Příspěvky nebo odpovědi uživatele kat.
Výpis
příspěvků
21
až
30
(39)
Otáčky motora - voľnobeh po zahriati nad 1000 spotreba 10l
Zdravim,spotreba 8l je z rise snu,obzvlast ve meste,tech 10l je akorat,pokud to nemas novy...motor na studeno 1500ot je v poradku,volnobezne by meli byt tak 850ot.Nastaveni sytice zvladnes sam,na karburatoru vlevo (vedou k tomu hadice) kdyz sundas filtr je priruba na tri srouby,kdyz je povolis da se s tim tocit,doleva vypina driv doprava naopak.Pokud se ti to spatne ohriva,budes muset vymenit termostat.To je taky na tri srouby hned za chladicem nahore na motoru,vede k tomu tlusta hadice od chladice a tenka od plast nadrzky,chce to po sundani hadic vypustit vodu (moc ji nevytece),odsroubovat ty tri srouby,vymenit termostat+tesneni,zavrit,dolit vodu,hotovo...tak pul hodky?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
otáčky
Jazy nedelej si nic z takovejch blbecku jako je ten co ti odpovidal,nektery lidi jsou ...,s tim nic neudelas...Co s tim mas,nedrzi to vubec,nebo to kolisa,nebo jsou mensi otacky?Posilam ti odkaz na stranku kde je toho o karburatoru hodne.
http://skoda.panda.cz/index.php3
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
favorit zere20l pokracovani
Tak jsem dal na rady azmeril tlaky jsou v rozmezi od 10,5 do 11,5 tak si myslim ze dobre ne?Shruzou jsem zjistil ze mam opet vic "oleje",tedy spis smesi benzinu solejem,daval jsem novej,byl mezi ryskami,ted po ujeti tak250km je homtam tak o 3cm vic,stale to bere min 15l/100km,z vicka od oleje to smrdipo benzinu a po spalinach,dost,svicky jsou zacouzeny,to je vse co jsemzjistil.Tak kudy se do toho oleje ten benzin dostava,sakra???Pronezasvecene,uz to resim dva mesice,jsem cim dal tim vic nas....,meniljsem membranu,tim to neni,pretesnil jsem karburator,taky nic,autojezdi,startuje,nechcipa,proslo emisemi-ok,jen do kopce je toslabota,ale mozna je to tim ze se bojim pridat,aby mne tonesezralo,proste vsechno funguje,jen ten benzin v oleji a pekelnaspotreba,coz spolu samozrejme souvisi.Ma nekdo bezva napad,nebo si mamdat inzerat "prodam favo,jako novy usporny,pije mi krev"?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
nepresne rizeni
Rizeni vyzkousis jednoduse,kdyz mirne zahybas volantem nekolikrat zleva doprava a obe kola na ten podnet reaguji,tak to rizenim neni,pak omrkni jestli nemas bouli na nektere gume,nejlepe treba na chvili prohod zadni na predek at mas jistotu(pokud neni boule i vzadu),a kdyz nic...tak to vypada na vadny homokineticky kloub,na nekterem z prednich kol nebo na obou,ja to nedavno resil,jizda vypadala asi tak jako bych mel vyvraceny kolo.Koukni jestli nemas na nekterem kole ruplou manzetu,jestli jo,je to on...Nekrupe ti vpredu kdyz das plnej rejd na nekterou stranu a chces se rozjet?Uplne posledni moznosti -povoleny kola,ale to bys asi poznal,nebo hodne volny loziska,to bys poznal pri zvednutym aute,kdyz chytnes kolo obema rukama,ze to ma desnou vuli do stran zleva doprava,nebo nahoru,dolu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pořadí kabelů
Nedelas si nahodou srandu?Jestli ne ,tak bych rekl ze to mas zapojeny dobre,ale z nejakyho duvodu???to pocitas od ctyrky,nebo si pletes smysl otaceni,nevim,nevim.Kazdopatne,kdybys to mel zapojeny spatne,tak si to ani neprdne,a nebo to mozna jo,ale nepobezi to:).
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
protočení při vypnutí motoru
Tak to asi serizenim nebude,vypada to na vadnou volnobeznou civku ja na zadni strane karburatoru a vede k ni jeden drat je to takovej kovovej valecek.Ma tu funkci ze po vypnuti zapalovani na ni prestane jit tim dratem napeti a ona uzavre privod benzinu do casti karburatoru ktera udrzuje volnobeh a pokud je nejak zasekla tak to muze delat tuhle zavadu,i kdyz je to vetsinou naopak,ze to nedrzi volnobeh protoze je vadna,nebo na ni nejde napeti,nebo je upadla kostra od karburatoru (prizemnovaci kablik zepredu dole na karburatoru).Jeste mi napada ze by se nejakym zasahem do elektroinstalace mohlo stat,ze na ni to napeti jde i po vypnuti klicku,to by chtelo zmerit...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
favorit zere20l
Diky Jozef,uz mam na to tesneni dlouho podezdreni,mam pocit ze mi malinko ubyva voda a kdyz mu nalozim tak to trochu bile cudi a moc to netahne,pujdu po nem:).
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
favorit
Tenhle problem vetsinou neni zpusoben cidlem,pokud zhasne kontrolka kdyz trochu pridas plyn tak je to tim,ze uz je vybehany motor a je to volny na salach,takze olej ztraci tlak,v krajnim pripade je mozne ze je vybehane olejove cerpadlo.Jo a udelej prosim neco s tou cestinou "takovy problem" "pry to muze byt" jsou vsechno tvrde y ---TO JE PEKLO!!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pomoc bluematik
Tak jsem ti to nakonec poslal sem,at je to tu pro vsechny skoda.panda.cz/komentare.php3?id=434&all a jeste jednou: kliknout na napravy a pak na vymena manzet homokinetickych kloubu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pomoc bluematik
poslu ti to na Email,trochu navod uz mas i tady.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: