Příspěvky nebo odpovědi uživatele Miky.
Výpis
příspěvků
21
až
40
(71)
dolar 1,4
dolar 1,4 do půl roku........................
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
tempra tlumice
Tlak v pneumatikách máš napsaný na štítku, když otevřeš dveře u řidiče, tak z boku dveří, jako u každého jinýho auta
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
narazy pri mackani plynu
S tou výměnou bych byl opatrnější a podložil bych to, protože jinak ti může prasknout vlnovec a hadice k sání modoru, když se svesí
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zavzdušňování topení
Jestli tam máš hodně vody a přesto to netopí tak se koukni, jestli ti to při zahrátým motoru kouří bíle. Jestli jo, tak fofrem vyměň těsnění pod hlavou, než ti rupne (jako mně)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zvýšená spotřeba u Fiatu Tempra 1.6 SW
Tak to je drsný, já mám 1.9 TD a když tomu šlapu ve městě tak si veme i 7.5 nafty a už nadávám jak to žere, asi přestanu :-)) Kolik najezdíš měsíčne km? Nevyplatilo by se radši pujčit si na novější a tím co ušetříš za benzín radši splácet
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
zadni kola - geometrie
Nechci ti kazit iluze, ale to L+P nejspíš znamená, že ta sada jde na levé i pravé, podle mě je to repas jen na jedno rameno. Vždyť jen to jedno ložisko stojí normálně přes tři kila a v jednom rameni jsou dvě
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
TIPO 1,9TD / vybíjí baterii . . .
Připoj jí přes ampérmetr a nech vypnutý klíček. Hodnota klidového proudu by měla být jednotky max desítky mA. Když to bude více tak začni po jedné vytahovat pojistky a kontrolovat při tom hodnotu proudu, až přijdeš na to , který okruh to dělá. No a tam to musíš pak najít.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
zadni kola - geometrie
Já jsem měnil jenom ložiska, ty příruby jsem si nechal vysoustružit. prachovky tam jdou taky jiný po úpravě. Mě to jedno rameno vyšlo asi tak na 800,-. Záleží na stavu, když jsi to nenechal moc dlouho do A tak stačí jen ložiska, to zbylý je v pohodě.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
zadni kola - geometrie
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Renovace paken
Vím kde to dělají v Plzni, jinak pakny stojí od 350 do 640,- Kč dle typu. Já jsem dal před lety za značkové 1100,- na obě kola.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chladíci kapalina
To to těsnění budeš měnit sám? No tak to jsi borec. Jestli ti to teklo okolo hlavy, tak je určitě pokřivená a musíš jí nechat srovnat, jinak to těsnění budeš měnit každej půlrok. Jinak šrouby doporučuju dotahovat s momentovým klíčem přesně podle daných hodnot
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Držení stopy
Jo, nápravnice je ten tlustej dvojitej kus plechu, na kterej jsou ty ramena přišroubovaný. Měl jsem v ní díry, v místech pro šrouby na ramena. Tak jsem to musel měnit, docela pakárna
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chladíci kapalina
A nekouří ti to bíle? Při zahřátém motoru a okolní teplotě tak nad 10°C by to nemělo kouřit. Jestli ti jde pára z výfuku , tak máš v pr. těsnění pod hlavou, popř. ruplou hlavu
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Digitál
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Držení stopy
Já myslel že jsi psal že ti to měnili v servisu. Já jsem to taky měnil doma, vyndal jsem celou nápravu a prakticky dal novou. Nápravnici z vrakáče, ale obroušenou pěknou a nastříkynou, nový ramena, nový silentbloky na stabilizátoru. Pak jsem to tam calý posadil, vyměnil čepy, tlumiče. Jeto super ale stejně v levým rejdu na nerovnostech mi tam něco občas klepne od pravýho kola, nevíš co by to mohlo bejt? Už jsem vyměnil všelicos.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
servo
Tak zkus
www.pop-art.cz, mají tam servo na Tipo za 9906,- Kč. Ale předpokládám že je to jen bez čerpadla, hadic a nádržky na olej, řemenice.... No každopádně drahej špás
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
servo
Tak do tohodle bych nešel, je toho dost co se tam musí dát - čerpadlo, řemen, tlakový hadice, to koupíš jetý, něco tam poteče a zblaázníš se z toho. Myslim, že v 1,4 ce ani není tak zapotřebí. Horší je to u mýho 1,9TD, tam by mi asi bez serva upadly ruce :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Držení stopy
Začal bych geometrií, cena od 200,- Kč. Divim se že ti jí v servisu neuělali, když ti měnili čepy. Jinak jestli máš v háji tlumiče tak je vyměň co nejdřív, jinak se chystej opět na výměnu ramen a čepů, protože se ti to vymlátí celkem rychle. Když je tlumič v háji, tak většinou teče, lehni pod to a koukni na něj, nesmí na něm být žádný olej, ta pístní tyč musí být taky úplně čistá, bez oleje. Nebo si je nech změřit v servisu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Držení stopy
Já jsem je kdysi taky dělal, koupil jsem jen ložiska, na soustruhu jsem si nechal vytočit ty dvě příruby, a prachovky jsem koupil v OBI, byly to prachovky někam do vodovodní techniky, akorát se musely zkrátit a upravit. Celá oprava jednoho ramena cca 800,- Kč
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Držení stopy
No to je ono, to axiální táhlo + servo, jen jestli je to tim,
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: