Investuj do akcií, láká kampaň PRAHA Obchodování s akciemi je pro Čechy prozatím poměrně neznámou a nevyzkoušenou alternativou investování. Teď se na něj zaměří televizní reklamní kampaň, kterou spouští společnost Patria Direct ze skupiny Patria Finance. „Přímé investování do cenných papírů se u nás dosud nevyužívá v takové míře jako ve vyspělejších ekonomikách. Ve srovnání se západními evropskými zeměmi mají čeští investoři co dohánět a v USA je investování do akcií běžnou záležitostí pro téměř každou domácnost,“ uvedl pro LN Oldřich Pavlovský, výkonný ředitel společnosti Patria Direct, která se věnuje on-line obchodování. Dodal, že v rámci středoevropského regionu jsou v popředí žebříčku aktivity obchodování na burze polští investoři následovaní ČR a Maďarskem. Reklamní kampaň Patria Direct, zaměřenou na on-line obchodování s akciemi, připravuje reklamní agentura Mather Communications. Základ reklamy tvoří série tří TV spotů, které běží od června na ČT 1, ČT 24 a v televizi Prima. „Série spotů odkazuje diváky na další část kampaně, kterou je internetová stránka Věřte si. Ta provází návštěvníka investováním do akcií,“ tvrdí František Mareš, account director Mather Communications. Kampaň v televizi doplní rozhlasový spot, vysílaný v hlavních časech rozhlasové stanice ČRo 1 - Radiožurnál, a později se přidá i tisková inzerce. Patria Direct sáhla k reklamní kampani za účelem získávání zákazníků vůbec poprvé, zatím se soustředila jen na soukromou klientelu. Nyní se prý chce propagovat jako firma, která není jen pro úzkou skupinu bohatých klientů. „Počet obyvatel obchodujících s akciemi lze jen těžce odhadnout. Podle dostupných informací může jít asi o 30 000 aktivních investorů. Očekáváme, že zájem investorů zejména o akcie bude i nadále v České republice růst,“ dodává pro LN Pavlovský. *** Cílem reklamy je překonat konzervativní postoj Čechů ke zhodnocování jejich úspor jar
>http://www.lidovky.cz/investuj-do-akcii-laka-kampan-diy-/ln_noviny.asp?c=A070613_000076