S vůbec posledními informacemi kolem Tatry je ticho po pěšině. Tak jsem ze zoufalosti hledal co jsou kde za možné drby alespoň tam někde v místě. V Kopřivnici. Já bydlím na druhé straně republiky. Hodně napoví co se dělo v Tatře a.s. za poslední asi 1 rok:
www.koprivnice.cz/index.php?tema=tatra-phoenixu-ve ...
www.koprivnice.cz/index.php?id=koprivnicke-noviny- ...
Tady je místní diskuze:
www.koprivnice.org/forumnew/viewtopic.php?f=1& ...
Je zřejmé že problémy Tatry a.s. byly velmi vážné, bod zvratu hledala firma s velkými potížemi až úvěrujícím bankám (jedné z bank) došla nakonec trpělivost.
Ono totiž s odpuštěním tytéž nadšenecké slinty jako od Milana Křístka (viz odkaz diskuze nahoře) se vzácně shodují s obsahem tatrováckého webu, tj. tedy kecy kecy kecy technických nadšenců a fotky a kde jaké ocenění ... na hony však vzdálené ekonomické realitě.
Z obsahu jsem si připomenul, že ono se opravdu kdysi psalo kolik aut musí Tatra za rok asi tak řádově prodat aby, s ohledem na konstantní náklady fabriky a právě bod zvratu, vůbec přežila ... což bylo v roce 2012 vážně ohrožené právě proto, že byla už finančně vykrvená a vlastně vyrábět už ani dál nemohla ... protože nemohla platit dodavatelům.
Emoce a osobní zájmy stranou (myslím z pohledu drobných akcionářů a píšu to nerad) tak za této situace je zcela logické očekávání, že když se tam JaT s provozním úvěrem (viz odkaz a právě v roce 2012) nakonec jako záchrana zaháčkovala ... tak že si letos došla pro Tatru celou a jedno je už asi pro koho: za této situace pozice drobných akcionářů byla a je ohrožená limitně totiž k bezvýchodnosti. To je můj osobní názor, který nevnucuji, pouze sem dávám do placu. Než někdo veřejnosti sdělí konečný ortel s exekucí.