chlapci chlapci, ne tak zhurta, Tatra vysledkove rozhodne nenaplnila ocekavani, ze se dejou cistky nasledovane ozdravnymi kroky je ku prospechu spolecnosti, ale jinak je to tady pro superdrzaky, zlom nenastane hned zitra, rozhodujici budou letosni VH, naznaci smer, resp. nastoupenou trajektorii, Americani dostali automobilku balancujici na hranici krachu, ted je to spis o preklenuti doby temna, chybi seriozni informace, same pry a kdyby a co kdyby, 4 mil. Kc
HV neni zadna vyhra, ale jen prislib, Terex s joint - venturovkou ATC neobstal ve vyberovym rizeni na dodavku 15 000 vozu pro marinaky, coz je podle me klicovy duvod k soucasnymu krecovatymu prodeji, protoze jinak by utikal od vlazne polivky, zkratka z hlediska cistokrevnyho byznysu Tatra ztratila pro majora atraktivitu, placat se s podnikem, kterej sice ma budoucnost, ale ode dneska jeste vzdalenou neni dostatecne motivujici pro dalsi vydrzovani, osobne bych si pral, aby zustal a dorazil to co zacal, sam tape zda prodat ted anebo vymakat a profitovat, soucasna cena je sazkou do loterie, muze se to strhnout dolu i nahoru, mame tady takovej problemovejsi zetor...priciny mozne hledat vsude, predevsim v produktivite samotne automobilky, produktivita prace, jde o to jen vice vyrabet, pri 3000 zamestnancich je 1200 aut malo, o to tady bezi, odbyt zda se vzrusta a s rustem odbytu roste i pocet odprodanych nahradnich dilu a o tom to tady je, rozject tu masinu na plny pecky. Kdybych se mel vyjadrit k prodeji, po pravde nejsem schopnej odhadnout cenu, takze vam vsem gratuluju predem:-), kazdopadne suma neni dulezita, dulezitej je budouci vyvoj