Příspěvky nebo odpovědi uživatele Speedy









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Speedy. Výpis příspěvků 151 až 200 (1713)


Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (3) 17.04.13 16:37  Speedy  (147273)

ano Denny stále může ...

... zařadit zpátečku, já totiž pořád moc dobře nechápu ... proč Denny dělá to co právě dělá?  Také jak už tu napsal někdo jiný, tak ten nový vlastník (majoritář) má být nějaký mafián? Nebo, když byl Denny potížích a AAA byla v potížích, tak on si zadal s mafiány a teď musí konat pod tlakem? 

Spoléhat se na tzv. velké z těch drobných (kteří jsou tam jen zaháčkovaní ale sami jsou velcí a už jsou to také žraloci co jsou namočení po různu třeba i jinde a ve velkém) je dobrá strategie.  Ale i ta se mně spíše nevyplatila: k mému údivu a když byli také institucionálně váženě velcí a známí tak to kliďánko odepsali a nezájem, ti spíše žraloci (bez skrupulí) se zase dohodli separátně, právě jakoby v době kdy byly rozpumpovaný největší naděje těch drobnýcha tj. že budou držet a nepustí, do konečného vítězství ... až to bylo podezřelý. 

Zdar nadějím.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (2) 17.04.13 15:01  Speedy  (147273)

hm

letmo jsem tu english prolétl, nic podstatou nového:

- průšvih je a jako taková absurdita, že od určitého momentu Denny a spol. vystupuje nikoli jako akcionář a který by měl mít obecně zájem na co nejvyšším kurzu AAA a už nyní, ale on koná jako by prý v "zájmu" samotných AAA  a kterému se on podřizuje. Podřizuje hledáním nového bohatého ženicha a který si prý klade své podmínky. Tyto podmínky toho Dennyho tím potom účinně vyviňují, vlastně on je ještě větší chudák než vy tady, chásko spekulantská a nevděčná,

- podle tohoto inovativního přístupu (viz takového Adamse který jako také akcionář místo do bankrotu nechal celou Tatru  poslat do exekuce) už není daleko, pokud by bylo třeba, aby mediálně a ve prospěch právě prý "zájmu" AAA byly zmobilizovány ty necelé 2  tisícovky zaměstnanců AAA. Třeba tam mají i odbory? V TV budou náhle dojatému národu potom ukazovat o kolik se zvýší počet nezaměstnaných tam a tam a že viníkem jste právě vy, vy a vy, protože chcete svojí odpornou spekulací  a svojí nenažraností třeba právě támhletoho tátu a této  nemocné podvyživené holčičky připravit v AAA o práci (foto pobledlé holčičky bude dodáno spolu s obrázkem udřeného tatínka, pro efekt umazaného od téru), přitom on si prý pouze plní řádně své pracovní a občanské povinnosti ... a jak k tomu také přijdou i daňoví poplatníci, že, když on bude na podpoře zase kvůli vám  ... to vše, na svolané tiskové konferenci, předpokládám že potvrdí do TV kamer právě ona Topolová.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 17.04.13 13:15  Speedy  (147273)

nepište jí... !

jo, jo, jo, pozdě bycha honit panáčkové! ... Karolínka je už přece šťastně zadaná a jak jim to spolu sluší:

www.karolinatopolova.cz/fotogalerie.html

to jste místo dlouhýho čučení do monitorů tady, spekulací a kopce planých plků kolem AAA měli vytáhnout úplně jiný už konkrétnější kalibr,

třeba jste tam měli 10 x za den chodit jako že prodáváte nebo kupujete auto, nebo a ještě líp jste se tam měli nechat zaměstnat, co jsme zahlédl tak ten její je právě z AAA kde se prý poznali a ten byl proti vám daleko chytřejší ... a teď byste byli místo něj vysmátý, tj. měli byste doma přítulku s perspektývou, že strýček Denny na ni bude pamatovat v testamentu AAA ... ať to nakonec dopadne jak dopadne. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (4) 17.04.13 11:56  Speedy  (147273)

ejhle pěkně podivný multimiliardář?!

www.kurzy.cz/nazory/default.asp?A=N&PR=1046715 ...

Vidím dlouhodobě černé na bílém, že ty jsi mně tu  pěkně podivný multimiliardář cha, chááá: viditelně a už teď máš z AAA trencle stažený předem, že? a myslíš  když tu budeš okřikovat, tak že to do nich stejně nakonec nepustíš?

ÁÁÁ, co to vidím, ty nejsi multimiliardář, ááá, ty jsi jen prý multimilionář ... no tak to se ti moc  a moc omlouvám, promiň. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (5) 17.04.13 10:37  Speedy  (147273)

divadlo na bcpp pokračuje...

... na to, že Denny nepotřebuje vykupovat akcie pro opční program a zvedat tím kurz do nebeských výšin, jsem zde já upozornil o něco dříve. Ale to je jen taková malá bokovka jako příklad, že nalajnované smělé plány (viz zde nedávné a velmi hrdinské příspěvky některých nicků jak si Dennyho při tom podají a už brzy zbohatnou) mohou doznat potom i významných změn ... a je ticho po pěšině, že?

A dovolím si znova zopakovat, že Denny ani právě teď nemusí mít nijak velký zájem na odkupu akcií AAA, naopak, formálně bude splněno aby AAA byla stažena z burzy ... a cash, co byla v AAA připravená na odkup akcií, se pokud je dle článku pravdou dostala zase a opět do těch správných rukou, tj. k Dennymu, cha, cháááá ... cash za akcie AAA  má tedy dnes sám Denny ... a popusťme fantazii, co za možnosti má dnes Denny s těmi penězi dál udělat?

A jestli si budou tady překupníci v radostných očekáváních přehazovat další akcie AAA mezi sebou a slabě nad cenou odkupu, vždyť se tomu bude Denny tiše smát, cash zůstane v AAA  ušetřená, však on si ji od AAA Denny rád potom třeba půjčí (tak proč vyplácet dividendu?) ... a zaplatí si z toho ty nejlepší poradce, kteří mu jistě dobře dopíší scénář a včetně načasování, jak vydupat s minoritami už po(!) stažení(!) AAA z burzy.

Ano, divadlo pokračuje a sám jsme zvědav na pokračování příštího dějství.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (1) 17.04.13 10:07  Speedy  (147273)

proč se bankrotu bát?

To na co odkazuješ je těžko v internetu dnes dohledatelné. Adams dle mne měl a v zájmu fabriky a akcionářů vyhlásit jakoby sám na sebe (na Tatru, a.s.) bankrot, když už to bylo v Tatře na vážkách, právě proto aby předešel té nemilosrdné exekuci.

Podstata věci, teď nekoumám zda-li je text článku v detailech stále aktuální, je vysvětlena už někde na počátku níže v odkazu.

Protože slovo bankrot také znamená ochrana před věřiteli (před spekulanty nájezdníky) a jak i sám text vypovídá, jedním z cílů dobře prováděného bankrotového řízení má být zachrana fabriky jako takové a transparentním způsobem, spravedlivě poměrné uspokojení věřitelů a šance je, aby ani akcionáři nepřišli zkrátka, aby měli šanci své podíly nějak ochránit pochopitelně za jistou cenu.

Tato šance byla akcionářům tou exekucí upřena. Zatím to vypadá tak, že tuto šanci všem ostatním akcionářům právě upřel Adams, který se až dosud stavěl do role akcionáře ... avšak pokud byly někde jeho akcie podstatou zastaveny, tak ani tím svéprávným akcionářem už nebyl.

www.euroekonom.cz/podnikani-bankrot.php

Co si kdo ale reálně vysoudí na Adamsovi,  dle dřívějších zpráv dne vážně nemocném člověku a který je navíc zatažen do korupčního šetření jako také nějak namočený?

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (2) 16.04.13 15:07  Speedy  (147273)

kolik % je drženo ještě z úpisu?

tady si rozumíme na 100%,

pro mne bude zajímavé co se bude dít s kurzem ke konci odkupu, tak týden dva před stažením z burzy, 

také mě proto láká pořídit si lístek od AAA třeba už nyní a podobně jako Rejpal, nebo asi ty,

přiznám že se už ale bojím, teď třeba mám v šupleti "bezcenné" listinky z Třince a musel jsem už potom také, najednou a žel, dávat dohromady významný peníz na vážnou operaci blízkého: takže ono jde potom také o to zvážit jaká je "likvidita" takové kauzy, jak se co třeba může potom dlouho táhnout ale peněz je neplánovaně třeba hned ... stejně to potom dopadlo nejhůř jak mohlo, poučení alespoň pro mne je, že na světě musí být pěkně a pokud není, tak to pěkně se musím pokusit pro sebe udělat ... a třeba taková AAA mně mohou být proto ukradená, tedy a s odpuštěním, takovým póvlem co se z toho stal se ani raději nezatěžovat preventivně ... ale stejně mně to nedalo, že?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 16.04.13 13:30  Speedy  (147273)

kolik % je drženo ještě z úpisu?

Člověk se pořád učí. Já neupisoval, ale při poklesu několikrát kupoval, chtěl jsem držet i na déle protože Dennymu (tehdy s otevřeným hledím) ale i tomu podnikání (jím proklamovaným způsobem a co chtěl dělat) jsem věřil ač věřit se nikdy zde nemá. Tak raději potom s mírným ziskem jsem "zbaběle" prodával. Takže jsem to několikrát otočil. Skončil jsem kdesi mezi á 30 - 40,- Kč a přestávka.

Už tehdy jsem ale nemohl pochopit, proč někdo kdo právě upisoval (předpokládám že dle fundamentu co očekával od AAA) to tam a dost krátce po úpisu začal sypat a už při první přeháňce ... za ceny pod úpis ... no a právě tyhle jednou uvolněný akcie ten kurz AAA dostaly postupně tam, kde to je nyní. Štěstí, že Denny si na stažení AAA nevzpomenul právě v době, kdy průměrka by byla ještě významně níž?

Takže máme tu akcie AAA které jsou už hned od počátku po úpisu urvané z řetězu, které jsou čistě spekulativní záležitostí, dokonce kdosi mohl spekulovat na krátko a živit tím další poklesy, a když se akcie sesouvala po patrech o desetikoruny níž tak se to dělo po vlnkách, na tom leckdo šikovný vydělával ... a ten kdo prodělal, tak přece netratí dnes těch asi 30,- Kč na akcii ... jak by to na první pohled pro neznalé vypadalo ... protože takový dotyčný neupisoval  ... ale tratí jen třeba á 3,- Kč.

Průšvih je u těch, kdo pořád drží akcie z úpisu, mohli ale zase zavčas naředit a pokud by tak učinili tj. AAA by opravdu věřili, tak by průměrný kurz byl dnes  přece významně výše.  A akcie by byly pořád v pevných rukou a ne u spekulanta. A pro Dennyho by to nebylo tolik lákavé cosi dál zkoušet.

Tak prosím tě, Dennyho tím neomlouvám a je to pro mne poučení, vezmi na vědomí že těch pravd může být vícero, že každý a jistě i ty hraješ své vlastní divadlo omlouvám se spekulaci, když se jakoby rozhorluješ nad zloději, přitom a jak to vypadá o zlodějinu zde zatím nejde, pouze jedna spekulace  (třeba tvá) se ukazuje slabší než ta druhá (Dennyho). 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (2) 16.04.13 10:52  Speedy  (147273)

AAA ojetiny padají ...

... to je právě riziko kšeftu AAA,

že ojetiny neberou do komise ale "na sklad", to že začíná asi další odbytová krize výrobcům nových aut si cvrlikají vrabci na střeše, tudíž konkurenční boj se dál zostří, takže cenový pokles a případné nějaké, státem vyhlášené zoufalé šrotovné to dál umocní. 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (1) 16.04.13 10:43  Speedy  (147273)

Vlaštovka

... také jsem zvědavě hledal a nedohledal. 

Kdo na to máte ještě čas a chuť monitorujte případná oznámení o tom, jestli už exekuce nabyla právní moci nebo co s tím jinak případně je?

Možná by po kontaktu cosi sdělil správce Tatry, a.s. a který aktiva Tatry předává tomu co vydražil. Já už akcionářem Tatry nejsem, s někým z vás a co akcie ještě máte by se mohl bavit a odpovědět.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (5) 16.04.13 10:30  Speedy  (147273)

Jednou dojde i na SQ

Ano, a co se týče opčního programu tu vidím (v převažujícím  počtu příspěvků) proto podivnou ztrátu paměti, ztrátu  důležitých souvislostí. Tudíž optimistická očekávání, vydávaná zde za jedině možná, stojí poněkud na vodě.

Tak jak si pamatuji zase já, opční program byl následkem (jako opatření Dennyho) velkého karambolu AAA krátce po úpisu a kdy mohla AAA dokrachovat vůbec: Denny pro záchranu AAA angažoval krizové řízení a s tím motivace formou opčního programu souvisí.

Dnes víme že AAA nedokrachovala a pokud se bude chtít Denny zaintereovaným odměnit, tak je přece odmění a to aniž by zvedal zde kurz akcií AAA do bájných výšin a na což tu mnozí čekají. Ty možnosti jak postupovat Denny zjevně totiž má, a pokud to zdejší hlasy nevidí je jejich velký problém.

Další chybou zdejších natěšených hlasů je, že si nepokládají důležitou otázku proč se AAA do finančního karambolu tehdy vůbec dostala: ty důvody se mohou totiž opakovat a pravděpodobně se opakovat také budou, na což a jako na riziko bude pamatovat i ocenění pro případný skvíz. Nejen skvíz, ale i samotná AAA a protože rizika reálně existují totiž mohou proto v letech hojnějších (což je asi nyní?) vytvářet potřebné rezervy, to může být  potom zdůvodněním nevyplacení dividend nebo vyplacení dividendy výrazně nižší, než je očekávání. Jednoduše proto, že to sebou nese charakter tohoto podnikání a jak to i já dnes vidím.

Žel, tehdejší kecy moudrých o "hodnotě" AAA a kolem úpisu na toto riziko nebraly ohled, cena akcie při úpisu byla proto jaká byla tj. dnes i já vidím že příliš (kvůli riziku tohoto podnikání) vysoká. Tu samou chybu přehlížení rizik, mám důvodný pocit, ale čtu právě nyní ve zdejších příspěvcích: chyby by se zbytečně opakova neměly, že?

Dle mne jediné, na co může dnes a v blízké budoucnosti Denny akorát tak spěchat, je jeho účinné léčení pokud je pravdou informace o jeho nemoci. Jinak na nic tady na AAA spěchat Denny přece nemusí, nemusí a opakuji dle mne nemusí, klíčové je pro něho stažení z burzy, nastolené přítmí ... a vhodný okamžik pro načasování dalších jeho kroků ... mu bude bude postupně zrát jak víno, třeba rok, dva, tři ... není opravdu kam spěchat.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (5) 15.04.13 12:39  Speedy  (147273)

Emil Buřič: Akcie AAA Auto levně nedáme. Chceme za ně 80 korun pane Denny

Pokud si myslíš že nejsi ta příměrem poplašená, mediálně virtuální slepice o kterých jsem  psal ale naopak bojový kohout, tak opět to vyzerá špatně: touto dobou měl být kurz na AAA už vykyrykýkovaný na  řekněme 47,- Kč + plus ta 8,- Kč dividenda ... a vo co potom gou, myslím nyní ten odkup neodkup, že, páč ten může být ukradený  ... a byli byste tak alespoň na svém. Jako základ od kterého byste se odrazili až na těch 80,- Kč. Zdar světlým zítřkům a tvým přáním též.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (6) 15.04.13 11:16  Speedy  (147273)

Emil Buřič: Akcie AAA Auto levně nedáme. Chceme za ně 80 korun pane Denny

jen nespokojenost je pojem bezzubý když jde o peníze, jestli něco a tady kolem AAA není etické (a ono není) tak to ještě není obvykle trestné ... tudíž souzení se o něco stojí potom na vodě,

dát dohromady alespoň 1% akcií drobných akcionářů je obecně chvályhodné ale na položené otázky (k tomu má být to alespoň 1% akcií teď jakýmsi poukazem) bude za daného stavu věci Dennym normálka odpovězeno, třeba i nedostatečně tj. neúplně a s vykrucováním ... a tím to skončí, takže výkřik do prázdna,

dobrá je ta diskuze pod článkem kde jsou vyjádřeny plusy a mínusy kauzy,

také si myslím že ten kdo z roztřesených rukou AAA a docela pořád krátce po úpisu natěšeně skupoval ... tak tím pomáhal srážet kurz a čím níž tak tím pořád pro něj líp ... a teď ... se jeho spekulace na AAA dostala do pasti, kterou si pomohl sám sobě vykopat ... tím také říkám, že pokud by nedávno minulý kurz AAA odrážel opravdu stav a nadějnou budoucnost jak je tvrzeno že na tom AAA jsou, tak i teď odkup by musel být o několik(!) pater vyšší(!) protože AAA by se obchodovala významně(!) výše ... což se nestalo a nedělo právě  kvůli spekulacím jedněch proti druhým a které holt překvaoivou akcí Dennyho nevyšly,

suma sumárum dovedu si představit že těch 1% a více akcionářů se dalo dohromady už tehdy tj. krátce po úpisu a po tom velkým zemětřesení na AAA, ano ptalo potom se ptalo a tím potom AAA také kontrolovalo, byla by o hodně vyšší důvěra a kurz AAA by proto nezajel až tam dolů kam zajel, to by bylo ano věrohodné,

to se ale nestalo, protože tady si každý asi myslel že vyčůůůůůrá s tím druhým ... až holt Denny teď tlesknul ... a příměrem slepice se s kdákáním (to co čtu mně to někdy připomíná a nezlobte se) rozutíkaly do všech stran ... teď touto akcí a viz odkaz na článek je pokus nasměrovat je do jednoho kurníku ale už je a žel dle mne 10 minut příměrem po té důležité 12. hodině ... také by mne zajímalo kdo Dennymu radí.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (2) 14.04.13 22:22  Speedy  (147273)

Sarajevo

Kdo si to asi objednal už prosvítá v těch některých posledních článcích. A že objednavatel teprve bude hledat, pod kým to celé zaparkuje z třeba velkých výrobců ve světě, nevadí: bude to už 100% jen v jeho režii a o to právě šlo.

Normálka se uskutečnilo nepřátelské převzetí. Tady na to nejsme zatím moc zvyklí, zvláště u bývalého rodinného stříbra.

Důležitější by mohlo být kdo tomu napomohl zevnitř z Tatry: ano, Tatra byla v potížích, ovšem je velmi nezvyklé že Tatra proplácela všechny ostatní faktury včetně toho jednoho dodavatele, až se tam nakupilo těch 650 mil. Kč sekyry. Kdyby totiž po lhůtě splatnosti bylo pohledávek více a od jiných dodavatelů, šla by Tatra do konkurzu a oni by s exekucí utřeli nos.

Tady je moment, že ono to není tak jednoduché a beztrestné(!) nařídit nějakým vedoucím z Tatrovky, aby paní z účtárny Tatry proplácela všechny ostatní faktury vyjma toho jednoho dodavatele, k čemuž jak se zdá asi došlo. To zavání zvýhodňováním věřitelů ... zvláště, když to potom mělo ty následky exekuce, že, a ono to potom také zavání pletichařením a spiknutím jelikož nebyly svolávány valné hromady ani když už bylo Tatře, a.s. opravdu zle ... tuším že v Americe jsou advokáti, kteří se těchto příležitostí chytají a začnou se soudit o odškodné, z kterého si potom ukousnou svůj díl.

Průšvih je, když nad tím dál přemýšlím, že pokud by toto kdosi se pokusil spustit a žádal by po vinících odškodnění, přes palec a jak se obávám by na akcii nedostal víc než když to tam teď a pokud to ještě jde nasype a prodá v RMS: jestli prodá za 25,- nebo 30,- nebo 35,- Kč není zase až tak důležité. Můj osobní názor.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 14.04.13 17:50  Speedy  (147273)

akcie

... nezlob se, stále asi plně nechápeš, je třeba se na to podívat jako alespoň takový účtař amatér. To jsem podstatou i dnes já jelikož aktivně již nějaký ten dlouhý rok neúčtuji. Princip je ale pořád stejný.

Firmu lze popsat pomocí tzv. rozvahy k nějakému datu, kde na jedná straně jsou tzv. aktiva a na straně druhé tzv. pasiva, tj. zdroje vlastní a cizí, tady si bezpodmínečně nastuduj třeba tento odkaz, jinak další vysvětlování postrádá smysl:

cs.wikipedia.org/wiki/Rozvaha

Takže na straně aktiv vidíš dlouhodobý majetek a ten oběžný, také hmotný a nehmotný, na ten nehmotný také pozor, to celé je ta Tatra jako fabrika se vším všudy, tato aktiva byla exekucí vyjmuta(!) takže na této straně rozvahy až bude dokonáno bude u Tatry, a.s. nula.

Ten kdo vydražil aktiva Tatry (nikoli Tatru, a.s.) si je vloží do své(!) skořápky a bude vyjednávat s těmi, kdo jsou na straně pasiv u Tatry, a.s. a označeni jako tzv. cizí zdroje.

S tebou, jako s akcionářem Tatry, a.s. a pokud by jím byl, který jsi ve "škatulce" vlastní(!) kapitál už nikdo vyjednávat, tak jak proběhla exekuce za jen 176 mil. Kč, nebude protože nemusí.

Výsledek až  bude dokonáno aktiva = pasiva = nula ... z podstaty a zjednodušeně, aktiva Tatry budou v jiné skořápce než je Tatra, a.s. a třeba budou někdy rozdělena a rozprodána ... sama firma Tatra, a.s. jako skořápka stále existuje ale je vyprázdněná na straně aktiv, záznam o akciích Tatry, a.s. stále existuje ... a proto se s tím může obchodovat pokud to někdo raději nezarazí ... a za nějakou dobu Tatra, a.s. vůbec bude zlikvidovaná ... a tím to celé asi skončí i pro akcionáře Tatry, a.s., protože nedovedu si představit proč by někdo skořápku Tatru, a.s. resuscitoval.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 14.04.13 10:07  Speedy  (147273)

nejde o kauzu ale o systém ...

opravuji, chtěl jsem napsat po roce 1989 nikoli překlepem 1999

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 14.04.13 10:05  Speedy  (147273)

nejde o kauzu ale o systém ...

... a tam se to žel se závěry už kategorické zdá. Bez toho kreténismu a co používáš za titulování.  Jednotlivé kauzy jsou totiž až důsledkem. Tak prosím tě nepiš právě zde o hlupácích, o příměrem provaze v domě oběšencově, protože bez spravedlnosti a to důsledné to nejde a nepůjde. Sám  jsi zde na tomto titulu tj. Tatra, a.s. dne 19.12.08 13:56 přece napsal, cituji, doplňuji vykřičníky a ještě jsi dostal tehdy kladné doporučení:

Cim rychleji(!) a cim niz(!), tim lepe(!). Kdo bude chtit nadlouho(!) nakoupit(!) tak nakoupi a bude usetren(!) spekulatskych vytrepavacek a tim i ztraty nervu.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:určitě přečístpřečístnečíst

Rok se s roky sešel. I když ještě nebylo na Tatře, a.s. definitivní zvonění tak přece sám musíš vidět, že co zde bylo napsáno o zavření a o zčernání je naprosto oprávněné, navíc nutno rozšířit o požadavek zabavování nakradených majetků to aby okradení byli alespoň částečně uspokojeni a je třeba se podívat, co se týče viníků, na naše politiky zprava a zleva co za to můžou: kdyby toto, tento zoufalý stav co panuje obecně, někdo popsal právě po roce  1999 a kdy se pěkně po bolševicku u nás tu začal budovat "ten" kapitalismus, tak mu nikdo neuvěří. A nyní, když už probleskují informace že to s tím budováním a kupónovkou stejně jen byla tehdy bouda na oFce jak to tu rozkrást, tak to zase vlastně nikomu nevadí. Vždyť to je hrozné si to uvědomit: tak prosím tě nepiš o hlupácích a o kretenismu, tady ne, zatím ...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (2) 13.04.13 17:22  Speedy  (147273)

akcie

Teoreticky a obecně by cena akcie na trhu měla odrážet fundament (hodnotu) plus budoucí očekávání plus rizika, vše s nějakou významnou pravděpodobností že to tak je a bude: za jednoho předpokladu, že jsou o firmě poskytované informace a ty že jsou pravdivé.

Proto ten velký důraz na informovanost trhu, informovanost akcionářů a z čehož se Tatra, a.s. postupně a úspěšně vyvlékala.

Kde nejsou informace, to je nyní případ Tatry, a.s., tak je prostor pro čím dál rizikovější a divočejší spekulace, cena se může od fundamentu významně odtrhnout tím nebo oním směrem, žije si takovým svým vlastním životem: možnost pohádkového zbohatnutí nebo obrovské prohry, ruleta.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 12.04.13 21:28  Speedy  (147273)

Sarajevo

????

zpravy.ihned.cz/cesko/c1-59679860-tatra-soud-adams ...

Tahle hrozba nad Adamsem právě visela a visí, navíc k tomu to vážné onemocnění, takže z lidského rozměru hodnoceno nevíme pod jakými byl a je tlaky a zde také hledejme jedno z vysvětlení, proč se stalo s Tatrou, a.s.to co se teď stalo - on se totiž stal tím slabým článkem a pravděpodobně toho bylo využito. Podtrženo sečteno asi to je celé jeho velká osobní tragédie: kdyby viděl ty konce tak by do Tatrovky nikdy nevlezl?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (1) 12.04.13 16:49  Speedy  (147273)

Tatra - pokus o mé dobročinné vysvětlení

Bylo přece řečeno u exekuce a ve smyslu, že ten kdo vydraží Tatru sebou bere také odpovědnost že se vypořádá se závazky Tatry, a.s.: a ty jsou do splatnosti a po splatnosti, tím myslím především faktury, možná jsou nějaké další úvěry takže jednat s bankami a třeba nějakými dalšími lichváři když banky půjčit někdy už nechtěly ... schválně do toho není vidět a proto tu Tatru tehdy stáhli z burzy a volantem točilo pouhé s.r.óóóóčko, chi, chi, chi ... spíš to je k breku a vzteku, že?

 

Takže nabyvatel jistě už jedná a jedná a jedná protože správce mu tu Tatru vydává (na nabytí právní moci exekuce se zjevně i dle toho co šlo v tisku nečeká!) a teď  jde o to, jestli vyjednává jako Tatra Truck nebo ještě Truck Development, nám to může být jedno protože mají možnosti se přizpůsobit okolnostem ať tak nebo tak: když nekapitalizují ten zbytek pohledávky (kvůli které byla exekuce) tak holt se to zařadí mezi ostatní a nějak se to bude vypořádávat jestli to je splatné nebo ne ... a třeba, tak jak už jsem tu dříve zmiňoval, bude to mediálně podáno jako důvod aby aktiva Tatry začli zpeněžovat tedy rozprodávat.

Co je ale důležité, budou si muset pohlídat ty ostatní věřitele, pokud mezi nimi není dohoda, aby právě kvůli neuhrazeným pohledávkám se nestalo to ... co oni připravili drobným akcionářům a prakticky je tím ožebračili ... aby je právě nějaký jiný jako věřitel "divoce" nedal do exekuce nebo se nevyhlásil na ně konkurz ... to by byl černý humor a pro drobné akcionáře zadostiučení ale jen morální ... takže budou muset platit a platit a platit ... mají v zádech JaT takže to asi nebude problém. A drobné akcionáře Tatra, a.s. k tomu nepotřebují vůbec! ... to už asi víš.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 12.04.13 14:36  Speedy  (147273)

Tatra - pokus o mé dobročinné vysvětlení

Předpokládám že máš na mysli tento odkaz na asi 2 dny starou zprávu:

byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-59658380-ta ...

přitom Tatru vydražila (právní moc ano nebo ne teď stranou) Truck Development. Že to asi bude jen krátkodobá skořápka a která je právě teď plná (plná tou fabrikou Tatrou resp. je plná vydraženými aktivy sebranými z Tatry, a.s.) napovídá to, že v názvu nové společnosti chybí slovo "Tatra" , chi, chi, chi ...

Ta aktiva a jistě v dobré víře tedy dle nové odkazované zprávy budou záhy převedena do další a asi už konečné skořápky, už se jménem Tatra v názvu tj. Tatra Trucks:

https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-vypis?subjektId=isror%3a28515&typ=actual&klic=b2qimz

tím pádem pokud budou někdy nějaké námitky a třeba drobných akcionářů vůči vydražiteli, nenapadají mě však žádné, tak sice budou moci být, on však už tou Tatrou (jejími aktivy) disponovat nebude a sám bude možná v likvidaci, chi, chi, chi ...

A protože nesplacená pohledávka za Tatrou, a.s. (po splatnosti která byla důvodem exekuce ) zněla na 650 mil Kč a věřitel dostal/dostane zaplaceno jen něco více než 1/4 (necelou 1/3) ... tak tato zbylá pohledávka ve stovkách miliónů Kč  bude v Tatře Trucks kapitalizována, to bude to spolumajitelství:

a aby se toto mohlo provést, tak s ohledem na charakter podnikání onoho věřitele (co stojí za tím?) by měl být k tomu souhlas od ÚOHS, o čemž tu nedávno byla řeč.

 

Už někde na začátku jsem tu napsal podezření, že ten dobrodějný věřitel Tatru, a.s. prakticky celé dlouhé měsíce před tím provozně úvěroval, a Tatra, a.s. a což je nezvyklé a důležité proto poplatila vždy všechny ostatní faktury jiným dodavatelům, to aby nehrozilo že bude poslaná do konkurzu ... ale že bude moci být dokonáno to nakonec asi sehrané divadlo právě s tou exekucí ... píšu to jako svoji jen  domněnku a z toho co lze se dočíst z veřejných informačních zdrojů. Zdůrazňuji domněnku!

Mohu se tedy domnívat, zdůrazňuji domnívat nikoli dokázat, dokázat to nemohu, že taková shoda náhod je velice neobvyklá a že se tedy kloním k tomu, že to bylo celé asi připravované a tak asi posledních 1 až 1 a 1/2 roku dozadu a nedovedu si představit že bez součinnosti někoho uvnitř z Tatry.

Pokud v tomto řetězci událostí někdo chce do budoucna hledat, ve vztahu k aktivům Tatry a původně v Tatře, a.s., nějakou budoucí úlohu také drobných akcionářů Tatry, a.s. a zde je k těmto akciím téma  ... tak já už nic a žel nevidím:

a) fundamentálně a pokud nebude odtroubena exekuce tak jsou tyto akcie po nabytí právní moci bezcenné, protože fundament byl k fabrice a ta už ve skořápce Tatra, a.s. není a nebude,

b) pokud někdo chce i nadále s Tatrou, a.s. obchodovat třeba dle technické analýzy, tak ptát se zde vůbce na nic nepotřebuje a ať obchoduje dle svých grafů, myslet si však že to je akcie na dlouhé držení,tj.  vnouček nebo vnučka že si z toho postaví potom barák ... by bylo asi nerozumné a nebojím se napsat slovo nesvéprávné, protože třeba už za 1/2 roku se za obchodováním zatáhne roleta, zde dne na den.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 12.04.13 11:45  Speedy  (147273)

Tatra - up up up

optej se v odkazu u sousedů, ví tam zjevně víc než já co tu srážím kurz :-)

www.akcie.cz/diskuse-tema/40-tatra/

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 10.04.13 22:54  Speedy  (147273)

akcie

Hlavní možnosti jako zdůvodnění v bodech a) až d)  a proč se obchoduje stále za cenu jaká je, nemusí to být úplné a jistě mě někdo další rád doplní, jsem především sám pro sebe uvedl naposledy zde:

www.kurzy.cz/nazory/default.asp?A=N&PR=1051079 ...

Nerad tě také upozorňuji, matematika páté třídy na kterou odkazuješ je jedna věc, že ta druhá a snad důležitější pokud navíc jde o peníze je přece  tvá pozornost a nutný požadavek na důslednost v používání pojmů: s akciemi Tatry, a.s. už se na burze  přece dlouho neobchoduje!

Pokud by se obchodovalo na burze, tak obecně a jak se já domnívám, by v této době bylo s velkou pravděpodobností obchodování tam už pozastaveno ... do vyjasnění právě věci exekuce tj. nabytí právní moci nebo ne.

S akciemi Tatry se dnes obchoduje místo burzy na trhu, který není tak regulovaný, je to jako když příměrem místo nákupu čehosi v solidním kamenném krámu a se zárukou (i zde však 100% jistotu co koupíš nemáš) jsi se rozhodl podlehnout vábení vyvolávače na pouti ... a koupit právě u něho ... přitom jistě už předem víš, že záruka (odpovědnost vůči tobě) zde vlastně žádná, jelikož on dotyčný už zítra bude někde úplně jinde.

 

Pro tebe je na Tatře teď důležité, že stále máš možnost s informacemi které máš těch několik případných kousků Tatry nasypat (dle mne a s ohledem na okolnosti) do celkem slušné poptávky.

Jelikož však o tom já zde veřejně píšu a upozorňuji, tak to tam jak předpokládám právě proto nenasypeš, že, jelikož si myslíš že právě já tě chci tady okrást, tj. že tě chci tím co píšu zmanipulovat ... protože třeba já prý vím to co ty nevíš, a to že třeba už za 1/4 roku bude z Tatry, a.s. zlaté El Dorado? ... a k tomu že já potřebuji právě tvé akcie - o které tě tu levným nákupem připravím. 

Takže budeš raději čekat, až ta cena poklesne třeba na á 2,- Kč. A budeš na mě naštvaný ještě víc, ač já v tom budu přece nevinně. Píšu u těch á 2,- Kč slovo třeba, protože se může také stát zázrak ... a cena Tatry, a.s. a s dalšími perspektivami bude zase už za 1/4 roku na  těch á 300,- Kč i víc?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (3) 10.04.13 16:07  Speedy  (147273)

Chlapi chlapi že se tu někteří nestydíte fuj?

Přehazujete si to tady před některými hejly mezi sebou vidlemi, pěkně z jedný hromady na druhou a na třetí. A možná něco z toho zpátky … a tak do kolečka ... a nervy vám začínají téct. A to ještě nějakou dobu máte před sebou, tak šetřte munici i vlastní síly.

Ostatně, možnou odpověď také dává sem dnes daná informace, jak už příkladem větší drobas hledá zase další drobase: nic jednoduššího přece, než sám si teď dokoupit, totiž jinak by se s vámi měl (musel) potom dohadovat o společným postupu jak se případně soudit … a ony mohou nastat ale situace, že se potřebuje potom dohodnout zase právě už bez bez vás, chi, chi, chi, tak teď se raději postaví na poptávku … a bude mít klid. To je o podstatě toho kolem.

Už jsem přišel také na to, co mně to tu začalo nejvíce připomínat! To konkrétní pozadí a rozdílnost likvidity není totiž podstatné.

Hlavní je podobnost co se tehdy před lety psalo na onom titulu a co se píše teď tady na AAA. Jaká byla tehdy očekávání ale která mnohé zaslepila. I verbálně.

Navíc, jak jsem zjistil, někteří z Vás si ani nezměnili od té doby nicky, že? A ti co si je změnili, tak jsou průhledně poznatelní zde na AAA, právě dle toho jak se tu zase opakují.

Tehdá „jistotně“ bylo očekávání konce vytleskané na nejméně 2 tis. Kč na akcii, kurz co se obchodoval byl odpovídajícně vytleskaný samotnými drobasy, výsledek byl nakonec ale jen poloviční (jak jsme já tehdy téměř přesně odhadl) a pro významné množství nadšenců proto ztráta … a už tam do téma nepřispívají, pusto prázdno, tlesklo se a vrabci se nám rozlétli jinam, třeba a právě v tom jednom případě do Tatry:

www.kurzy.cz/akcie-cr/nazory/A-V-T-607/

Ano, pokud budete tam pozorní, v těch posledních příspěvcích, tak tehdy jsem byl tam vysmívaný právě proto, že jsem raději včas akcie „při zemi“ Parama prodal a udělal několik otoček právě na AAA, ovšem přiznám, že tehdy když už byl kurz AAA nad á 30,- Kč tak jsme toho tančení rád v obavách zanechal. Od té doby jsem na AAA divák.

Pokud třeba Rejpal napsal, že s částí bývalých AAA (peníze) vidí dnes méně rizikovější uplatnění ve vyklesaném ČEZu, je to něco podobného a Rejpal moc dobře ví, že na „hrátky“ s AAA má raději použít už jen nějak redukovanou část původního množství akcií.

Ano, pokud bych měl já jako drobas nákupku pod á 23,- Kč postupoval bych jako zde Rejpal, případně bych ta AAA vylil zcelaa o spíše.

Pokud by mně tehdy zůstala nákupka někde nad á těmi 30,- Kč, tak bych spíše postupoval dnes stejně, moje chyba že jsem dál nenaředil, a prašule bych opět vrazil třeba zase do právě vyklesaného ČEZu s nadějí, že umažu ztrátu z AAA: elektrárny a distribuce jako podklad je přece jiná kategorie kšeftu, než prodej ojetin, ač jsem tomu byl dříve a právě kvůli Dennymu velmi nakloněn.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 10.04.13 14:39  Speedy  (147273)

Výroba v Tatře v I. čtvrtletí 2013

Ale to přece nebylo jen tak vyražení Tatry z rukou? Jak píšeš? Tatra nebyla schopná uhradit pohledávku po splatnosti ve výši 650 mil. Kč jednomu věřiteli ... a tím to celé začíná a končí.

Proč, co a jak se přesně nedozvíš, protože nemáš (Tatra byla stažena z burzy!) přístup k informacím o hospodaření fabriky a už vůbec ne včas, tj. kdy by to bylo potřeba pro tebe jako pro drobného akcionáře.

Který se o své akcie aktivně stará a ne že jde jen s proudem, kam ho zanese třeba zdejší verbální nadšení o světlých zítřcích. To abys alespoň své akcie včas prodal, prodal jinému zde ale pořád nadšenému drobasovi, který nerozumí ani základům účetnictví ... netvařte se tu někteří pokrytecky, že to tak není?!

 

Takže lze vycházet pouze z obecných zákonitostí: nastuduj si někde bokem co to je tzv. bod zvratu, že dříve prosákla informace že Tatra musí ročně vyrobit a prodat těch aut alespoň 1.000,- ks ... tak si pronásob těch tebou zde odkazovaných 157 ks za 1. Q 2013 číslicí 4 a dostaneš hrubý odhad jakoby celoroku, ano je to také sezónní záležitost takže číslo ber plus mínus ... a dál už není co k tomu jako zdůvodnění psát, je to alespoň trochu poučenému zřejmé :-(

Zvláště když je chlubně napsáno, že produkce se proti loňskému roku zvýšila 2 a 1/2 násobně ... tedy Tatra tehdy prakticky nevyráběla a, viz naštudýrované vědomosti o bodu zvratu, potom právě zde hledej důvod té sekyry a kvůli které nakonec Tatra do frcu šla: jako husa na talíři.

 

Prodávání aut se ztrátou? Pod  prý výrobními náklady? Tady jen připomínám prosakující informace o tzv. nevýhodných prodejích do Indie a kvůli kterým, jako poslední záchrana Tatry, tě právě  prý ti uvědomělí "zachránci" formou exekuce o tu Tatru připravili. Po nabytí právní moci, která já nevím kdy nastane.

Dle mne to jsou opět účelové a mlžící kecy. Protože opět viz bod zvratu (obecně a teorie)  v souvislosti s krizí která tehdy nastala, jakoby ty poslední  tehdy Tatry byly nakonec prodejný jak se ukázalo asi jen v té Indii, to že tam byli také překupníci a možná korupce na to se nejde vymlouvat protože důležité je, že nějaká potávka jako záchrana byla ... tak potom Adams a spol. jako krizový manažer měl, aby Tatru opravdu zachránil, ty výrobní náklady potřebně srazit ... a to je zcela základní věc, kterou tloukly po roce 1989 zdejším podnikatelům poradenské firmy ze Západu ... a pokud se to nepodaří, fabrika v podobě jak je dosud známa jde do kopru.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (7) 10.04.13 10:54  Speedy  (147273)

... Hledáme významnější akcionáře „AAA Auto“ ....

Tady jsi, Rejpale, udeřil správně hřebík na hlavičku!

Já to také tak vidím. Ten hlavní obranný úder a hned na počátku měl být veden směrem, včetně účinně kritické mediální stránky věci plus možné zapojení spřízněných politiků a to pokud ještě nějací zbylí jsou. Aby si to Denny s tím stažením AAA z burzy tzv. ještě rozmyslel. To byl ten úhelný kámen teď všeho  a pro drobné akcionáře. 

Místo toho, a proto jsem zde začal sem tam psát své zvědavé poznámky, tu čtu pořád ty stejné opakované hrdinské výkřiky, které ve své podstatě podsouvají a jakoby samy sobě toto ... jásejte, jásejte, jásejte, stažení AAA z burzy je přece O.K. ... tedy je v náš prospěch drobných akcionářů ... vždyť AAA ušetří také prý za administrativu ... a navíc to stažení je práve pro nás drobné akcionáře teď a tím výhodná vstupenka sláva, sláva, sláva  ... vstupenka pro pohádkové zbohatnutí s jistotou 120%  ... jelikož a pročež Denny se tím sám dostal do pasti kterou si sám vykopal, chi, chi, chi ... Denny bude muset, muset a ještě jednou muset, chi, chi, chi,  postupovat dle jemu vnuceného scénáře ... scénáře který tu začali psát někteří právě zdejší hrdinní a o to více okřikující nickové ... a proto také si jeiich ten scénář, chi, chi, chi,   má Denny asi zavčas začít číst a učit zpaměti?

 

Pohledem do kalendáře někdy do konce června(?) ještě daleko, kolem kurzu který může být porůznu všelijak vyplašen může být prostor pro (desetníkové? korunové?) spekulace právě na těch vyplašenkách, zajímavé bude sledovat až se doba pro odkup bude chýlit ke konci a některým začnou téci nervy, ale to už také vše podobně bylo a jinde. Sám ještě nejsem rozhodnut zda-li i byť krátkovobě nenastoupím, ale pokud bych se měl rozhodovat podle zdejších některých výkřiků, u kterých zřetelně vidím že postrádají brýle tak o nejméně 10 dioptriích, tak jsem k takovému konání velmi obezřetný.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (5) 09.04.13 22:02  Speedy  (147273)

mlha a matení hejlů SPEEDY

děkuji ti za pro mne příjemnou odezvu, příjemnou především proto že jsi zapřemýšlel o tom co jsem se snažil napsat, snažil jsem se napsat aby to tak i trochu vyprovokovalo k zapřemýšlení  a to jsi ty právě učinil,

já nic a na rozdíl od některých zde s jistotou netvrdím, v podobné pozici a tedy v rozhodování jsem totiž byl už osobně vícekrát na jiných titutlech, příměrem chleba se obvykle láme v samotném konci před stažením z burzy resp. před ukončením odkupu,

solidárnost zde nehledej, myslím v činech versus zdejší verbální jen proklamace, to ti z podstaty toto téma a web obecně splnit nemůže protože všechny strany zde hrají ve skutečnosti proti sobě ... a pokud se uzavírají nějaká jakoby spojenectví, tak jen krátkodobá a o jejich věrohodnosti  lze s úspěchem pochybovat.

Pokud se ti to zdá smutné, tak věz že i mně ale nic s tím nenadělám, zbývá mně a jako moje obrana se snažit brát v potaz vícero možných variant a jejich rizika, jen solidárnost v tom jednom prvoplánovém přání se obvykle vymstí. Obvykle znamená že ne pokaždé. Přeji ti, ať se rozhoduješ dobře.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (12) 09.04.13 17:12  Speedy  (147273)

mlha a matení hejlů kdo to tu asi tak dělá?

Tak jsem se zvesela začetl, tentokrát už do dnešní "úrody" tady nových příspěvků. Vesele proto, že to je tu snůška podivuhodných výkřiků: podivuhodných protože zhusta i protichůdných.

Třeba že kdosi tajemný dělá prý mlhu, proč a kdo ale už se konkrétně nedozvím když prý zase jinde pomalu táž osoba vážně píše, že není ve skutečnosti s čím už (myšleno akcie AAA) obchodovat. Když tedy není s čím, tak proč a nač ta mlha, která něco přece také asi v nákladech stojí, že, to dá přece i selský rozum?

Potom se tu opakovaně dozvídám opravdu podivuhodný "jízdní řád" tj. jak a kterak se a dle téhož zde jedince (a jeho klonů) domoci pohádkového prý bohatství skrze akcie AAA: je založen na smělých trvzeních o  krocích Dennyho ... o kterých mnohých ale jistě dnes ten Denny vůbec ještě neví ani on sám. 

Nebo ví? No, aby se je dozvěděl s jitotou, tak že on se bude muset také přihlásit a jako fyzická osoba do toho právě založeného spolku tady k Áčkám ... a potom se to, co bude a potom má pro dotyčné některé mudrce zde dělat, konečně dozví? Jak jim zařídit to pohádkové zbohatnutí?

 

Proč to tu píšu? Já nevylučuji že zde předkládaný "jízdní řád" je nemožný, možný je ale není jediný a v tom je ten průšvih.

Jediné co je totiž alespoň nějak dnes jisté je záměr Dennýho stažení AAA z burzy, tj. stáhnout u AAA rolety aby nebylo vidět  ... a to ostatní další zde směle prezentované, věcně i v čase, jsou pouhé jen spekulace zdejších některých jedinců. Co jsou prý v pozici ale také být nemusí. Proč tu potom mlží?

Třeba jsou, s tím jejich jednoduchým a vykřikovaným neprodávat a za 1/4 roku budete všichni multimiliardáři, placený právě tím Dennym, tak pozor ostatní pozor na to:

ano, také v zájmu Dennyho přece je aby ostatní teď neprodávali, protože Denny (v širším slova smyslu) by musel teď kupovat ... a přitom jde pouze (ve vztahu pro Dennyho) o otravný a nepotřebný hmyz, kterého se lehce když bude on Denny chtít zbaví, za cenu (co nejmenší) a kterou také on bude chtít, totiž on veliký Denny (nikoli verbálně zde třeba Rýpal)  si určí (po stažení AAA z burzy) další výchozí podmínky, způsob a především také čas.

Proč by Denny vykupoval nuceně teď asi za 23,- Kč, když později to dostane nasypáno třeba za 8,- Kč ... a takový Rýpal mu s tím zde právě teď pomáhá ... hraje na ty nižší pudy zde některého stáda, které ztrácí rádo soudnost když mu kdosi co slíbí do žlabu, potom sliní a dupe přesně tam kam nadupat má, sliby často ale chyby, chi, chi, chi ...

Rýpale, Rýpale, přiznej kolik ti Denny zde platí, myslím za všechny ty nicky dohromady a také když právě přejdeš od jednoho počítače (IP adresa) k druhému???

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 09.04.13 15:20  Speedy  (147273)

Prodej Tatry u ÚOHS

Zde přece ale nejde o schválení tunelu nebo ne, to se velice mýlíš! Věc exekuce, kterou byly znehodnoceny tvé akcie, by musela být napadena nějak a včas přes soudy a nikoli skrze tento úřad co řeší případné monopoly, citují výpis z obchodního rejstříku Tatra, a.s.:

"Usnesením Okresního soudu v Novém Jičíně č.j. 53 EXE 1751/2012-11 byla nařízena exekuce oprávněného Composite Com a.s. proti povinnému TATRA, a.s. podle vykonatelného notářského zápisu č.j. NZ 1062/2012, N 1010/2012 ze dne 24.10.2012. Provedením exekuce byl pověřen soudní exekutor Mgr. David Koncz, se sídlem Cheb, 26. dubna 10, PSČ 350 02. Exekutor vydal dne 19.12.2012 exekuční příkaz č.j. 074 EX 17744/12-016 prodejem podniku povinného TATRA, a.s. se sídlem Areál Tatry čp. 1450/1, IČ 45193444 
Správcem podniku byl ustanoven Ivan Návrat, r.č. 670930/0642 se sídlem Ostrava, Poštovní č.p. 2, PSČ 702 00."

Ten úřad ÚOHS pouze bude řešit jestli ten, kdo aktiva Tatry nabyl, tady nebude potom mít monopol a pokud by to k něčemu takovému směřovalo, tak jako opatření přece nemůže být nějak a nevím jak že zruší tu exekuci ... ty naděje z tohoto směru zahoď ... maximálně tak úřad stanoví podmínky nebo, v tom hraničním případě, to současný majitel aktiv Tatry dál komusi přeprodá a toho bude ten úřad řešit znova,

nebo a to by byl docela už černý humor, až k popukání jak to sehráli, právě nějaké ty námitky tohoto úřadu budou možná velmi žádoucí,

budou jako alibi pro to co by dosud bylo tížeji průchodné, a to že aktiva Tatry, a.s. se rozparcelují a rozprodají vícero zájemcům takže námitky o případném monopolu padnou ... a ten zbytek půjde do šrotu jak jsem tu jako možnost zmińoval na úplném začátku, jo, na ty rozprodeje bude třeba vhodné také to muzeum, to má vlastně také dnes v Česku monopol, že?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (3) 09.04.13 13:49  Speedy  (147273)

Prodej Tatry u ÚOHS

Dle textu ať bude výrok úřadu jakýkoli tak nebude nic měnit na již uskutečněné exekuci a pokud nabude právní moci. Nanejvýše se aktiva Tatry dále komusi přeprodají. Aby v Česku nebylo a nevzniklo monopolní prostředí.

Takže pozice drobných akcionářů Tatry zůstává i nadále stejná tj. zoufalá a čekají jen na zázra.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
určitě přečíst (1) 08.04.13 20:36  Speedy  (147273)

přešlapování na místě

Dnešní obchodování bylo spíše jen silně symbolické, ale pozor, pro drobného akcionáře je pořád možnost tam těch pár set kousků nasypat za kurz, který se za už 1/4 roku bude třeba zdát z říše snů: pokud se bude obchodovat, tak kurz bude na třeba 2 kačkách a i to bude hodně, perspektiva totiž žádná.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (4) 08.04.13 16:11  Speedy  (147273)

Zajímavé to bude už za chvíli

protože jak pozoruji, že ona se ti rozklepala s tím okřikováním druhých právě bradička? opravuji na správně rozklapala bradička, tj. nic takového že sem mohou psát jen ti kdo právě mají nakoupený AAA tu jako omezení nevidím, ty ano?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (4) 08.04.13 16:04  Speedy  (147273)

složitější to je zjevně u tebe

protože si nepřipouštíš ani to zjevně jednoduché, že ten širší plán už na plno běží byť operativní odchylky (v jednotlivých krocích) jsou možné vždy: zcela zřetelné a zjevné, tomu se nemohl Denny vyhnout, je samo stažení AAA z burzy, je to úhelný kámen všeho dalšího. Je to taková křižovatka mnoha cest a proto se to stažení dělá.

Polož si jednoduchou otázku, zda-li tento zcela zásadní krok tj. stažení AAA z burzy byl učiněn ve prospěch (nebo ne) ostatních tedy i drobných akcionářů a zda-li, souvisí to s tím Dennyho prý oznámením že chce firmu prodat, to byl a je krok nutný.

Pokud byl Denny v minulosti schopen angažovat takového Kamila Zieglera aby pomohl po velkém průšvihu ta AAA zachraňovat, proč myslíš že Denny má dnes možnosti omezené, resp. co mu brání angažovat lišáky prokřížené s vlčáky, kteří mu prodej AAA zoptimalizují a na úkor koho ... kdo se nabízí v prvé řadě že bude na kost ohlodán? ... odpověz si  a také ber na vědomí, že kriminál se zde nenosí, můžeš být postaven do pozice že si budeš moci stěžovat akorát tak na lampárně.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (5) 08.04.13 15:47  Speedy  (147273)

ale těch 0 10 EUR je asi jen pouhých 5 - Kč

s tím přemýšlením a psaním to platí především o tobě, že?, zjevně totiž nepřemýšlíš ani nechápeš podstatu co jsme napsal, možná reálná rizika přetloukáš svým přáním a to může být velmi nebezpečné, snad jsi ale svéprávný a tedy odpovědný

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (5) 08.04.13 15:04  Speedy  (147273)

ale těch 0 10 EUR je asi jen pouhých 5 - Kč

Tak proč není spodní interval stanovený na těch asi á 23,- Kč ale je na těch á jen  5,- Kč? A pokud si na tuto otázku nedokážeš věrohodně odpovědět, tak těch á 100,- Kč z druhé strany stojí na vodě podobně a proto opakuji, že je mně záhadou proč se sem už profláklá informace opět dávala? S tím, že se vidí těch  á 100,- Kč a nevidí jen těch pouhých 5,- Kč.

Těch scénářů budoucího vývoje může být přece daleko více než si zjevně připouštíš, dokonce většina dle mne je takových že se ti nebudou asi líbit - pokud nastanou.

Také bych rozlišoval kdo že to vlastně má akcie skupovat, rozlišoval bych mezi tím kdo chce stáhnout AAA z burzy a samotnými AAA jako firmou. Tady bych jen podotknul (varovný majáček) že už to samo dává podnět k úvahám zda-li je dostatečně ošetřeno aby nenastala situace, příklad a ve smyslu, že Denny bude své (nikoli tvé) akcie AAA prodávat právě firmě AAA jako součást nějaké širšího plánu a na vícero etap, kdy ve výsledku tyto operace půjdou ve prospěch právě Dennyho a v neprospěch AAA jejichž ty zůstáváš verně akcionářem a pořád čekáš na těch á 100,- Kč ... :-) 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 08.04.13 14:32  Speedy  (147273)

ale těch 0 10 EUR je asi jen pouhých 5 - Kč

Moji maličkost nech stranou, dojemné je tu zcela něco úplně jiného:

jak a kterak levou stranu intervalu (minimum a asi 5,- Kč pokládáš za vyloučenou a tedy ji vůbec jakoby nevidíš) ovšem tu stranu pravou, tj. asi těch 100,- Kč a maximum, bereš dnes už za téměř jistotu protože ty si to přeješ ... no není to dojemně zvláštní? :-)

To by chtělo jistě nějaké od tebe bližší další vysvětlení ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 08.04.13 14:18  Speedy  (147273)

Pěkně jinak ...

Zatím to ale přece zjevně vypadá, že Denny dělá a i s Tvým přispěním vše proto, aby teď těch 90% podílu nepřelezl.

A pokud těch 90% akcií nebude chtít přelézt tak je nepřeleze, i kdyby je už de facto měl, to přece lze zařídit.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (5) 08.04.13 14:12  Speedy  (147273)

ale těch 0 10 EUR je asi jen pouhých 5 - Kč

a tím je dána významnost informace, kterou jsi sem právě a myslím že už i dost neoriginálně postnul :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (3) 08.04.13 13:22  Speedy  (147273)

Zajímavé to bude až tak za týden.

Chtěl jsi ještě dodat, že až to zase někdo s i jiným nickem (ale z jedné z těch zatím jen dvou pořád stejných IP adres a co se tu pořád opakují) opět vytleská, že?

nebudou, NEBUDOU, N.E.B.U.D.O.U,  N.E.B.U.D.O.U!!!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 08.04.13 13:14  Speedy  (147273)

Moc jiný to případ zase není a nebyl ...

.. právě v tom tehdy skálopevném přesvědčení že sanace IPB bude dělaná dle stejného nebo alespoň podobného mustru jako u ostatních bank. A ono zahřmělo, tak jak to někdy bývá, zcela jinak protože kolem IPB už byli seřazený a tedy připravený lumpáci. Co také i mně (nejen Rejpalovi jak čtu) vytřeli zrak prodejem IPB za 1,- Kč předem a kýmsi v tajemnu vybranému a navíc se silným politickým krytím od Zemana. Zeman je dnes prezidentem a asi za odměnu? Přitom jsem byl, podobně jako u Komerční banky kde se stalo skutkem, připraven navyšovat základní jmění aby se kapitálová přiměřenost srovnala, k tomu ale nebyla dána příležitost. Právě tím účelově vyvolaným runem na banku. Viz zvláště některé sdělovací prostředky. Pozdější kecy, že banku už nešlo zachránit, jsou jen ty kecy protože nejdou dokázat ať tak nebo tak. Ano, jednoduché by to s IPB nebylo, ale jak to nakonec dopadlo dopadnout to nemuselo: ta skálopevnost původních předpokladu dostala pořádně na frak.

Tady zase jsou jedinci, kteří jsou skálopevně přesvědčený o tom co udělá Denny a také kdy. Vidí jen  tu jednu nalajnovanou čáru budoucího vývoje. Bez možných odboček a o které jsou skálopevně přesvědčený, že není nic jednoduššího a bezpečnějšího, než si koupit i třeba dnes "lístek" a vlízt do AAA, jistota 2 až 3 násobku je prý zaručena :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 08.04.13 11:38  Speedy  (147273)

ahááá

takže ty jsi ten prý, jen prý protože to tu je zcela anonymní, může sem psát totiž také kdejaký šáša nebo i žák 7. třídy ZŠ kterému tak akorát dává týdně taťka stovku na cigárka ... prý naložený v AAA a myslíš si proto, že podle toho co právě tady napíšeš tak bude a má skákat hop a hop a hop Denny a ostatní co to tu čtou.

Že máš slušnou pozici v AAA ale přece vůbec nic neznamená, je to jen tvůj osobní problém: a já se tu pouze občas skromně ozývám, že to co stylem prezentuješ se už opakuje z jiných titulů jak přes kopírák (ne pochopitelně titulů všech a třeba ty jedny vodárny jsou blahé paměti, což se ale opakovat už asi nebude), tj. že to už tu vše vícekrát bylo tj. pořád ty stejné vytleskávačky, hurá spekulace na odkup, pozdější odkup, soudy ... a dnes když tam nahlédnu do téma je mrtvo prázdno, silácké řeči jsou fuč, jsou pryč, jsou rozplynutý jak pára nad hrncem a lze jen doufat (lidský rozměr který se ale dnes nenosí) že ten, kdo byl v tom tehdy tzv. silně naložený, tak že si neprohnal kulku hlavou.

Kauzu AAA beru jako příležitost ke spekulaci a viz dle mne rozumný přístup třeba právě Rejpala, který rozhodně nemá vše jen v jednom košíku AAA a dokáže vidět i věci, které ty zjevně vidět nechceš. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (3) 08.04.13 10:33  Speedy  (147273)

Případ Nejedunaspeedu ... ale v autě z AAA ...

Mě na takových, jako jsi žel ty zde tímhle příspěvkem co jsi právě vyplodil, pořád ohromuje že neustále kladou otázky na nesprávném místě a nesprávným osobám. O motivech se poptej nejdříve u majitele tohoto zde webu, tj. proč je založený a proč je zde dán prostor pro diskuzi k akciím. Až zveřejníš odpověď tak teprve budu moci psát já své motivy, ale až po tobě ... protože motiv tvůj, dle právě tvého projevu a ve vícero zde příspěvcích se mně jeví velice záhadně: jako buď pouze pitomoučce jen jednostranný nebo, ta další varianta, že bys dělal "agenta" zde třeba právě Dennymu ... to aby nic nevykoupil? Když třeba ve skutečnosti nic vykupovat ani nechce a jen, pod dobrou legendou, chce stáhnout AAA z burzy? Cha, cháááá ...

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (3) 08.04.13 09:51  Speedy  (147273)

Případ Nejedunaspeedu ... ale v autě z AAA ...

... páč už jsi s boulemi v pangejtě, kolama nahoru a se silně překrvenou hlavou směr dolu? ano myslím to pro tebe příměrem a virtuálně.

Ano, chtělo by to obecně více přemýšlet a také méně okřikovat, což je právě tvůj nešťastný případ: jestli tu kdosi napíše "něco" takový a druhý zase makový tak nic nezmění na tom co nakonec bude, ty jsi však bláhově přesvědčen o opaku a velikášsky si proto myslíš, že když tu okřikneš ... tak tobě nepříjemná varianta nehrozí nebo nenastane? 

Já v současné době v pozici na AAA nejsem, protože jako stále silně pravděpodobné vidím možný vývoj také že to, co je alespoň nějak jisté, to jsou pouze kroky Dennyho ke stažení AAA z burzy. 

Dokonaným stažením z burzy budou karty ale rozdány vlastně úplně znovu! A třeba to, že Denny přestane tlačit na prodej AAA, se stane skutečností. Pro mnohé zde nemilou skutečností.

Pokud připustím i tuto pravděpodobnou variantu, tak potom Denny vlastně ani nepotřebuje nyní vykupovat, je to teď jen hra na výkup. On si ty penízky bude pěkně šetřit na kroky pozdější a třeba na něco už úplně jiného a pro tebe velice nečekaného. Silácké řeči od tobě podobných jako  a la držte ÁÁÁčka se mu proto mohou hodit. Možná to je ten pravý motiv tvého okřikování zde?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
určitě přečíst (2) 07.04.13 18:42  Speedy  (147273)

poučení a spravedlnost

mně především vadí že je rok 2013 a to co se stalo s Tatrou a.s., ve vztahu k drobným akcionářům, se klíďo píďo jako "dobrý" příklad může opakovat jinde a ještě dál zdokonaleno,

protože ani neexistuje zjevná vůle na nějaké poučení a tím aby byl alespoň nějaký náznak odporu a pokus o spravedlnost, tím myslím všechny úrovně v tomto státě které by měly podobným čachrům zamezit nebo klepnout už i přes prsty,

prostě a jednoduše jsme příměrem už jen stádo z kterého "pastevec" čas od času odežene ovci, zařízne ji a sežere ... ostatní ovce se na to dívají a klídek ... teď tou "ovcí" byli drobní akcionáři z Tatry a kdo bude další není právě problémem dne, vždyť stádo dostalo a dostává do žlabu ... třeba se volil ten prezident a teď se řeší co s S-kartami, vo co gou voe, dřív přece bojovali v koloseu gladiátoři, chléb a hry.  

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (4) 07.04.13 18:26  Speedy  (147273)

Proč Áčka platí raději 25% daň v Holandsku než 19% v Česku ?

Nesouhlasím. Pravdu bys ještě jakž takž měl pokud je titul obchodovaný na burze a sám majoritář je průhledný a pokud možno významný ve smyslu, že má zájem neudělat si ostudu. Protože chce něco dál dělat a třeba jinde v budoucnu. Nechce si zkazit jméno.

To ale není případ AAA. Denny se totálně proflákl a lze očekávat od něho úplně vše. Co je horší, AAA mají být stažené z burzy tedy nebudou mít informační povinnost: z webu AAA zmizí ten převelice důležitý oddíl "pro investory", o to více budou ukazovat hezkou tvářičku třeba té paninky která bude dávat rozhovory kolik prodala AAA minulý měsíc ojetin ... ovšem už bez důležitých ekonomických souvislostí tj. jak jsou efektivní, komu případně tzv. půjčují právě volnou cash  ... podívej se dnes na "vypovídající" web takové Tatry a.s. a tak hrozitánsky (pro akcionáře)  podobně mohou dopadnout ta AAA, tj. nic nebude varovat před případným blížícím se průšvihem. 

Já čas od času na valnice rád jezdil, cosi to mohlo mnohdy i napovědět, teoreticky bylo možno se i optat, do takového Holandska apod. ale hned tak nepojedu a navíc, na valnici v Česku byť majoritář je ze zahraniční tak přece jen se pamatovalo i na tu češtinu, že, kdo ale chce za sebou zametat tak zametá i právě těmi valnicemi co nejvíc daleko.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (2) 07.04.13 17:33  Speedy  (147273)

Jo abych nezapoměl.

To se ověřuje velice těžko, vždy se něco šušká téměř o všem a o každém, všude byly, jsou a budou totiž nějaké problémy, a na druhou stranu se zatlouká a zatlouká a zatlouká aby se nespustil run. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (5) 07.04.13 15:48  Speedy  (147273)

Proč Áčka platí raději 25% daň v Holandsku než 19% v Česku ?

Proč platí raději v Holandsku? Protože tam potom také někde tj. v zahraničí udělají i důležitou valnou hromadu s nadějí, že z těch co sem píší do téma (z Prahy nebo z Horní Dolní to je jedno) nikdo nepřijede. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (1) 06.04.13 15:33  Speedy  (147273)

pro ty kteří pořád nechápou rozdíl mezi Tatra a Tatra Holdings

Přiznám bez mučení, že i já jsem zde v této kauze odchovaný veřejnými sdělovacími prostředky. Také mě zajímá, kdo asi a i v tak pokročilé době stojí v RMS pořád na poptávce Tatry a.s., takže cena akcií atakuje hranici á 30,- Kč ... ač a teoreticky by cena měla jít strmě směr limitně nula ... a konec obchodování. Ty možné důvody proč "bezcenné" akcie Tatry a.s. mají stále "cenu" mohou být asi tyto:

a) poptávající spekuluje, že exekuce tedy dražba bude napadena a zrušena, jak jsem dohledával nikoli teď tj. asi po 15 dnech od dražby ale definitivně jasno by mělo být asi po 1 měsíci tj. v 1/2 dubna,

b) akcie takovým a jakoby nevyhlášeným odkupem  "vykupuje" od drobných akcionářů někdo tajemný z pozadí, tedy je vykupuje skutečný strůjce podivné exekuce a u koho bude fyzická Tatra nakonec zaparkovaná, protože už vykoupené akcie sníží riziko možných budoucích soudních pří s drobnými akcionáři Tatry a.s. a zvláště pokud za akcí stojí i někdo ze současných panáčků,

c) poptávající má zájem na udržení "nějakého" kurzu akcie Tatra a.s., byť jen krátkodobě, protože akcie jsou součástí nějakého podkladového aktiva jinde - a ono logické přecenění na 0 (k čemuž pravděpodobně ale asi jednou dojde) by mu právě nyní mohlo způsobit velké problémy - a on potřebuje získat čas,

d) potávající z řady drobných akcionářů stále nerozumí podstatě co se stalo, ředí si vesele původní nákupku akcií Tatry a.s. á 300,- Kč nákupem nyní za á 30,- Kč a za méně, přitom odkojen právě veřejnými sdělovacími prostředky a možno právě tímto vyjádřením prý Adamse, na což se odkazovalo i zde na téma a třeba viz tento zdroj:

"Kopřivnickou firmu od roku 2006 kontrolují čtyři čeští a zahraniční investoři reprezentovaní bývalým členem dozorčí rady a současným předsedou představenstva společnosti Američanem Ronaldem Adamsem. 

Ten uvedl, že kroky podniknuté věřitelem jsou legálním způsobem, jak přimět akcionáře společnosti Tatra Holdings, která ovládá asi 92 procent akcií firmy, aby se vzdali podílů v Tatře."

www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/216073-zadluze ...

Takže pozor! Tak jak je tento text a mnou zvýrazněno napsáno, je velice zavádějící a připouští dvojí výklad, tj. také ten mylně že se kauza exekuce Tatry netýká akcionářů a zvláště drobných akcionářů Tatry a.s., protože se týká pouze akcionářů Tatra Holdings.

A že tedy proto i dnes (po exekuci) je drobný akcionář Tatry a.s. pořád akcionářem fyzické Tatry, tudíž zvesela řeďme a odvážně původní nákupku, jsme přece gerojové ...

O akcionáře Tatra Holdings nemůže jít ale ani náhodou a už z toho důvodu, že tito akcionáři neexistují:

https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-vypis?subjektId=isor%3a100025596&typ=actual&klic=dms88b

ano, Tatra Holdings je totiž pouhé eseróóóčko která akcionáře už z podstaty nemá!

Já si tuto skutečnost (v novinách a zprávách na internetu ten důležitý dodatek s.r.o. obvykle neuvádí) plně uvědomil až nyní, když jsem co se týče možné odpovědnosti za škody zjistil, že v Tatře a.s. a pořád s aktivy 1,7 miliardy Kč točilo volantem dnes už nikomu(!) odpovědné s.r.o. a se základmím kapitálem pouze směšných 200.000,- Kč, viz výpis! Cha, chá&aac ...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (3) 05.04.13 17:52  Speedy  (147273)

asi 2 roky připravovaná operace a vazba na Vysoké Mýto?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (1) 05.04.13 14:02  Speedy  (147273)

jeden z možných názorů ale já si myslím asi tak totéž

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 09:03 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  680.00  0.00% 
 ČEZ  907.00  0.00% 
 ERSTE  1 135.00  +0.49% 
 GEN(NORTON)  537.56  -2.26% 
 GEVORKYAN  255.02  -0.38% 
 KB  790.00  -0.06% 
 KOFOLA  277.00  0.00% 
 MONETA  97.30  -0.92% 
 PHOTON  44.30  +0.23% 
 PILULKA  176.00  0.00% 
 PM  14 840.00  +0.13% 
 PRIMOCO   842.51  -0.29% 
 VIG  775.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 82.88 USD 08:44   
 Zlato 2358.74 USD 08:44   
 Stříbro 28.59 USD 08:44   
 Káva 200.65 USD 14.05   
 Cukr 18.89 USD 14.05   
 Bavlna 74.06 USD 08:44   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.