Příspěvky nebo odpovědi uživatele Mahas









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Mahas. Výpis příspěvků 101 až 150 (335)


spíše nečíst (11) 20.03.23 18:17  Mahas  (257625)

Vzkaz Mahasovi

“ V roce 2015 trpělo přibližně 35 % starších mužů v České republice (ČR) obezitou; to je téměř dvakrát vyšší hodnota než v Itálii a Španělsku a hodnota více než o 50 % vyšší než v zemích západní Evropy (cca 23 %). BMI českých žen je srovnatelný s hodnotami v Estonsku a Slovinsku, ale výrazně vyšší než například v Švýcarsku, Itálii, Dánsku nebo Švédsku. Míra obezity u starších žen byla v roce 2015 v ČR podobná jako u starších mužů, přibližně 35 %. Tato hodnota se podobá hodnotám ve východních zemích - Estonsku a Slovinsku. V porovnání se západní a severní Evropou, kde se míra obezity u žen blíží hodnotě 20 %, je však dvakrát vyšší. Současná vysoká míra obezity českých seniorů je z velké části způsobena významným trendem zvyšování BMI a obezity u mužů i žen od roku 2007. Růst obezity je obzvláště výrazný u osob s nižším vzděláním (se základním a středním vzděláním). Například míra obezity českých žen se základním vzděláním se v posledním desetiletí zvýšila ze 30 % na téměř 45 %. U českých žen a mužů s vyšším vzděláním není možné pozorovat vzestupnou tendenci k obezitě. Napříč profesemi se míra obezita zvyšuje zejména u seniorů v manuálních profesích lidí zaměstnaných v sektoru služeb. V neposlední řadě ukazujeme, že změny struktury českých seniorů z hlediska vzdělání, zaměstnání, zdravotního stavu, věku apod. nemohou vysvětlovat růst obezity v Česku. Stejně tak rozdíly ve struktuře českých a zahraničních seniorů nemohou vysvětlit vyšší míru obezity českých seniorů ve srovnání s jinými evropskými zeměmi.”
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 20.03.23 16:28  Mahas  (257618)

Nemakačenka? Wtf

Ale blbecku, ted jsem se rozesmal. Tak jsi to jen ty, kdo tady mele kraviny. Viz ten odkaz. O co, zes ho ani nerozkliknul. To tak blbecci drlavaji. Vymer o vypoctu duchodu z prumerneho platu bez predchozich plateb do socialniho pojisteni jsi v zivote nevidel (on totiz neexistuje), ale argumentaci ad hominem zvladas, zato ad rem, to je bida. Tak pritlac, ac jsi jeste vic smesnej. Vubec netusis cim se ne/zivim a co neu/mim, ale pry jsem automaticky neschopnej. A to jen proto, ze jsi byl pristizen pri evidentni lzi, google to nasel za setinu sekundy, ale ty ani neumis zadat ty spravna data do vyhledavaciho policka googlu, vid? A jeste jsi tak blbej, ze to tady dal rozmazavas. Nejen ja ti pisu, ze jsi hlupak a zkratka lzes. Tak pritlac, blbecku, jsi zabavny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 20.03.23 15:34  Mahas  (257625)

Prakticky všecko co tu stojí postavili důchodci a vy z toho žijete.....

Hm, jenze ten rodinny dum za komancu se stavel typicky z nakradenyho materialu a pri prumernem platu 3100 kc, nymande 😀. Cena bytu na CM je dana primarne Prahou, ne kvalitou toho bytu, ze? BTW po roce 1989 se postavilo asi tak rad vic rodinnych domu nez pred, ze? A zadny Okaly. Cimpak to asi je?
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 20.03.23 15:33  Mahas  (257625)

Nemakačenka? Wtf

Bububu, to jsem se lekl, blbecku. Nezapomen vyhrozovat fyzickym nasilim, soudruhu. ……………………………………………………………………… tak tady to mas cerne na bilem, “hvezdo” : https://ceskeduchody.cz/zpravy/duchod-bez-prace-jak-to-opravdu-je-socialni-davky
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (13) 20.03.23 12:19  Mahas  (257784)

Nemakačenka? Wtf

Soudruhu menici nicky, lzes. Protoze v ramci socialniho pojisteni se minimalne poslednich 27 let nevypocitavaji zadne davky z prumerne mzdy. Jen ID 3. stupne u deti tezce postizenych v den vzniku naroku na invalidni duchod, tedy v den 18. narozenin. Lhat se musi umet, mily blbecku.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

přečíst (15) 20.03.23 12:16  Mahas  (257784)

Nemakačenka? Wtf

Lzete jako kdyz Rude pravo tiskne. Nema se ji z ceho ten duchod vypocitat. Muzete vypravet pohadky od rana do vecera.
Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (22) 20.03.23 12:11  Mahas  (257784)

Jak řešit důchodce?

Spatnou zdravotni peci? Proo crsky duchodce je v prumeru vychlastane, vyhulene, line a obezni cune? Data to rikaji. Za to muze zdravotnictvi jak, soudruhu?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (22)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 20.03.23 06:33  Mahas  (257618)

Tomu se rika diktatura neschopnych.

Ano, neschopnych starobnich duchodcu, kteri jen rvou “stare, dej”
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 19.03.23 22:41  Mahas  (254321)

Systémová změna

Vy to vazne nechapete? Takze znova. Nevidim jediny duvod, proc by ona povestna babka nemela platit dan z nemovitosti beznou venku. A ano, brutalne vysoke socialni pojisteni a bezpoplatkove zdravotnictvi vede k nekonkurenceschopnosti podniku, protoze maji prilis vysoke naklady na mzdy na jednotliveho zamestnance? To rikaji ekonomove uz desetileti. Ta babka at tam klidne je, kdyz na tu dan z nemovitosti mit bude. Cili nechci rovnost majetku, chci jine nez postsocialisticke danove zatizeni. Proc by mi melo vadit, ze nekdo bydli ve svem? To mi nevadi. Vadi mi, kdyz tahle ufnukana babka soucasne nadava vlade, ze ji okrada, protoze ona je prece chudinka, ma narok a na duchod nema typicky naakumulovano svych ani par korun. Ze chudinka nema na uhli ci brikety. Ve svem v CR bydli kazdy, krome mladych tesne po skole/nastupu do zamestnani a to jen posledni dva roky kvuli hypotecnim sazbam. Vam prijde normalni, ze pred 5-7 lety si hypoteku mohla dovolit uklizecka, pokud zila s chlapem jen s mirne vyssim platem nez ma ona? Kdyz nemeli deti? A vite jak vznikla hypotecni krize v USA v roce 2008? Navic ta povestna babka svym ev hypervalorizovanym duchodem vysavala statni rozpocet kazdy rok vic a vic. A to vubec nemluvim o demografii, kdy tihle soucasni duchodci kaslou na to, ze jejich deti, mozna i vnoucata urcite mit duchod , zajistujici stejnou zivotni uroven ciste z prvniho pilire, mit nebudou. Ale oni jsou sobci, oni na ne kaslou. Ale dovolavaji se solidarity tech deti i vnoucat, ze?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (16) 19.03.23 16:16  Mahas  (257618)

Prakticky všecko co tu stojí postavili důchodci a vy z toho žijete.....

Hm, jenze ten rodinny dum za komancu se stavel typicky z nakradenyho materialu a pri prumernem platu 3100 kc, nymande 😀. Cena bytu na CM je dana primarne Prahou, ne kvalitou toho bytu, ze? BTW po roce 1989 se postavilo asi tak rad vic rodinnych domu nez pred, ze? A zadny Okaly. Cimpak to asi je?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (16)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (17) 19.03.23 14:51  Mahas  (257625)

Systémová změna

Vite, ja jsem doopravdy rad, ze se zacnou platit vyssi majetkove dane, protoze v CR je brutalni prijmova rovnost, ale vyrazna majetkova nerovnost. Venku doopravdy single duchodkyne neutahne rodinny dum. Pokud bydli ve svem, tak v garsonce, protoze z ni je jakz takz schopna, treba pomoci pribuznych, platit tu dan z nemovitosti. Samozrejme ze se me dan z nemovitosti tyka. No a? Jinak ty kecy, ze ma vlada zacit u sebe, ty me vazne bavi. Naklady cili rozpocet parlamentu a senatu dohromady, nejen na platy, jsou dohromady asi 2,4 miliardy rocne. A to v tom jsou nejen platy, ale naklady na vytapeni energie obecne, udrzbu, rekonstrukce a platy zamestnancu snemovny a senatu. Takze mne je takove gesto uplne volne. Jejich ne/zmrazeni platu nema zadny vyznam, krome spousteni zavisti u duchodcu. Na muj vliv, ani potencialni duchod, to ma doslova nulovy vliv. Cili ja nejsem volic pitomcu Babise, Pitomia, Konecne ci Smardy. Me na zavist neutahnou.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (17)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 19.03.23 13:45  Mahas  (257618)

Fantastické rozpětí

“Tysice”. Hm, dal to nema cenu cist
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 19.03.23 12:46  Mahas  (257732)

Prakticky všecko co tu stojí postavili důchodci a vy z toho žijete.....

Soudruhu ucni a ta predmesti s radovymi domky asistaveli komunisti, vid? Zvanile, fakta mluvi o tom, ze bydleni neni problem, rodiny ve trech generacich, v jednom byte nebydli. Jako za komancu, vid? …………………………………………………………….. https://www.csfd.cz/film/111301-sardinky-aneb-zivot-jedne-rodinky/prehled/
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (23) 19.03.23 12:02  Mahas  (257625)

Nrsmysl

Uvedomujete si vubec co jste napsala za nesmysl? Kralikarny se v Evrope moc nestavely a po roce 1989 je firmy prestaly stavet zcela. Proc? Protoze v tom nikdo nive nechtel bydlet. Pritom v Praze toho developeri postavili ta tech 30 let dost. Byty ruznych velikosti, ruznych dispozic. Vyroba rodinnych domu stoupla minimalne 3x. Cili problem neni nedostarek bydleni, ale tezko pristupne vlastnicke bydleni, po temer dekade nesmyslne levnych penez z hypotek. Je logicke, ze ted jsou hypoteky drahe. Ale je mnohem vice single domacnosti/vcetne typicky duchodkyn/ coz drive nebylo realne. V jednim byte zhusta bydlely dve, nekdy i tri generace. Jeste v osmdesatkach to tak bylo. Viz casosberne dokumenty Heleny Trestikove.Manzelske etudy. Kralikarny se opravily, lide maji nadale kde bydlet. A to je v Praze 10% neobsazenych bytu. Silena touha Cecha vlastnit cihlu vedla k tomu, ze podle CNB byly ceny nemovitosti k bydleni v CR nadsazene o minim. 33%. BTW v zahranici se taky stavelo, jako v socialisticke CSSR a lepe, kvalitneji, komfortneji. Takze kecy o tom, ze ta komunistu se budovalo, jsou smesne. Venku taky budovali prehrady, elektrarny ci dalnice. Jen tak nejak lip a kvalitneji. A v poslednich 25 letech ani techto staveb moc nevzniklo. Jen bytu staveli vice, protoze developeri v CR nechteji stavet levne, radsi prace zastavi. To venku nedelaji, tam to konkurencni prostredi neumozni.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (23)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 19.03.23 11:47  Mahas  (257625)

Systémová změna

Ale ja prece neobhajuji zpusob jakym to vlada dela. Delaji to nesikovne a doplati na to u US. Ja jen nesnasim ten ryk duchodcu, kteri se notabene nyni ve vetsine pripadu nemaji vubec zle, ale porad krici, ze je to malo, i kdyz je to ciste na dluh. Nebyli by spokojeni ani 40.000 kc, protoze v Lucembursku prece berou jeste lepsi duchody. Jde o to, ze cesky duchodce spoleha v 90% ve starobnim duchodu ciste na stat a to mel minimalne 25 let moznost se pripravit. Ale za nizke duchody muze podle nich stat.oni prece ne. Jenze venku penize ciste z prvniho pilire jsou leda tak na jidlo. A tady duchodci chteji, aby jim to pokrylo vse. Dalsi veci logicky budou napr zdaneni nemovitosti. Coz bude spoustu duchodcu stat vic penez a za me je to jen dobre. Dojde i na navyseni zdravotniho pojisteni u OSVC, komercni pripojisteni ve zdravotnictvi, navyseni poplatku ve zdravotnictvi. Coz je vsechno dobre.Ale duchody spolknou 40% prijmu tohoto statu . Takze zacit u nich mi neprijde vubec spatne.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 19.03.23 09:33  Mahas  (257625)

Systémová změna

To je ale hezka blbost, ze? Podle me posledni vety lze jen usuzovat, ze dane damy jsou cistymi prijemci, cili i procentualne odvedly vyrazne mene nez ted dostavaji. Ale beda, beda kdyz nekdo na to poukaze, ze? Kam bychom to prisli, priznat si to? Poznamka o Egyptu jen dokresluje jaci “chudacci” ti cesti duchodci jsou. A ze jich tam letaji mraky. Protoze neumi ivalnout slovo cizim jazykem, tak se obsluha tam uci zakladni ceske fraze a slovicka a zo se dela jen tehdy, pokud se vam to vyplaci, tedy je jich hodne. Ctyricatnici i padesatnici uz vetsinou aspon zaklady anglictiny zvladaji. Ano, zhruba 200.000 duchodcu ma velmi nizke duchody, primarne proto, ze malo vydelavali ci to byli OSVC, ale ten zbytek se ma podstatne lepe. Jenze statobnich duchodcu je 2.400.000. Pokud duchodce bydli ve svem (80% ceskych domacnosti bydli ve svem, takze kdyz odectete studaky a lidi tesne po skole, kteti na hypoteku nemaji, tak je to 90% dospele populace), tak si nema nac stezovat a pokud bydli v drahem najmu, tak je to ciste jeho problem a nema co fnukat. Casu na to, aby si zaridil sve bydleni mel vic nez dost. BTW je legracni, ze napadate zpusob prijeti, o kterem ja nikdy nic v diskuzi nepsal. Me irituje to rvani, ze vlada kohokoliv “okradla”. Nikoho o nic neokradla a za soucasne nesmyslne vysoke valorizace duchodu muze duo Malacova- Babis, ktere zmenilo valorizacni vzorecek. I kdyz na to nemame, ze?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 19.03.23 06:08  Mahas  (257625)

Systémová změna

“Co jim zakon slibil?” Hmm, ne, tak to neni. Mohli si neco spocitat (vetsina neumi ovladat ani ty duchodove kalkulacky na webu), ale ten papir, ktery nominalne stanovi o kolik bude vyssi mimoradna valorizace, tak ten vladou jeste vydan nebyl, ze? O budouci duchodce jaksi jde neprimo. Nyni jde o to, ze je jaksi nehorázné takto zvysovat pouze duchudcum prijmy na uroven inflace, ostatnim realne prijmy klesaji a to vyrazne, kdyz jaksi system je v minusu a bude to na dluh. Takze nejen, ze se na to bude muset pujcit, aby oni mohli do rezortu v Egypte v breznu, kam se rodina s detmi ted nepodiva, protoze na to nema, ale jeste se navysi obsluha statniho dluhu na tech bajnych 100 mld. Ti sami vyzirkove duchodci, kteri tvrdi, jaky prusvih byli zruseni superhrube mzdy, ktere obralo statni rozpocet rocne o 100 mld, chteji, aby nyni kvuli jejich pohodlicku nyni vyletelo kominem tech samých 100 mld a jeste by ta castka v case stale stoupala. Prinos pro stat? Nula.BTW je legracni neco o strileni duchodcu, kdyz ted mame v systemu zeny, ktere jsou ted v duchodu delsi dobu nez kdy pracovaly, ze? (30 let v duchodu a pritom byly doma na MD nekolik let a do duchodu sly treba v 55 letech)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 17.03.23 20:12  Mahas  (257625)

Vládní recept na stáří a nemoc - vy jste legracni

Zvanile a co jako ma byt? Ja teda nechlastam, ale jinak tohle uz davno mam, mily chudacku. Co tam mas dal?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 17.03.23 19:21  Mahas  (257625)

Jste komunista

Co je nespravedliveho na tom, ze uklizecka bere 18.000 hrubeho a reditel podniku 200.000-400.000 kc? Nic! Nekdo jim to da, protoze ta prace ma na trhu prace prave tuto hodnotu. Nemam vubec problem se sportovci, kteri berou miliony v € ci $. Uklizecku nahradite raz dva a Cechum a Ceskam se to delat nechce, delaji to Ukrajinky, reditele tak snadno nesezenete a aby neco umel, musi uz za sebou mit nejake vysledky. Pokud jste rozdal miliony, tak to vam budiz ke cti, ale na veci same to nic nemeni. Oba vime, ze peníze nikoho stastnym samy o sobe neudelaji a ze je potreba s nimi umet zachazet. BTW az na tu skupinu asi 200.000 duchodcu a duchodkyn, kteri maji statni duchod do 13.000 kc, tak cesti duchodci na tom vubec nejsou spatne. Minimalne proto, ze nakupuji ve velkem ten alkohol, ultrazpracovane potraviny a cigarety. A letaji ve velkych poctech do toho Egypta, Turecka, Tunisu, Recka, Bulharska, jezdi do Chorvatska. A ano, kazdy ma byt primarne zodpovedny nejdriv sam za sebe, takze mne je navyseni platu poslancu a senatoru zcela jedno. Na muj plat to nema vliv zadny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (108) 16.03.23 20:09  Mahas  (257618)

Vzkaz Mahasovi

Mila huso, ja za to prezirani, chlastani a huleni senioru vazne nemuzu. Soudruzko vypatlana, argumentace ad hominem jeste nikdy data nezmenila, vid, huso? Takze - proc jsou cesti seniori netlustsi ve sve vekove kategorii v ramci cele EU? Proc v CR nejvice chlasta kategorie 55+? Proc nejvice z cele CR huli kategorie 65+? Proc mame 1,8x vice na hlavu a rok infarktu a mrtvic nez Nemci, kteri rozhodne nejsou etalonem zdraveho zivotniho stylu? Proc patrime na spicku v cetnosti rakoviny plic ci rakoviny tlusteho streva, tedy tech, ktere jsou primarne zavisle na zivotnim stylu? Proc mame skoro nejvice diabetiku druheho typu na hlavu v ramci Evropy? Proc kdyz je to nemoc z nadbytku? A tak je to skoro se vsemi civilizacnimi chorobami. Cela ceska populace v noch patri ke spicce Evropy, vzdy vedeme ze vsech postsocialistickych zemich, krome alkoholismu, v Pobalti chlastaji jen o malinko vic. O malinko. Mladi uz ale chlastaji v CR mene nez je prumer jejich vekove kategorie v Evrope. Atd. Proc v CR v roce 2019 melo na duchod naakumulovano v podobe relativne likvidniho majetku 90% novych starobnich duchodcu v ohromujici vysi 290.000 kc? Protoze oni se nemaji schopnost ani postarat o ty baraky ci byty, ktere za hubicku koupili, ze? Proc jsou resorty v Egypte, Tunisu, Recku, Chorvatsku ci Italii a a na Kanarech plne ceskych senioru, kdyz tady podle tebe a podobnych zviratek valna vetsina z nich zije pod hranici bidy? Proc se v tech rezortech uci personal ceske fraze, protoze tihle “vzdelanci” seniorniho veku neumi kvaknout slovo cizim jazykem a jsou tak levi, ze neumi ani natukat neco do telefonu a pouzit prekladac? (musi jich byt tolik, aby se to tomu personalu vubec vyplatilo, jinak by to nedelali a Cesi kolem 40 uz vazne umi aspon zaklady anglictiny, ze?) Ale to zviratko jmenem Maca bude radsi utocit ad hominem, ze? Popiranim a whataboutismem se data nezmeni, vis, huso.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (108)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 16.03.23 10:50  Mahas  (257625)

Vládní recept na stáří a nemoc - vy jste legracni

A ze by se nam potrefena husicka se jmenem Maca ozvala? Zavist, ze neumite nic jineho, nez chlastat, hulit a prezirat se? Ty demagogu, ta data rikaji, ze ty “chudinky” duchodci se ve vetsine pripadu ( 51% a vic) maji jako bachyne v zitnem lanu, kdyz maji dost penez na chlast, cigara a smakulady. To se tezko vyvraci, vid? BTW muj duchod, pokud se nezmeni pravidla valorizace o zasluhovosti, bude patrit mezi 2-3% tech s nejvyssimi duchody. Co tam mas dal, buranku nas nevychovany? 😀
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 16.03.23 09:30  Mahas  (257618)

Vládní recept na stáří a nemoc - vy jste legracni

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (10) 14.03.23 09:47  Mahas  (257559)

Systémová změna

Tak to pobavilo. Ano, u zdravotnictvi to je dan, jen prejmenovana, ale neplni to zadne podminky, pojisteni, neexistuji malusy, ani bonusy a vsichni dostanou stejnou peci, bez ohledu na to kolik kdo odvedl do systemu penez. Coz u socialniho pojisteni takto neni. Zasluhovost je sice brutalne orezana, ale presto nejaka existuje. Tedyvyse vyplaty duchodu je zavisla na vysi odvedenych prostredku. Take je mozne, ze zadny duchod nedostanete, pokud nesplnite podminky, coz u dani neni, ze? Musite dosahnout duchodoveho veku a zaroven musite mit presne stanovenou minimalni dobu socialniho pojisteni, vcetne nahradnich dob. Nyni 35 let. To, ze nejake pojisteni je povinne, neznamena, ze je to dan. Viz povinne zdravotni pojisteni ve Svycarsku, ktere je ciste privatni, tedy nezarizuje to stat, ale komercni zdravotni pojistovny. Zkuste nemektat do neceho, cemu ani za mak nerozumite, ano?
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (18) 13.03.23 19:27  Mahas  (257540)

Kdo může za deficit důchodového účtu

No vidite, soudruzko a pro me jste tou luzou vy a vam podobni, hloupi, neschopni argumentace ad rem. To je prave pro vas - tedy luzu - velmi typicke.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (18)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (13) 13.03.23 17:03  Mahas  (227140)

Tak si to řekněme narovinu

Soudruhu, lzete. Tezko budete viceguvernerku CNB Zamrazilovou podezrivat z nadrzovsni soucasne vlade, ale v OVM zacatkem mesice brezna rekla do oci, dodt vyticene, prislusnici skotu domaciho v´s vaginou Dluzebe Schillerove, ze soucasna inflace je primarne jeji inflace. Doslova na ni tener kricela, kdyz mastna Alenka zacala nadavat na soucasnou vladu, ze muze za soucasnou inflaci, - “To je vase inflace, pani exministryne!!!”https://youtu.be/whKxBuixTDQ
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (27) 13.03.23 16:56  Mahas  (227140)

Kdo může za deficit důchodového účtu

Ale, draha damo, penize ze socialniho pojisteni jsou v rozpoctu urcdny jen na vyplaty duchodu, neschopenek a socialnich davek. Ze to nestaci, to je pravda a stat to naprosto nesmyslne dotuje dalsimi penezi ze statniho rozpoctu, byt spravne by mela klesnout nominalni vyse starobnich duchodu. Navic, odborari prece pozaduji, aby doslo k oddeleni pd statniho rozpoctu a tim se jim splni jejich vlhky sen a konecne budou duchodci “svobodni” a konecne jim nominalne poklesnou duchody, vcera bylo pozde. ……………………………….https://www.lidovky.cz/byznys/odbory-duchod-reforma-vlada-fiala-komise.A230308_110624_ln_ekonomika_rkj
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (27)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (28) 13.03.23 16:23  Mahas  (227140)

Kdo může za deficit důchodového účtu

No tak s timhle nazorem vas zdejsi diskuterska pred/duchodcovska luza ukamenuje. Pritom je tady pomalu nejnizsi miťra zasluhivosti z cele Evropy, ale luze se to zda porad malo, oni by chteli valorizovat vsem stejne absolutni castky, cili typicky mantra linych a neschopnych myslenim komunistu, cili za cas byse duchody srovnaly na stejniu hladinu vsem. Cili typicka sousedovic chcipla koza. Schvalne, uvudite. To, co se tady deje lidem byt jen s prumernou ceskou mzdou (na prumernou mzdu nedosahne ve svete vzdy typicky 65% populace, ale to oni vubec netusi) pri vypoctu starobniho duchodu, to si treba v Nemecku vubec nedovoli. Jenze tam levicova duchodcovska luza nema takovou moc jako tady.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (28)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (26) 13.03.23 16:15  Mahas  (227140)

Systémová změna

Dalsi zavistivy hlupacka, tady Renda, ktera by chtela vice danit ty sikovne. Oni nestaci, ze plati socialnimpojisteni skoro ctyrnasobne k tem nejlinejsim, je potreba je obrat znovu. Tohle je typicke pro hlupaky, zavistive a line… Progresivni zdaneni povede k jedinemu, zdrazi vsechny sluzby tech vicevydelavajicich, tedy doktori, pravnici, notari, ajtaci, atd.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (26)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (16) 13.03.23 12:29  Mahas  (227140)

Nazor

Rozumite souslovi “zadnou” zeleninu? Dnes v Penny koli jablek 19,90 kc. Pani proste lze, ale to dezolati a komunisti delaji dlouhodobe.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (16)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 08.03.23 19:45  Mahas  (257353)

To je snad jedine dobre ze se nuzky rozeviraji

Zneuzivani soudruhu, neb vyzrany, vychlastany, vyhuleny a liny cesky duchodce zatezuje nejen urgentni prijmy s vecmi, ktere si v 90% vyrobil sam, svym zivotnim stylem. Nejvice kouri v CR 65+, pravidelne nejvice chlasta 55+ a v obezite 65 + vede v ramci sve vekove kategorii v cele Evrope, spolu se Slovinci. Tomu odpovida cetnost kontaktu s lekarem. Pracujici na tenhle “konicek” nemaji cas. ……………………………………https://eurozpravy.cz/domaci/zdravotnictvi/193958-cesi-chodi-k-lekari-11krat-rocne-zbytecne-navstevy-stoji-v-cesku-20-miliard-kc ………………………………. (v roce 2017 to bylo 11x na hlavu a rok, dnes uz je to 13x, suverenne nejvice v Evrope)…………………………….. nezapomen, ubozaku, zas nejaky argument ad hominem. Vlastne pardon, ty jsi nevzdelany buran, co pise perly typu “hold”, ty neznas vyznam, vid? Tak googli, burane nevzdelany, mila nicko 😀
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (7) 08.03.23 18:54  Mahas  (257353)

Mahas a Tomáto naše opory

Jo, jo, dezolati vykladaji neco o propagande? https://www.novinky.cz/domaci/clanek/skryta-metla-senioru-alkohol-a-naduzivani-leku-40272259 ………………………………………………..https://www.kurzy.cz/zpravy/526641-cesku-patri-celosvetove-sedme-misto-ve-spotrebe-cigaret-nejvice-kouri-seniori-starsi-65-let/ ……………………………………………..https://www.i60.cz/clanek/detail/16583/martin-topol-seniori-si-zadaji-kvalitni-hotely-a-sluzby ……………………
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 08.03.23 18:46  Mahas  (257353)

IQ tykve bude marné cokoliv vysvětlovat

Tomu rikam opet velmi vecny argument, ze? Cili zase nic. Cim to je, ze dezolati a hlupaci se nikdy na poradny protiargument , podlozenym cimkoliv relevantnim, nezmuzou? …………………………………….https://www.penize.cz/ekonomika/243559-cesi-jsou-si-v-platech-rovni-vice-nez-ve-vetsine-zemi
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 08.03.23 10:31  Mahas  (257353)

To je snad jedine dobre ze se nuzky rozeviraji

Hm a ze ty parazity tak zhusta zneuzivate, ze? Nebo proc neplatite u doktora vsechno cash? Kdyz jste takovy hrdina, tak proc jejich sluzby cerpate, kdyz jsou to paraziti? Mily hlupaku, ja si na dovolene muzu psat kdy chci. Vase uboha nemyslici arogantni a hloupa malickost to ma jinak? Nebo se musite nejdriv zeptat manzelky/pritelkyne/maminky na svoleni. BTW zamestnani, ktera jsou zbytecna, zanikaji. Ta ostatni spolecnost tak nejak potrebuje. Jinak by neexistovala. Viz ti hasici, zdravotnici, ucitele, ale treba uklizecky nebo popelari. Takze, zakomplexovany zivnostnicku, ty nemusis v pracovni dobe makat?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (16) 08.03.23 09:57  Mahas  (257353)

To je snad jedine dobre ze se nuzky rozeviraji

K veci same by neco nebylo. Nebylo, ze? V cem konkretne to “reakce iq tykve”. Zkuste byt konkretni.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (16)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (17) 08.03.23 09:55  Mahas  (257353)

To je snad jedine dobre ze se nuzky rozeviraji

Souvislost? Takze treba doktori, zdravotni sestry, ucitelky nebo treba hasici, policiste jsou u tebe, tykajici cu.e, parazite? Nebo co tim chtel basnik rici? Ono to mnou vyse uvedene neplati?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (30) 08.03.23 09:22  Mahas  (257353)

To je snad jedine dobre ze se nuzky rozeviraji

To je snad jedine dobre, te se nuzky rozeviraji. Jsme prijmove nejrovnostarstejsi zemi EU. Tady chudi brutalne obihaji vyssi stredni tridu. Jinak to ukazuje, ze zvanilove od agenta Burese, hloupoucke Konecne ci primitiva Pitomia jen rvou, 3/4 lidi bude mit na jare dovolenou. Resorty v Egypte, Tunisu ci Saudske Arabii/Qataru jsou ted nyni plne Cechu, navic pres 1,5 milionu lidi pojede v lete do Chorvatska. Cili uz je cas prestat fnukat, mily komanci a babisovci a zacit neco delat. Ti ostatni to tak delaji a zjevne jsou jich minimalne 3/4, ze?
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (30)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 07.03.23 10:06  Mahas  (257307)

Jste komunista

Fascinuji, takove k veci, ze? Kdyz nevite kudykam, tak utok na toho druheho. To ale vazne delali soudruzi za minuleho rezimu. Tak az budete mit nejaka data k veci, tak zase napiste…
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 07.03.23 09:57  Mahas  (257307)

Jste komunista

Co je nespravedliveho na tom, ze uklizecka bere 18.000 hrubeho a reditel podniku 200.000-400.000 kc? Nic! Nekdo jim to da, protoze ta prace ma na trhu prace prave tuto hodnotu. Nemam vubec problem se sportovci, kteri berou miliony v € ci $. Uklizecku nahradite raz dva a Cechum a Ceskam se to delat nechce, delaji to Ukrajinky, reditele tak snadno nesezenete a aby neco umel, musi uz za sebou mit nejake vysledky. Pokud jste rozdal miliony, tak to vam budiz ke cti, ale na veci same to nic nemeni. Oba vime, ze peníze nikoho stastnym samy o sobe neudelaji a ze je potreba s nimi umet zachazet. BTW az na tu skupinu asi 200.000 duchodcu a duchodkyn, kteri maji statni duchod do 13.000 kc, tak cesti duchodci na tom vubec nejsou spatne. Minimalne proto, ze nakupuji ve velkem ten alkohol, ultrazpracovane potraviny a cigarety. A letaji ve velkych poctech do toho Egypta, Turecka, Tunisu, Recka, Bulharska, jezdi do Chorvatska. A ano, kazdy ma byt primarne zodpovedny nejdriv sam za sebe, takze mne je navyseni platu poslancu a senatoru zcela jedno. Na muj plat to nema vliv zadny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (15) 07.03.23 09:08  Mahas  (257307)

Jste komunista

Prijmy z prace rovnomerne rozdelovat? OK, tak duchodcum ani korunu, ne? Vzdyt nepracuji, vubec!!! Jste zavistivy zvanil. To je takove to komunisticke “kazdemu podle jeho zasluh”, coz nikdy nefungovalo a fungovat nebude. Nikdy. Slusne bydli vsichni, kteri slusne bydlet chteji, jen ne ve svem. Ne levne, ale bydli. Jak se bydlelo za komunustu moc hezky ukazaly casosberne dokumenty Heleny Trestikove Manzelske etudy. Kdybyste nekdy vyjel treba do Britanie ci Francie, zjistil byste, ze tam je bydleni a ve velkych mestech zvlast, mnohem vetsi problem. Tusite vubec, ze 80% ceskych domacnosti (vcetne singles , kteri bydli sami) bydli ve sve nemovitosti? To cislo je dane i tim, ze u nas jsou smesne nizke dane z nemovitosti, tak si kdejaka babka muze dovolit obyvat sama 3+1 nebo barak 120 m2. To je mozne jen v postkomunistych zemich, v zapadni casti Evropy to nejde, tam je vlastnictvi rodineho domu znamka luxusu (treba Svycarsko a to tam najmy jsou velmi drahe, Svycari na ne sami nadavaji) . Zvanite o vlade, ze si zvedli platy. Ale uz zamlcujete, ze je meli tri roky zmrazene a ze soudci, jejichz platy jsou na to taky navazane, zacali podavat zaloby, ktere nemohli prohrat. Prave proto byl u teto kategorie (ustavni cinitele, soudci a zalobci/statni zastupitele) stanoven pred lety valorizacni automat, ktery jim ale nepridaval to same, co duchodcum. Pridaval jim min. Aby to nebylo politikum, stejne se z toho agent Bures a Pitomio politikum snazili udelat. Takze kecy o tom, ze poslanci maji jit prikladem, jsou jen populisticke, svedcici o zavisti, o nicem jinem. Valorizacni schema pred Malacovou/Babisem bylo u duchodcu zcela dostatecne, ale duchodci fnukaji i ted. Typicky ti, co maji duchod kolem 10000 kc. Pritom je to v 95% ciste jejich chyba a ne chyba statu. Doba vodeni za rucicku a prerozdelovani pro delnickou tridu uz skoncila, pevne doufam ze navzdy.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (28) 07.03.23 08:46  Mahas  (257307)

Nazor

Vy jste pohadkarka s IQ sumiciho trsu travy. Kilo mekve stoji 20-22 kg, hlavka zeli stoji 25 kc, kilo brambor 20 kc. Fakt neni mozny koupit zadnou zeleninu, ze, mila soudruzko? Zelenina nerovna se v unoru papriky a rajcata….
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (28)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 07.03.23 08:40  Mahas  (257307)

Vládní recept na stáří a nemoc - vy jste legracni

Nelibi, data a cisla? To se nedivim, ale nic to na nich nemeni, ubozaku Janderovych 😀
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 06.03.23 18:43  Mahas  (257170)

Lzete vy soudruhu od zacatku

Tak jiny odkaz. ………………Průměrný důchod, který po lednové valorizaci dosáhl téměř 19 a půl tisíce korun, v Česku pobírá zhruba 260 tisíc seniorů. Více než 1,1 milionu důchodců má penzi dokonce ještě vyšší. Z toho vyplývá, že nadpoloviční většina starobních důchodců má průměrný či nadprůměrný příjem.Zdroj:https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/492871-lide-si-stezuji-na-nizke-duchody-senator-ukazal-kolik-senioru-ma-prumernou-penzi
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (21) 06.03.23 18:30  Mahas  (257170)

Ožebračují???

Lzete jako kdyz Rude pravo tiskne“ Průměrný důchod, který po lednové valorizaci dosáhl téměř 19 a půl tisíce korun, v Česku pobírá zhruba 260 tisíc seniorů. Více než 1,1 milionu důchodců má penzi dokonce ještě vyšší. Z toho vyplývá, že nadpoloviční většina starobních důchodců má průměrný či nadprůměrný příjem.Zdroj: https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/492871-lide-si-stezuji-na-nizke-duchody-senator-ukazal-kolik-senioru-ma-prumernou-penzi?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu&campaignsrc=tn_clipboard
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (21)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (44) 06.03.23 18:22  Mahas  (257170)

Vládní recept na stáří a nemoc - vy jste legracni

😀😀😀😀😀Takze pno se duchodcum - jako jedinym - valorizuje nad realnou inflaci (i kdyz se zpozdenim) a ono je to porad malo, ze? ………………….“ Při pádivé inflaci se jejich důchody budou valorizovat jen velmi zanedbatelně, takže si těžko budou moci něco koupit.” …………….A za co ty mraky duchodcu kupuji chlast ( skupina 55+ chlasta nejvice z cele republiky, je v ni i nejvice pravidelnych konzumentu alkoholu), cigara (v CR kouri nejvice ze vsech kupodivu kategorie 65+) a ty ultrazpracovane prumyslove smakulady, po kterych jsou nejtlustsi ve sve vekove kategorii v cele EU????
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (44)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 06.03.23 10:17  Mahas  (257170)

kéž by byly důchody u nás aspoň jako v Řecku

Tady je to polopaticky…………………………………….https://ondrejsebesta.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=798873
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 06.03.23 10:14  Mahas  (257170)

valorizace důchodu 2023

“K dobrým výsledkům stačilo, že nová vláda Petra Fialy nepokračovala v trendu, kterým strukturální schodek vznikal od roku 2018. Kabinet Andreje Babiše totiž od svého nástupu zvyšoval všemožné sociální dávky a podpory, přitom nejnákladnější byla valorizace penzí vyšším tempem, než předepisoval zákon. Za posledních pět let došlo k této rychlejší valorizaci čtyřikrát (do toho se nepočítají mimořádné valorizace, které při vysoké inflaci zákon předepisuje).”………………………………….https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-rozpocet-je-v-lepsim-stavu-nez-se-cekalo-stacilo-nedelat-to-co-delal-babis-227034
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 06.03.23 09:19  Mahas  (257170)

valorizace důchodu 2023

“K dobrým výsledkům stačilo, že nová vláda Petra Fialy nepokračovala v trendu, kterým strukturální schodek vznikal od roku 2018. Kabinet Andreje Babiše totiž od svého nástupu zvyšoval všemožné sociální dávky a podpory, přitom nejnákladnější byla valorizace penzí vyšším tempem, než předepisoval zákon. Za posledních pět let došlo k této rychlejší valorizaci čtyřikrát (do toho se nepočítají mimořádné valorizace, které při vysoké inflaci zákon předepisuje).”………………………………….https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-rozpocet-je-v-lepsim-stavu-nez-se-cekalo-stacilo-nedelat-to-co-delal-babis-227034
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 06.03.23 08:34  Mahas  (257170)

kéž by byly důchody u nás aspoň jako v Řecku

Az si to prectes, tykajici borecku, tak mozna pochopis. I kdyz ty asi ne, ty nemas cim …………………………………https://www.e15.cz/nazory/duchody-jsou-solidarni-chudi-plati-malo-1396926
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (22) 05.03.23 18:39  Mahas  (257170)

kéž by byly důchody u nás aspoň jako v Řecku

Uvedomujete si, ze recti duchodci byli taky roky absolutne nesmyslne uplaceni vladnimi stranami a vedlo to az ke statnimu bankrotu. Ano, cesti starobni duchodci by si veru zaslouzili spadnout z hrusky, klidne nominalne o 40% min. Uplatku pro ne, ktere delal nejvice prave Babis s Malacovou, kteri i prosadili to naprosto nesmyslne navyseni valorizacniho schematu, uz bylo vazne dost.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (22)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (20) 05.03.23 18:34  Mahas  (257170)

Důchod

Soudruhu , ze jsem tak smely, v cem jsou zdravotnucke poplatky spatne, kdyz cesti - prevazne vyzrani, vychlastani a vyhuleni - pred/duchodci ucpavaji ty urgenty zhusta s nihilitami a na sve zdravi zvysoka kaslou? Vy jste vrchol, ne Valek.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.30% 
 ČEZ  920.00  +0.66% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 169.50  +0.56% 
 GEN DIGITAL  560.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  283.00  +0.35% 
 KOMERČNÍ BANKA  784.50  0.00% 
 MONETA MONEY BANK  97.00  +0.94% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 840.00  -0.40% 
 PHOTON ENERGY  45.40  +1.34% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +0.57% 
 PRIMOCO UAV SE  800.00  0.00% 
 VIG  774.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 83.64 USD 20.05   
 Zlato 2425.15 USD 20.05   
 Stříbro 31.54 USD 20.05   
 Káva 207.43 USD 20.05   
 Cukr 18.69 USD 20.05   
 Bavlna 75.93 USD 20.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.