovala spřízněným firmám," vysvětlil důvody, které minoritní akcionáře k vyvěšení billboardů vedly, jeden z nich, Petr Červenka. O právo na peníze ze zisku firmy, který by měl být i podle stanov rozdělen v dividendách, bojují drobní akcionáři už několik let. Dlouho byly jejich jedinými kolbišti jen zasedací místnosti valných hromad společnosti, kde je ale management firmy většinou jen odbýval. Zasedání valné hromady se tak stávalo místem, kde bylo, i díky množství akcií vlastněných oběma znepřátelenými skupinami, o výsledku předem rozhodnuto. Dividendy se nevyplácely a firma držela miliardy korun na svých účtech, případně je půjčovala za velice výhodných podmínek dalším společnostem, které patřily do sféry vlivu svého majoritního majitele. Až letošní rok znamenal obrat v ustáleném vývoji. Drobným akcionářům se povedlo přesvědčit Krajský soud v Ostravě, že jsou v průběhu valných hromad kráceni na svých právech a soudce Petr Hampel rozhodl o zneplatnění výsledku valné hromady z jara loňského roku. Své rozhodnutí soudce opřel, kromě porušování zákonů ze strany firemního managementu, i o fakt, že společnost při rozhodování o tom, co se bude se zisky firmy dít, nepostupovala podle svých vlastních stanov. Ty říkají, že vyplácení dividend patří k hlavním cílům při rozhodování o tom, co se s penězi stane. Drobní akcionáři reagovali i na reklamní kampaň ostravské firmy, která na billboardech s vyobrazením luxující ženy oznamovala velkým písmem "ODPRAŠUJEME". Kampaň souvisela se zahájením výstavby odprášení aglomerace, které by mělo snížit množství prachu vypouštěné v této části závodu až o padesát procent. Akcionáři na svém billboardu přidali k prachu i fotografii bankovek, které se podle jejich mínění až příliš snadno dostávají z vlivu ostravské firmy. "Na billboardy jsme se složili sami," dokončil Petr Červenka."Chceme upozornit nejen na to, že ekologické investice měly být dříve, ne až když k tomu firmu donutily zákony." Petr Červenka, minoritní akcionářFoto popis| VYSAJÍ PRACH? Oficiální billboard ostravské firmy upozorňuje na zahájení výstavby odprášení aglomerace.Foto autor| Foto - MAFA - ADOLF HORSINKAFoto popis| ANEBO PRACHY...? Drobní akcionáři se zaměřili spíše na to, kde a jak mizí firemní peníze.Foto autor| Foto - MAFA - ADOLF HORSINKARegionální mutace| Mladá fronta DNES - severni Morava a SlezskoMladá fronta Dnes, DAREK ŠTALMACH, stránka: 002  
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

ArcelorMittal announces third season of its Web TV: 2010: The Road to Recovery

ArcelorMittal announces third season of its Web TV: '2010: The Road to Recovery'

Luxembourg, 17 March, 2010 - ArcelorMittal today announces the launch of '2010: The Road to Recovery', the third season of its award winning Web TV at www.arcelormittal.tv.

Web TV 2010 explores the impact of the global economic crisis and the cautious path to recovery. Through a series of video episodes and a blog section, the season looks at how the company was affected by the unexpected economic crisis, how it adapted to this unprecedented shock and how as the recovery progresses the focus it puts on maintaining its leadership position.

Exploring the values and its commitment to its stakeholders, the Web TV takes a transparent approach to tell the story of the global economic downturn and its consequences on the business.

The new season starts with an episode that encapsulates the essence of the last 18 months, from the sudden downturn to the realization of what this meant for the company. With insightful and personal reflections from members of the senior management including the Chairman and CEO, Lakshmi Mittal, as well as from shop floor employees, the first episode highlights the various ways that the company was affected and the challenges it faced.

Lakshmi Mittal, Chairman and CEO, said: "2009 was a very difficult year for us as well as for many other companies. In order to adapt to a very challenging environment we had to look hard at how the company operated and make whatever changes were necessary in order to be resilient in the face of the worst economic downturn since the Second World War. Whilst we would all have preferred not to have lived through that period, nevertheless the business has learned some valuable lessons which will make us a stronger company in the long-term. The Web TV is a perfect platform to explore and explain this by sharing our experiences in a very transparent way with all our stakeholders."

Nicola Davidson, Vice President Corporate Communications, said: "People often focus on the financial impact that an economic crisis has on a company, but there are many other aspects of the company that can be affected, for example relationships with customers and suppliers, and the motivation and morale of employees. We wanted to utilize the Web TV to examine all these aspects in closer detail, as well as exploring the decisions that helped us through the crisis, such as cost competitiveness, and the projects and opportunities that will lead us back to growth and maintain our competitive edge."

Launched in 2007, the two previous award winning series had pioneered the concept of Web TVs and given stakeholders a transparent view inside ArcelorMittal. With almost 3 million unique visitors in the two previous seasons, the ArcelorMittal Web TV has become an essential tool in the group's internal and external communication.

In parallel to the episodes, the site has been developed as a rich community-oriented space where visitors are encouraged to get involved with the content, react to the stories, and take active part in '2010: The Road to Recovery'.

ArcelorMittal has also recently launched its twitter channel, under www.twitter.com/ArcelorMittal .

About ArcelorMittal

ArcelorMittal is the world's leading steel company, with operations in more than 60 countries.

ArcelorMittal is the leader in all major global steel markets, including automotive, construction, household appliances and packaging, with leading R&D and technology, as well as sizeable captive supplies of raw materials and outstanding distribution networks. With an industrial presence in over 20 countries spanning four continents, the Company covers all of the key steel markets, from emerging to mature.

Through its core values of Sustainability, Quality and Leadership, ArcelorMittal commits to operating in a responsible way with respect to the health, safety and wellbeing of its employees, contractors and the communities in which it operates. It is also committed to the sustainable management of the environment and of finite resources. ArcelorMittal recognises that it has a significant responsibility to tackle the global climate change challenge; it takes a leading role in the industry's efforts to develop breakthrough steelmaking technologies and is actively researching and developing steel-based technologies and solutions that contribute to combat climate change.

In 2009, ArcelorMittal had revenues of $65.1 billion and crude steel production of 73.2 million tonnes, representing approximately 8 per cent of wo ...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:


1

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  640.00  +0.79% 
 ČEZ  864.50  +1.17% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 107.50  -0.76% 
 GEN DIGITAL  491.00  0.00% 
 GEVORKYAN  252.00  0.00% 
 KOFOLA CS  270.00  -0.74% 
 KOMERČNÍ BANKA  865.00  +0.35% 
 MONETA MONEY BANK  97.40  +0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  16 000.00  +0.25% 
 PHOTON ENERGY  44.50  +0.23% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.50  -1.11% 
 PRIMOCO UAV SE  945.00  +5.00% 
 VIG  740.00  +1.65% 
Komodity online
 Ropa 87.27 USD 21:20   
 Zlato 2336.84 USD 21:20   
 Stříbro 27.17 USD 21:20   
 Káva 227.50 USD 21:20   
 Cukr 19.77 USD 21:20   
 Bavlna 81.34 USD 21:20   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.