Příspěvky nebo odpovědi uživatele Ivoš









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Ivoš. Výpis příspěvků 51 až 85 (85)


přečíst (0) 25.08.04 09:45  Ivoš  (57483)

Ventilator - regulace tepleho vzduchu

Zdar, mně to blbne taky, když otočím ze studeného na teplý jde to ztuha a když přidám na síle začne to přestakovat a cvakat, chtělo by to někde namazat, ale otázka je kde. Zkoušel jsem to rozdělávat, odmontoval jsem šrouby, co drží ten panel se 3 knoflíky. Očekával jsem, že to vyndám celé i s táhly, dráty apod. Místo toho jsem vytáhl jen plastový kryt s knoflíky, ze kterých na mě vyskákaly pérka a kuličky a potom jsem to dával hodinu dohromady. Takže tudy cesta nevede. Další možnost, jak to rozdělat jsem ještě nezkoumal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.08.04 08:56  Ivoš  (57483)

Ventilátor

Čau Michale, asi myslíš tu gumovou trubku o průměru asi 2 cm, která je v rohu u ventilátoru, že?Ta je v pohodě, v tom, že by se tam hromadila voda, problém není. Jedná se o to, že na vyvýšeném místě je obdélníková díra v plechu (asi 20 cm x 15 cm), kudy ventilátor saje vzduch. Tou dírou jsou přímo vidět lopatky ventilátoru. Jak stéká voda po skle, kape přímo na lopatky a potom do auta. Musí tam být nějaký plastový kryt, který mi tam chybí, aby mohla voda stékat do žlábku a potom tou trubkou pod auto. Potřeboval bych poradit, jak to tam je řešené, abych mohl nějaký ten kryt sehnat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.08.04 07:50  Ivoš  (57483)

Ventilátor

Čau všichni, nevím si rady. Před pár dny jsem psal, že mi při větším dešti kape do auta ventilátorem. Včera jsem měl konečně čas se na to mrknout. Po sundání plastového krytu jsem se nestačil divit. Vykouklo na mě nasávání vzduchu ve tvaru obdélníku, které není ničím kryté a je jasné, že nějaká voda se dostane stékáním po skle pod plast. kryt a potom kape přímo do ventilátoru. Mám pocit, že mi tam chybí nějaký kryt. Do 1.4 mi nezatékalo, tak tam asi něco bylo, ale bohužel jsem to nikdy neměl odkrytované. Nevíte někdo, prosím, co by tam mělo být nebo jak to nejlépe vyřešit? Moc dík!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.04 14:07  Ivoš  (57483)

El. otevirani okna

WD-čko (WD-40) je mazací a čistící sprej, který mají na každé benzínce. Je žluto-modrý a menší balení stojí do 200 Kč. Je fakt dobrý, já ho stříkám, kam se dá. Tak zatím čau a kdyžtak napiš, jak jsi dopadl. I.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.04 12:12  Ivoš  (57483)

El. otevirani okna

Zdárek, tento problém jsem řešil nedávno. To "lupání" bude předpokládám relátko, takže v el. by to být nemělo. Teď se nabízí otázka, zda je v pořádku motůrek. Zkoušel jsi mu při zmáčknutí spínače pomoci dolů rukou?Jestli jeví známky života a alespoň trochu zabírá, tak to chce jen pořádně namazat a bude to ok. Sundáš tapecírunk a odšroubuješ plech, pod ním je taková dutá trubka ve které běhá pružný závit. Na konci je motůrek s plastovou dutou trubkou. Tu sundej a pořádně namaž vazelínou drážku v kovové trubce i závit za motůrkem, po nasazení plastové trubky doporučuju do ní ještě nastříkat trochu WD-čka, vazelína se naředí a půjde to lépe. Mně se okno také ani nepohlo, po promazání běhá super.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.08.04 15:43  Ivoš  (57483)

Víčko

Zdar Tome, jsem z Českokrumlovska. Včera jsem se byl ptát na víčko v Thorn Autotechnic a tam mi řekli, že Fiaty dělají na pobočce v Č. Budějovicích a mají náhradní díly skladem, tak zkusím štěstí tam. Teď mě ještě napadlo, asi před týdnem jsem měl v autě u spolujezdce po vydatném dešti docela mokro, ale nevěděl jsem kudy tam mohlo zatéct. Včera večer se rozpršelo, tak jsem naběhl do auta s baterkou a zkoumal. Zjistil jsem, že kape z ventilátoru, tak se chystám na to mrknout. Nemáš s tím nějakou zkušenost, věděl bys kudy to může téct?K ventilátoru se dá dostat asi když sundám stěrače a plastový kryt, že?Jinak jsem se mrknul na ty svíčky, byly úplně černé a plné sazí a docela už hodně pamatovaly, tak jsem je vyhodil a dal jsem tam zatím náhradní z 1.4, sice jsou o stupeň teplejší, ale chvíli tam přežijou. Volnoběžky to drží, jak má, ale stejně je to nějaký bohatý. Po nastartování za studena sáhnu na plyn a dusí se to, po chvíli je to v pohodě. Za tepla, když dám podlahu v nízkých otáčkách, tak se to taky přehltí, začne to šedě až do černa kouřit z výfuku a chytne to tah až kolem 4000 ot., takže se servisu stejně nevyhnu. Tak zatím!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.08.04 21:49  Ivoš  ivo.zborilzavinacseznam.cz  (38085)

Almera je MEGA, SUPER, HYPER

Ahoj mám almeru 1.6 16V je to supe auto žádný problémy, kromě těch oken mám super střešní nosiče ani o nich nevím stály asi 10000, vyráběl je nouman tak tam se zkus zeptat ahoj jo a neviš jestli existuje nějaký nisan almera klub ? díky za odpověď
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.08.04 08:50  Ivoš  (57483)

Víčko

Zdar lidi, mám menší problém, teče mi voda z expanzky okolo víčka. Těsnění je v pořádku, ale uprostřed víčka je díra ve kterém je přetlakový ventil, který zřejmě moc netěsní, protože jakmile se to trochu ohřeje, už to teče a pusou to jde profouknout snadno. 2.0 16V má dvě expanzky, jednu nad chladičem, která je neustále plná (tam to teče), protože je níž a 1 velkou nalevo od motoru. Nevíte někdo, jestli se to dá nějak opravit nebo jestli se dá sehnat samotné víčko, na netu nabízejí jen expanzku s víčkem cca za 1000 Kč. Dík!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.08.04 08:40  Ivoš  (57483)

chladič

Myslím si, že to nevadí. Zvedne to sice trochu tlak v chladícím systému, ale když náhodou přeleze určitou mez je tam přetlakový ventil, který trošku odpustí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.08.04 08:29  Ivoš  (57483)

Tachometr

Nazdar chlapi, potřeboval bych poradit. V rychlostech asi tak do 60 km/h se mi klepe ručička tacháku, tak jsem to včera rozebral, mimochodem je to opravdu "skvělě" přístupné, vyndal jsem celé lanko z náhonu, pořádně jsem ho potřel grafitovou vazelínou a pro jistotu jsem tam ještě stříknul WD-čko. Po asi 20 minutovém boji s přístrojovkou se mi podařilo náhon nasadit zpět, vůbec by neškodilo, kdyby byl o pár cm delší. Jel jsem to projet a zlepšilo se to jen trochu. Nevíte někdo čím by to mohlo ještě být? Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc, když jedu víc jak 120 km/h, rozsvítí se mi kontrolka ABS, když zpomalím, za nějakou dobu zase zhasne. Nevíte někdo, čím to může být? Předem dík za odpověď a samozřejmě jak jinak, něz Tipkům zdar!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.08.04 16:08  Ivoš  (57483)

nove auto

Čau Pavle, nedávno jsem kupoval Tipko, tak se mrkni na starší příspěvek s názvem "pozink", tam mi kluci docela dobře vše popsali. Mezi staršími příspěvky se také rozjela docela obsáhlá debata ohledně 1.7 D a 1.9 TD, myslím, že se tam probralo vše, co potřebuješ vědět.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.08.04 15:59  Ivoš  (57483)

Rozdíl mezi TD a TDS?

Zdravím, motor je stejný, liší se to pouze výbavou. Od roku 1991 se Tipa přeznačkovaly na S (centrál a el. okna) a SX (původní DGT + servo).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.07.04 11:54  Ivoš  (57483)

Tipko

V papírech je maximálka cca. 210. Díky moc, zkusím se na to podívat a potom dám vědět, jak jsem dopadl. Přeju hezký víkend a ještě jednou dík!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.07.04 10:50  Ivoš  (57483)

Tipko

Ještě bych chtěl upřesnit, že oblaka hutného bílého kouře, jako při prasklé hlavě to nejsou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.07.04 10:46  Ivoš  (57483)

Tipko

Za jízdy hulí jakoby bíle, až světle šedě. Když jsme to tůrovali na místě, šlo to až lehce do černa. Díky moc za rady Tome ! ! ! !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.07.04 09:50  Ivoš  (57483)

Tipko

Ty budíky jsou napravo a když tak nad tím uvažuju, tak já tam ani ekonoměr nemám. Taky přemýšlím nad tím, jestli je to čerpadlo v pořádku. Diagnostiku bych udělat mohl, ale ta cena. Teď jsem úplně bez peněz a dopadl jsem tak, že do práce jezdím dál 1.4 a 16 V mi stojí před barákem. Mám strach, že ten motor je v tahu, protože když se tůruje i na místě, tak docela hulí, opravdu jak diesel, když se na křižovatce odpálí na plný plyn. Co si o tom myslíš? Díky a zatím zdar!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 23.07.04 08:04  Ivoš  (57483)

Tipko

Čau Tome, díky moc za odpověď. Ty volnoběžky jsou za studena v pohodě (900 rpm). Po zahřátí motoru blbnou tak, že občas vylítnou na 2000 rpm a jakmile sáhnu na plyn jdou dolů a chcípne to. Ve většině případů ale rovnou chcípne. Taky jsem si všiml, že při starování trvá docela dlouho, než čerpadlo natlakuje palivo, cvakne tak po 10 sekundách. A ještě k tomu oleji. Na stránce o tipu 2.0 16V jsem se dočetl, že průměrná spotřeba oleje na 1000 km je 1 l. Není to trochu moc? V 1.4 jsem od výměny do výměny nic nedoléval a má najeto 180000 km. A teď ještě z jiného soudku. Před časem se tu objevil přispěvek o podsvícení analogové přístrojovky, myslím, že to psal Jarda Kozák. Ve tmě je vidět opravdu velký kulový, otáč. a tach. se dá, ale ty budíky na teplotu oleje, tlak oleje atd. nejsou téměř vidět. To to udělali tak blbě chlapci v Turíně anebo tam prasklo pár žárovek?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 22.07.04 10:03  Ivoš  (57483)

Tipko

Čau Tipaři, tak nové Tipko už mi stojí před barákem, ale mé nadšení ze 150 HP netrvalo dlouho . . . . Jel jsem pro něj se švagrem z jižních Čech až na Teplicko. Celé jsme ho důkladně prolezli a vypadalo opravdu hezky (zachovalý interiér, pěkný lak, spodek a podběhy až na lehkou povrchovou rez v pořádku, motor má najeto 157000 km. Po nastartování za studena motor krásně držel volnoběh, při rozjezdu neškubal, krásně šel za plynem, táhl jako tryskáč. Zkušební jízda byla tak 2 - 3 km. Tak jsme ho vzali. Asi po ujetí 30 km se naskytla možnost tomu pořádně šlápnout na krk. Řídil švagr, dupnul podlahu za tři, já jsem jel za ním a sleduju, jak tipko začíná bílošedě pokuřovat z výfuku a smrdět, jak warťas. Okamžitě mi stoupl adrenalin do kritických hodnot, protože to vypadá, že papká olejíček. Nebudou v tahu pístní kroužky nebo podpálený ventily? Jakmile se pořádně prohřál motor, tak začaly blbnout volnoběžky. Buď při vyřazení vylítly na 2000 nebo to chcíplo. Na křižovatce jsem postřehl, že těsně před chcípnutím se naplno rozběhne čerpalo. Jakmile vychladne zase je vše ok. Můžete mi chlapi napsat, co si o tom myslíte? Já z toho mám docela depku. Díky moc!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.07.04 09:36  Ivoš  (57483)

Pozink

Díky moc, na ty podběhy a držáky nárazníků se určitě mrknu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.07.04 15:35  Ivoš  (57483)

Pozink

Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jak je to s tím zinkováním na Tipech. Četl jsem starší příspěvky a někdo píše, že ho mají od začátku výroby a další zase, že od určitého roku. Mám totiž možnost koupit Tipko 2.0 16V z roku 1991 a pozink bych docela uvítal.Díky všem tipařům za odpověď!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.07.04 14:31  Ivoš  (57483)

Tipko 2.0 16V

Čau lidi, poslední dobou usilovně sháním výše uvedené Tipko, ale bez úspěchu, byl jsem snad ve 30 bazarech a k mému údivu jsem narazil jen na dvě 1.4 v podivném stavu. Volal jsem i na pár inzerátů, ale pokaždé jsem měl smůlu. Nevíte náhodou někdo o nějakém na prodej v jižních Čechách? Dík za odpověď. Vivat Tipo!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.07.04 14:29  Ivoš  (57483)

Dotaz

Naprosto s Tebou souhlasím, digitál je digitál. Ten počítač najetých kilometrů se podle mě vynulovat na stopro musí, protože když se zapne test na žárovky, rozsvítí se 188888, takže dvojku to neumí. Když jsem u toho testu, nechápu proč se rozsvítí všechno, kromě části s dobíjením, mazáním atd. Dělá to jen mně nebo to je tak správně?Zatím zdárek!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.07.04 13:04  Ivoš  (57483)

Dotaz

Tome, tak jsem zjistil, že digitály se přestaly vyrábět v roce 1993, ale nechápu proč, vždyť je to tak skvělá věc, ale naštěstí 2.0 ie 16V se vyrábí již od roku 1991, tak snad budu mít stěstí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.07.04 07:46  Ivoš  (57483)

Dotaz

Čau lidi, mám dotaz, nevíte někdo, jestli se Tipka 1.8 16V a 2.0 16V dělaly také v digitálu? Poslední dobou uvažuju, že pošlu svojí 1.4 DGT do světa a seženu silnější Tipko. Zatím jsem viděl asi 2 nebo 3 dvoulitry, ale v analogu a osmnáctku jsem ještě na silnici nepotkal. Myslíte si, že bude problém sehnat tyto kubatůry? Mimochodem, začínám koukat po bazarech a viděl jsem 1.6 digitála r. 89 za 24. 000,-!?!?Je to možný?Byl bez koroze, pěkný červený lak, na Al kolech. Jediná chybka byla asi z 1/3 natřený zadní blatník základovkou. Další info nevím, viděl jsem ho za plotem (bylo to teď v pondělí). Díky všem a Tipku zdar ! ! ! 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.06.04 08:41  Ivoš  (88704)

30 000euro

30 000euro za 31,65 prodám Pha-OO491704304208
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.06.04 16:18  Ivoš  (57483)

Prosba o radu

Díky moc za radu, nechtěl jsem na to jít násilím, abych něco neurval. Zkusím to a snad to půjde.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.06.04 10:20  Ivoš  (57483)

Prosba o radu

Díky za rady, zkusím se mrknout na to čerpadlo a potom kdyžtak zkusím tu diagnostiku. A jak dostat dolů ten zadní tapecírunk, jak jsem se zmiňoval, nevíte?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 12:39  Ivoš  (57483)

Prosba o radu

Zdravím všechny Tipaře! Mám Tipo 1.4 DGT i. e. cat. a  před časem mi začal blbnout centrál v zadních dveřích, tak jsem se na to chtěl mrknout, ale nepodařilo se mi sundat tapecírunk. Nepřišel jsem na to, jak sundat kličku na stanování skla a nepodařilo se mi odtrhnout cvočky, které jsou nahoře u skla. Také se mi pravidelně stává, že když startuju studený motor, tak mi vyběhnou otáčky, potom se pomalu snižují a když slezou pod 1000, tak se motor zaklepe a chcípne. Napodruhé je to stejné s tím rozdílem, že se zberchá, ale stejně ze začátku škube a špatně reaguje na plyn (netáhne). Jakmile se trošku ohřeje je to v poho. Uvažoval jsem, že nechám udělat diagnostiku, ale mám obavy, že nic nezjistí a vezmou si za to tisícovku, jak jsem se dočetl v ostatních příspěvcích. Předem děkuji moc všem za radu.

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  678.00  +1.19% 
 ČEZ  914.00  -0.76% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 163.00  +2.11% 
 GEN DIGITAL  560.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  282.00  -0.70% 
 KOMERČNÍ BANKA  784.50  -0.19% 
 MONETA MONEY BANK  96.10  -0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 900.00  -0.27% 
 PHOTON ENERGY  44.80  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  177.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  800.00  -1.23% 
 VIG  774.00  +0.52% 
Komodity online
 Ropa 83.92 USD 17.05   
 Zlato 2415.48 USD 17.05   
 Stříbro 31.50 USD 17.05   
 Káva 205.83 USD 17.05   
 Cukr 18.11 USD 17.05   
 Bavlna 75.96 USD 17.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.