Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999*









Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999*. Výpis příspěvků 1 až 50 (580)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 04.12.06 16:53  999*  (103605)

dotaz pro pisatele pod nickem Špáďa

Díky za varování, podobná tady poslouchám už několik let a zatím je štěstí na mé straně a jak pevně věřím bude tomu i nadále, protože právě ceny pod 1.000,- Kč jsou tím pravým sci-fi, tak koukej rychle dokupovat, ať Ti neujede vláček :-)))

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 24.11.06 13:54  999*  (103605)

DOTAZ NA LOMIKARA

Jen stručně, není moc co počítat, lze pouze odhadovat z předpokládaného zisku, hrubé odhady hovoří asi takto: divi za 2006 cca 20 Kč, 2007 cca 25 Kč a 2008 cca 30 Kč. K tomu nutno dodat, že akcie ČEZu zatím nejsou tzv. dividendovým papírem a to z jednoduchého důvodu, firma zatím hledá svoji pozici na trhu a neustále expanduje, probíhá všemožné přetřásání vnitřní struktury ČEZu (Vize 2008), hledání nových akvizic atd.....atd. Přesnější odhady lze nalézt v doporučení jednotlivých anal. týmu.

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 16.11.06 23:23  999*  (103605)

kurna ten Dower je jeste vetsi optimista nez ja:)

1***
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 14.11.06 13:03  999*  (103605)

zdar Lomikare !!!

Já bych v těch rozkmitech nehledal až takovou vědu, jde o zcela normální průběh u navíc teprve se rovíjejícího trhu. Tyto případy jsou popsány v literatuře a rozkmity +/- 20% i když v tomto případě to bylo daleko hlubší, by neměly zkušeného investora rozházet. To jen opravdu velcí investoři přesunují balíky kolem dokola zeměkoule a využívají nálad, makroekonomických dat atd. Tady se jim to povedlo docela hezky a nepochybuji o tom, že to nebylo naposledy. To jsou úplně normální projevy akciového trhu a s fundamentem společnosti to má pramálo společného.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 14.11.06 11:56  999*  (103605)

zdar Lomikare !!!

Nechci Tě připravovat o iluze, ale to co jsi řekl, je velmi dvousečné. Ano, kdo koupil za 90, tak určitě vydělal, ale to ví dnes úplně každý, to není hrdinství, to je jenom konstatování faktu a kdo se podívá na historii nemá co řešit. Trochu jinak to vypadalo pro ty, kteří viděli už tenkrát o trochu dál. A UNI, to přece byl zcela jasný spekulativní žvanec s malým free-floatem, kde se dalo hodně manipulovat, to snad asi dnes ví každý a hledat podobnost s historií ČEZu, který je investiční a ne spekulantskou lahůdku, je myslím slepá ulička..

Jinak Ti ale držím palce k dobrému kupu i prodeji.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (2) 13.11.06 19:58  999*  (103605)

Není co řešit

Pro někoho pakárna a pro někoho standardní chování akciových trhů, tak proč šedivět?
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 07.11.06 11:42  999*  (103605)

Je to fakt skvělý pocit

1***
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 07.11.06 11:40  999*  (103605)

Je to fakt skvělý pocit

Zcela s Tebou souhlasím, že žádné převratné záležitosti se už nebudou dít, pouze vytrvalý a nadprůměrný růst v rámci ČR a okolí. Ani to samozřejmě nepůjde neustále, ale pár let ještě ano. No a začal jsem taky trochu surfovat. Dokoupil jsem na 820 a snad už brzo, na 900 budu prodávat:-))) Třeba se to jednou naučím.

Měj se pěkně, kámo¨v boji.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 07.11.06 11:26  999*  (103605)

Je to fakt skvělý pocit

Myslím, že ČEZ je pořád silně nedoceněná akcie a teď mám na mysli zejména jeho dlouhodobější růstový potenciál ve světle odvětvových hledisek v kontextu lenošivé a rozpapané Evropy. No a když říkáš třeba za 5 let 100%, nebyla by to úžasná záležitost při roční sazbě na termínovaná depozita kolem 2% ? To dokáže málokdo, tím jsem si skoro jist.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (20) 07.11.06 11:16  999*  (103605)

Je to fakt skvělý pocit

Myslím, že jsi na dobré cestě, jenom bych trochu nesouhlasil s výrazem "nic nedělat" a "třást se jako ratlík". O investici je třeba neustále přemýšlet, např. o tom, jestli už nenastal ten správný čas na změnu a nevidím důvodu, proč se u toho třást. Na ČEZu je pořád dost času na dlouhodobou investici a vůbech bych neřešil, jestli tam vlítnu za 900, nebo 850, to je úplně jedno, pokud uvažuješ dlouhodobě.

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

P.S. Hned pomáhám spekulantům tím, že si sám švihnu "nečíst" a prosím Vás o totéž, kdo má takové antispekulantské řeči poslouchat?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 20:52  999*  (103605)

Lomikare Lomikare do roka a do dne :-))

To už tady všechno bylo, v rámci virtuální investice na 1 rok jsem nastoupil do longu na cca 700,-, Honza šel na 700 do shortu, CW ještě nic nenahlásila.To už je pryč.

 Se zastánci TA se špatně diskutuje, ale snad dnes Honza začal s něčím, co by se monlo být zajímavé.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.11.06 20:42  999*  (103605)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

Ty jsi opravdu zvláštní případ, to se nevidí často. Já přece něčekám na nikoho, aby mi radil, co mám na burze dělat. Ajta, něco mi tu došlo. Jsi k pomilování. Že Ty si myslíš, že se snažím vytáhnout informace z Honzy a od Tebe, abych mohl obchodovat a vydělávat na Vašem moudru. že to je tak?? Přiznej se. Jestli toto je ten důvod a mám pocit, že jsem trefil, tak se jdu uválet smíchy. To je teda pecka, až jsem se toho nápadu lekl, ne to je špatné slovo, nelekl jsem se, zhrozil jsem se:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (1) 06.11.06 20:32  999*  (103605)

Nekonečné diskuze

Myslel jsem, že jsi to Ty, jestli tomu tak není, pak se omlouvám za formu, obsah zůstává beze změny. S burzou to ale asi moc společného, jak píšeš, nemá, že ne? Kdo chce psa bíti, hůl...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 06.11.06 20:25  999*  (103605)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

To je právě ta hrůza, oznámíš s vážnou tváří že jsi vstoupila do longu a předem říkáš, že tím končíš a že to by mělo na ukázku všem stačit. Právě tak jsi mohla nahlásit short a to by taky mělo všem stačit. Kdy uzavřeš svůj long? Já Ti hned odpovím, až se Ti to bude hodit, ale nikomu to pro jstotu neřekneš. Kdy konečně pochopíš, že nikomu zde nejde o Tvé 2 Kč, ale že jde o princip, o metodu, porovnat možnosti, poučit se a ne si neustále hrát na tajemnou ale hlavně upracovanou drtičku trhů, která vlastní pílí ke štěstí přišla. To snad je asi opravdu lepší mlčet.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 06.11.06 19:57  999*  (103605)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

Někdy je lepší mlčet, Honza snad už má občanku a dobře ví co dělá a věří si. Jestli Tobě k podobnému jednání něco schází, tak alespoň nezrazuj druhé a neokřikuj. Honza je hoden obdivu za to, že nese kůži na trh. Jenom trouba se mu bude smát, když se něco nepovede.

Díky Honzo, držím Ti palce.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.11.06 19:45  999*  (103605)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

Honzo, velmi si vážím Tvého přístupu a bylo by úžasné, kdybys tady mohl třeba jednou týdně pojednat velmi krátce o vývoji kurzu UNI dle TA. Předpokládám, že ne všechno se povede a ujišťuji Tě, že nebudeš terčem výsměchu, ale naopak obdivu. Pošli mi prosím svoji e adresu na lomikar1@seznam.cz a já si dovolím Ti udělat zatím neveřejnou nabídku.

Držím Ti palce

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.11.06 18:52  999*  (103605)

pro ty

Zajímavé čtení, ale ne pro všechny.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 16:53  999*  (103605)

Nekonečné diskuze

Milá CW, docela chápu, že ženské se rády převlékají. Tak tedy, kafe, já nepovažuji položené otázky za nesmyslné, bohužel mi připadnou divné Tvé postoje k nim. Co to znamená viditelné stopy, ten kdo chce, vidí Ti až do žaludku za pár minut. No a k tomu měření. Samozřejmě mne zajímá, jak si vede na trhu příznivec jiného postupu, než aplikuji já. Co je na tom špatného, když chci poměřovat své výsledky s jinými? Nechápu proč by to měl být můj problém, já v tom žádný problém nevidím. A že ČEZ taky bude jednou ve stagnaci, tak to je pravda, právě taková, jako že po jaru přichází léto a pak podzim atd. Díky za radu.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (6) 06.11.06 14:55  999*  (103605)

Nekonečné diskuze

Jsem velmi často svědkem a mnohokrát i iniciátorem diskuzí o prospěšnosti různých přístupů při investování i spekulacích. Nepovažuji je za zbytečné a dokonce si myslím, že jsou svým způsobem obohacující. K naší škodě zde vždy zamrzneme v jednom bodě, v okamžiku, kdy se má nějaké tvrzení vyargumentovat, případně dokázat. V tom okamžiku nastane ticho po pěšině, maximálně se hodí pár posměšků. Nejsem výjimkou, dělám to taky. Jako příklad uvádím tvrzení o bohatém guru TA panu Joe Rossovi. Skutečně jsem vyvinul poměrně značné úsilí k tomu, abych zjistil, zda-li je vše, co o sobě tvrdí on a jeho příznivci, pravda. Bohužel jsme se dopátral opět a znovu k tomu, co o sobě tvrdí on a jeho příznivci. Šel jsem ve své zvědavosti až tak daleko, že jsem hovořil o J.Rossovi s člověkem, který se již mnoho let pohybuje  na US trzích - odpověď byla -  takových je tady na každém rohu fronta.

Právě tak různá tvrzení o strojcích na peníze, když se zeptám na výnosnost takového stroje, ihned jsem odpálen tvrzením, co je mi do toho, kolik kdo vydělává. Není mi do toho nic, jde mi jen o % vyjádření schopnosti vydělat na kapitálovém trhu za nějaké, pokud možno delší období. Je naprosto logické, že pokud něco platí v řádech korun, tak podobné principy budou platit i ve vyšších řádech a to je samozřejmě zajímavé mít možnost porovnat účinnost různých přístupů a metod. Proto sem snad na chat chodíme. Proto nechápu, proč zastánci TA tak zatvrzele odmítají uveřejnit podobné údaje, které nemohou nikoho ohrozit. Až tady někdo napíše informaci, že v posledních 2-3 letech dokázal vydělat pravidelným obchodováním dle systémů TA např. 30% ročně, budu ho na kolenou prosit, aby mi poradil a ukázal cestu, jak toho dosáhnul. A hned takovému člověku slíbím hodně velikou částku, když mi takové obchodování opakovaně předvede v přímém přenosu (to myslím úplně vážně). Bohužel, takové informace zde, k obecné škodě, dosud nezazněly.

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 06.11.06 13:25  999*  (103605)

http://ihned.cz/3-19686210-ross-000000_d-16

To není žádná sofistikovaná pavěda, jenom se to tak snaží tvářit, termíny typu money management používají zejména Ti, kteří žádné peníze nemají a chtěji vzbudit opačné zdání jenom tím, že o tom rádoby odborně mluví. Všimni si, že společným znakem lidí, kteří moc neumí anglicky je okolnost, že používají vybraná anglická slovíčka jako OK, moneymanagement, profit target, profit faktor.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 06.11.06 13:16  999*  (103605)

http://ihned.cz/3-19686210-ross-000000_d-16

Pavle, můžu Ti taky povědět jednu? Za devatero horami a devatero..........nebo třeba Žil, byl, jednou jeden...............:-))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 12:59  999*  (103605)

http://ihned.cz/3-19686210-ross-000000_d-16

Slušně odvedená PR robota, cílová skupina spoluobčanů usilujících o horentní zisky plně zasažena a  zcela paralyzována. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 06.11.06 07:53  999*  (103605)

Tisková oprava

Ústřední vojenská nemocnice Praha : Pan Paroubek nemá zdraví jako dvacetiletý hoch, jak bylo omylem nebo snad i záměrně v minulých dnech prezentováno, ale jako dvacetiletý hroch. :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 03.11.06 13:29  999*  (103605)

Mao chodil plavat do Vltavy?

Jako bych slyšel ctihodných hraničních chasníků chór, Kozino, nestyď se a vylez. Možná i Rudá záře, ale nad čím?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 03.11.06 12:26  999*  (103605)

Mao chodil plavat do Vltavy?

Mao, právě tak jako Jirka, byli úplně všude, vědí úplně všechno a od všeho mají klíče. Jsi zatvrzele nepoučitelný, nebo méně chápavý? To druhé Ti možná místní Kominterna odpustí.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 03.11.06 12:24  999*  (103605)

Pánové ujasněte si prosím

Ano, máš pravdu, mne to taky nadzvedlo ze židle, dávám si záporný bod "nečíst" a Tobě samozřejmě taky:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 03.11.06 11:58  999*  (103605)

Šibal Šibalenkovič Šibalenko

Kouzelná momentka největšího Šibala a ten článek o jeho zdraví, zkrátka k popukání, Natěnka s Ivánkem a Marfušou mají co dohánět. Jasný kandidát na nejúžasnější kýč ČR.  Možná půjde plavat do Vltavy, jak to kdysi pravidelně praktikoval jeho velký předchůdce soudruh Mao. Začněme si zvykat. Jiří u lékaře, Jiří v kruhu rodiny, Jiří obklopen pracujícím lidem.......

http://zpravy.idnes.cz/paroubek-lekari-zjistili-ze-jsem-jako-dvacetilety-fse-/domaci.asp?c=A061103_104409_domaci_jba

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 03.11.06 11:42  999*  (103605)

Pánové ujasněte si prosím

Doufám, že už máš vybrané místečko posledního odpočinku, to jsi tak trošku s kritikou TA přehnal:-)))

Před několika lety jsem pracoval v podniku, kde jsem celý den neslyšel nic jiného, než, že je něco v plný parádě, v kůži, v elektrice,v Déčku, v Béčku, v plný palbě a mnoho dalších a všichni ostatní nevěřícně zírali, o čem se tato podařená partička baví. Posléze vyšlo najevo, že řeč byla o parametrech vozidel. Nutno dodat, že tento slovní průjem jim zabral tak 90% jejich komunikace, no bylo to opravdu k zasmání. A dnes tady kdosi varuje, aby se nepasalo o MACD a RSI z důvodu, že tomu nikdo nerozumí. Vypadá to, že ta původní parta se trochu přeonačila. Hoši a děvčata se navrčeli několik fráziček a ty jim vystačí už po zbytek života. Asi jako nejmenovaný politik, který kandidoval do EP a tvrdil, že umí anglicky, možná si vzpomínáte na jeho první tiskovou konferenci po setkání s předsedou EP. Na každou otázku odpovídal naučenou frází  "I´m very optimistic" to byla fakt dobrá bžunda. Ptali se ho na jeho pohovor s předsedou, na jeho názory k EU, na rodinu a počasí, pořád tvrdošíjně odpovídal kouzelnou formulací. Měl trošku smůlu, všichni kolem totiž anglicky uměli. No a podobný pocit mám z některých zdejších vyznavačů TA. Naučili se pár fráziček a teď se tady předvádějí jako přítel Kužvart v Bruselu a nedochází jim, že tuto fázi investorského klopýtnutí a pádu do slepé uličky zde mají mnozí už dávno za sebou. Ale asi to tak má být, někdo je kompletně v elektrice, někdo je very optimistic, někdo má stroj na prachy no a co asi dělají ti, co nic tak pozoruhodného nemají? Tipnul bych si, že vydělávají peníze.

A jdu si taky hledat místečko:-)

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.11.06 15:42  999*  (103605)

CW Joe a ti ostatní

Honzo, díky za odpověď, držím Ti palce a měj se.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 02.11.06 14:45  999*  (103605)

CW Joe a ti ostatní

Asi máš pravdu, jsem zřejmě do sebe zahleděný, jestli to na Tebe tak působí, s tím nemohu nic dělat. V té druhé větě už ale cítím, právě zřejmě přes svou zahleděnost do sebe sama, jistou výzvu. Ano, každý by vydělal, kdo by takto peníze uložil, ale problém je, že to každý neudělal a z těch, kteří to udělali, málokdo vydržel. Já se prostě domnívám, že to není náhoda. I éra trhu ČR a ČEZu jednou skončí a proto je dobře být připraven. Rád se poučím od někoho, kdo to dělá jinak, než to dělám já. Bohužel jsem už takový, že placaté pohádky o "mlýncích na peníze" odmítám bez elementárních důkazů akceptovat. To je vše a děkuji ra radu, už jsem s tím užíváním začal, je to pěkné.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 02.11.06 14:14  999*  (103605)

CW Joe a ti ostatní

Jsi na omylu a to hned několikrát. Samozřejmě, že Burza potřebuje každého investora,každou korunu, aby naplnila svůj smysl. Čezovej, nyní duhovejfanatik je etratřída, v tom s Tebou souhlasím  a je jen s podivem, že si jeho rady vzalo k srdci tak málo lidí, možná bychom zde více měli pochopení jeden pro druhého. No a k tomu poslednímu, co jsi napsal, je vidět z Tvého příkladu, že každodenní obchodování dle TA je chybou, zkus to dlouhodobě, budeš na tom rozhodně lépe.

Měj se pěkně a hodně úspěchů.

P.S. Na otázky mi nikdo jestš neodpověděl, nebo jsem to nezaznamenal, pak se omlouvám, můžeš mi dát link na tu zprávu? Doufám, že to nebude odkaz na knížky o TA a lákání na semináře, případně co jeden o druhém kde řekli.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 02.11.06 13:55  999*  (103605)

CW Joe a ti ostatní

Souhlasím, že je to unavující. Pochopil jsi velmi dobře, že nejsem spekulantem, považuji se za (zatím) velmi úspěšného investora. Proto jako spekulant se chovám jako diletant, neuráží mne to, je to pravda. Nezlob se, ale sdělovat Ti výši svého konta nebudu, jenom Ti sděluji, že můj zisk za posledních 5 let překročil hranici 1000% vloženého kapitálu. Ne, nesouhlasím v tom, že jsem jenom přihlížející investor, protože denně vyhodnocuji svoji pozici, zatím mi to vychází, že je lepší držet, nepokládám to za nic špatného, naopak, své práce a schopností si považuji, protože jediným měřítkem úspěšnosti na kapitálové trhu je zisk. Má strategie se zatím ukazuje jako jedna z těch úspěšnějších a jestli máš v hlavě vše v pořádku, tak se i divím, že úspěch je Tvým nepřítelem. Možná i proto, že právě jako příznivec TAš pocit, že kdo se denně nepere s trhem, je cosi horšího, než tzv. spekulant na plný úvazek. Možná jsi pochopil poněkud mylně mé názory, ČEZ považuji pro budoucnost za velmi stabilní dividendovou akcii a protože jsem poněkud starší ročník výroby, s nadsázkou dodávám, že jde o vynikající příležitost pro důchodce. Jinak nakoupit akcie ČEZu za 80, jak píšeš a nebát se do té investice položit a vydržet, tak tady se budeme lišit. Já to považuji za vrcholnou ukázku schopnosti investovat prostředky na kapitálovém trhu. No a jak jsi dobře odhadl, jsem konzervativní, proto jsem do tohoto úspěšného tripu neinvestoval všechny své prostředky, asi tak jenom1/3 a konzervativní jsem i v tom, že jsem to vydržel z větší části neprodat do dnešního dne. No a k těm dividendám, víš, on je rozdíl mezi 2% ze stovky, milionu, nebo třeba miliardy, to je jenom věc počtů a jisté představivosti. Konečně dividendovou budoucnost má teprve akci ČEZu před sebou. Přeci nechceš srovnávat 2% s každoročním mnohonásobně větším zhodnocením kurzu. A jestli mi nevěříš, tak já to snad nějak přežiju.

Měj se hezky a zkus někdy místo spekulování investovat, když to uděláš dobře, tak pochopíš o čem je řeč. Dovolím si dát Ti do vínku jednu malou radu, začni třeba na ČEZu, jako jsem to udělal já, možná za 5 let mne budeš prosit za odpuštění a budeš hovořit úplně jinak, až zjistíš, co to znamená neprodat, možná pochopíš, že je to ještě větší vzrůšo, než si hrát na pobíječe trhů.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 02.11.06 13:27  999*  (103605)

elderII

Jsi inteligentní a samozřejmě dobře víš o co jde, hlásila jsi long na 824, právě jako já jsem hlásil dokup na 820. Možná si ještě vzpomeneš, že virtuální long držím už od 700, vzpomínáš na virtuální investici l mil. Kč? Bohužel se asi nějakého srovnání našich metod, které by opravdu mohlo být zajímavé nejen pro nás, ale možná i pro všechny ostatní, nedočkáme, protože, jak tvrdíš, konkrétní vstupy a výstupy dávat nebudeš. To je pak s Tebou opravdu těžká řeč, ale chápu, kdybych byl majitelem "mlýnku na prachy" taky bych ho nikomu neukázal:-))).  

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (5) 02.11.06 13:02  999*  (103605)

elderII

Není třeba se omlouvat, je to zajímavé, ale chtělo by trochu přenést teorii do praxe, ukázat, jak to funguje třeba na ČEZu, to by byla pecka.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 02.11.06 12:55  999*  (103605)

elderII

Je vidět, že kopírovat umíš dobře, teď už jenom otázka proč to děláš? To přece umíme všichni. Má to nějakou souvislost s ČEZem? Jestli myslíš, že ano, tak to předveď. Nebo budeme zabírat místo kopírovanými moudry?
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 02.11.06 12:41  999*  (103605)

CW Joe a ti ostatní

Již několikrát jsem zde poprosil o několik informací ohledně TA, výsledkem byl buď rozhořčený křik příznivců TA, případně osobní útoky, nejčastěji však dlouhé a hluboké ticho. Proto Vás prosím opět o odpověď na zcela jednoduché otázky :

1. Můžete zde prosím někdo uvést jakékoli zdroje, které jsou schopny prokázat pravdu nad slunce jasnější všem příznivcům TA, totiž, že Andy, Joe a Ludvík jsou opravdu tak schopní, úspěšní a bohatí jak o sobě sami tvrdí a říkají navzájem a šíří toto tvrzení mezi ostatní? Lze snad předpokládat, že tito veleúspěšní spekulanti mají někde nějakou firmu, která se velmi úspěšně zabývá reálnými investicemi a ne jenom psaním knížek a přednáškami o úspěšných obchodech. Já jsem to opravdu nikde nenašel ani v Evropě, ani v USA. Dle mého názoru jde o pisatele příruček typu "Jak rychle zbohatnout".

2. Můžete prosím nám, nechápajícím, kteří TA nerozumíme(dle Vašich představ o TA), zde předvést v praxi, jak vypadají výstupy Vaší sofistikované metody aplikované na akcii ČEZu? Posledně zde začal virtuálně shortovat znalec grafů Honza K. na 700 a byl tak upřímný, že po růstu akcie nad 800 přiznal, že je vedle, jak ta jedle a myslím, že to stojí za potlesk, když někdo dokáže přiznat chybu. Proč se okamžitě začnou hromadně urážet a kopat kolem sebe fanoušci TA, když mají ukázat, jak ta jejich mašinka na prachy funguje? Dle mého názoru žádná "mašinka" neexistuje, jde o něco, co bych si dovolil troufale nazvat fatou morgánou žíznících po úspěchu.

3. Můžete mi prosím někdo vysvětlit, proč se zde neustále vedou diskuze o daytradingu v USA za pomoci TA, když zde je chat o ČEZu na BCPP a nikdo ze zastánců TA se nechce podělit o své aplikace TA na ČEZu?  Můj názor je ten, že se jedná o jedince, kteří mají neustálou potřebu přesvědčovat ostatní o své úspěšnosti přesně ve stylu svých učitelů. Asi mají pocit důležitosti, možná i jisté významnosti, které by jinak nedosáhli. Doufám, že nebudu obviňován ze snahy někoho vykazovat, je to právě naopak, rád bych se zde dozvěděl nějaké přínosné poznatky v prvé řadě k ČEZu, pak k BCPP, pak ke kapitálovému trhu vůbec včetně TA, ale ne opačně, to je unavující.

Děkuji předem za odpovědi na mé troufalé otázky.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 02.11.06 10:36  999*  (103605)

Andy Ludvík Joe a CW

Máš asi pravdu, konečně jsi trefil hřebík na hlavičku, přiznávám, že ze mne mluví jenom nenaplněná láska k CW:-))) Buď trochu nad věcí, to jsou jenom takové bublinky, aby řeč nestála. Jsme všichni na jedné lodi a každý se snaží trochu nafukovat svaly, ale v podstatě o nic nejde, tady žádnou zápletku pro morbidní román nehledej. Víš jakou nudou by život byl bez podobného škádlení?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 02.11.06 10:17  999*  (103605)

suma sumárum

To je právě asi kámen úrazu,......pravičák nejsem, na to mám v sobě málo povýšenectví......opravdu si myslíš, že co pravičák, to povýšenec? Co třeba Paroubek, Rath, Sobotka,....................to jsou vzory skromnosti?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 02.11.06 10:12  999*  (103605)

Andy Ludvík Joe a CW

Nikoho nevyháním a právě naopak se rád poučím, ale musí být o čem. Víš, hromada lidí si dokáže obdivuhodně stát za svým názorem, ale je to někdy to jediné, co jim jde opravdu dobře. Na tom asi opravdu není nic špatného, ale strávit život postojem s vysunutou bradou a bojovým pohledem s knížkou svého guru v podpaždí, to mne opravdu nebere.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 02.11.06 10:07  999*  (103605)

Andy Ludvík Joe a CW

Pokud si myslíš, že jsi jediná na světě, která se ocitla v bludišti TA, tak jsi na omylu. Někteří jsou ale schopni najít z bludiště cestu, jiní, kteří jsou neschopni nahlédnout nesmyslnost svého počínání se většinou dostávají do středu tohoto bludiště, kde už je pouze zrcadlová místnost, která jim ukazuje pořád jedno a to samé.

Stačí tak málo, zkus aplikovat své zázračné metody zde. Nikdy to neuděláš, protože dobře víš, že jsou účinné asi tak, jako když si hážeš korunou. A to je základní problém, právě dokázat věcné řešení a ne okolnost, jestli má někdo nějakou chorobu.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 02.11.06 09:54  999*  (103605)

Nevím jak kdo

Je dokázáno, že obezita je vlastností zejména chudých vrstev obyvatelsta(z důvodu požívání nejlevnějších a tím pádem nezdravých potravin) a pokud se k tomu připojí ještě slabost ducha(ve většině případů jde o lenost), je vymalováno. Tedy tloušťka nemá ve většině případů nic společného s výší konta.

A jen tak na okraj, nemať tady lidi tvrzením o tom, že Joe a Andy jsou bohatí a že úspěšnost metod TA je vyšší než 50%. To tvrdí pouze zastánci TA, pozoruhodné je, že jejich metodami se řídí výhradně a pouze jejich vlastní odchovanci. Profesionálové se TA prakticky vůbec nezabývají. Vím, že Tě nepotěším, ale je to prostě tak, zkus se zeptat u profesionálních obchodníků a správců fondů, jakými pohnutkami jsou vedeni při investicicí a spekulacích.TA to v žádném případě není.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 02.11.06 09:45  999*  (103605)

Náklonnost ke kradení a korupci nezávisí

Možná bych se pokusil postavit jiné vyústění Tvého příběhu o počtech korupčníků. Standardní pravicovost z podstaty věci znamená zejména povinnost jedince postarat se, pokud síly stačí, zejména sám o sebe. Opravdový konzervativec nesází na lenost a nechuť, hanbou by se propadl, kdyby měl jít na pracák a pokud by se musel zadlužit, bude špatně spát. Pravičák sází zkrátka na vlastní síly a teprve po jejich vyčerpání v druhém sledu očekává pomoc od širšího společenství. Levičák je z logiky věci protikladem pravičáka.

Tvou poznámku o tom, že přítulnost k penězům koreluje s pravicovostí, bych si dovolil malinko poopravit v tom smyslu, že peníze jdou ruku v ruce s pracovitostí a schopnostmi. Skutečnost, že pracovití a schopní lidé se většinou rekrutují z pravicového podhoubí (z důvodů výše uvedených) je zřejmá. Ta jednoduchá zkratka, kterou jsi zřejmě v dobrém úmyslu použil a kterou velmi obratně používal nebožtík Lux a celé levé společenství přátel a soudruhů různých peckovin a omamujících růží, vypadá velmi lákavě a je dobrou nálepkou.

Tedy statisticky zcela jistě bude bohatých více na pravé straně, ale ne proto, že by více kradli. Jinak rošťáků a šibalů je všude dost, do toho bych ideovou pestrost nepletl, i když mne nyní napadá, není náhodou zřejmé, že snahu přijít k penězům podivnými nečistými praktiky bychom měli hledat z logiky věci spíše v levicových sférách?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 02.11.06 08:48  999*  (103605)

Andy Ludvík Joe a CW

Zajímavé je, že se neustále vyjadřuješ k těm, kteří nesdílejí Tvůj pohled na věc a označuješ je velmi nelichotivě a urážlivě. Jestli tady někdo opakovaně sděluje nesmysly o "zázračných mlýncích na prachy", tak jsi to jedině Ty a pár dalších absolventů kurzů Joea a  Andyho pod taktovkou Ludvíka Turka. Skutečnost, že jsi tomuto způsobu utrácení peněz zcela propadla, ovšem nemůže znamenat, že zde není prostor i pro jiné názory. Pokud jsi dotázána na úspěšnost, vždy začneš mlžit a chlubíš se jenom tím, co se Ti shodou okolností povedlo. Pokud máš své schopnosti ukázat v praxi, začneš vyprávět historku o tom, že své rady nebudeš dávat zadarmo. Každý soudný člověk ví, že hovoříš o něčem, co neexistuje, snad jenom v blouznivých představách lidí, kteří žijí jen pro jedinou myšlenku a to jak co nejrychleji zbohatnout. Myšlenku sice lákavou, ale velmi těžko dosažitelnou.

Docela se Ti divím, že tady ztrácíš čas, když hlavní pole Tvé působnosti leží poněkud jinde. Nebo jsi tak neschopná, že si neumíš najít místo pro povídání o TA a vyspělých trzích někde jinde? Možná by se ale někdo našel, kdo by měl o Tvé rady zájem, podívej jak to dělají Andy, Joe a Ludvík, doporučuji Ti, zkus to také, on se nějaký trouba najde, co zaplatí za přednášku a nebudeš muset přesvědčovat zdarma místní osazenstvo o svých úžasných schopnostech podnikání v USA. Obdivuji Tvou zatvrzelost a neschopnost přehodit výhybku ve vlastním myšlení, to se vidí málokdy.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 02.11.06 02:34  999*  (103605)

Trošku silnější kávička

Kudy chodil tudy krad sociální demokrat. Vypadá to, že po zatýkání a konečném zúčtování -  vyloučení všech šibalů , už nebude mít kdo vyloučit šibala největšího.

http://zpravy.idnes.cz/mf-dnes-stranici-cssd-staveli-penzion-ze-statniho-fvq-/domaci.asp?c=A061101_215202_domaci_ad

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (9) 01.11.06 11:28  999*  (103605)

Větší korekce???

Obvykle nekomentuji každý pohyb kurzu, ale jakési spekulativní chvění mi říká, že zásadní korekce se bude odkládat až do roku 2007. Očekávám průběžné středně volatilní posilování s vrcholem na přelomu roku, jak jinak, než na 999. Nakoupil jsem trochu na 820 a protože se jedná o pokus na malé přilepšení si na zimu, prodávat budu na 900. Jinak plně v megalongu jednoznačně vzhůru a nikdy jinak.

ČEZu zdar, Loímikar :-)))

P.S. Upřímnou soustrast shortařům a nevěřícím Tomášům (koukejte si už najít svého Ježíše)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 29.10.06 16:19  999*  (103605)

Kdo si na mě vzpomíná ? repete :-)

Lomikar nešortuje, protože to neumí na titulu s prakticky nepřetržitým růstovým trendem. Prostě to neumím trefit. Kdybych to uměl, jsem už dnes majitelem ČEZu. Držím palce a přeju hodně štěstí, shortující Andršte:-))) A k tomu ždímání asi tolik, jsou firmy, které se dají vyždímat jen stěží a proto je dobře, že ODS velkou odmítá koalici.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 27.10.06 13:56  999*  (103605)

vitr do plachet...

A teď třeba tu o Červené karkulce :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 27.10.06 12:49  999*  (103605)

To: 999

Pro mne velmi těžké rozhodování, protože mám odlišný způsob nastavení investičních "horizontů" (roky), než je zde obvyklé. Diverzifikaci prostředků provádím hlavně na bázi celkových prostředků, kterými disponuji a přímo do akcií investuji max.1/3 všech prostředků. To je tedy v mém případě taková první rovina diverzifikace, která mi dovoluje používat právě zmíněné delší časové odstupy v investičním plánu a nejsem tedy už tak úplně nucen k další rozprostření portfolia(což zatím vedlo v mém případě k mimořádným ziskům přesně podle vzoru větší risk=větší zisk), které je logickým důsledkem jednání každého, kdo např. investuje na trhu více než třeba 50% svého majetku, nedejbože riskuje většinu svého majetku a musí volit standardní metody zajištění. Můj názor je tedy ovlivněn tímto faktorem a skutečně nevím, co k tomu říci. Zvolil jsem kdysi ČEZ, zvolil jsem ho dobře a jsem přesvědčen, že je to dobrá volba i do budoucna. Abych ale neutekl z lopaty, pokud bych chtěl opravdu diverzifikovat, určitě bych vybral nějaký bankovní titul, myslím, že úplně jedno jaký a v ideálním případě bych nakoupil index PX (to je další stupeň v diverzifikci směrem dolů v mém pojetí a také bych očekával logicky menší výnos). Kdybych se chtěl trochu opatrně poveselit, asi bych udělal toto: 50%ČEZ + 30%nějaká banka + 20%PM. Ale prosím pozor, pořád hovořím o delším období než je zde zvykem.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.10.06 12:22  999*  (103605)

To: all

Poslouchej, Martíku, jestli umíš takhle točit prachy, tak Ti gratuluji, já to tak rychle neumím. A s tou pravdou je to asi tak, že když se teď nazpátek podívám do grafu, tak Ti můžu blábolit něco o tom, že bych vydělal třeba 10 x tolik co tvrdíš Ty. Tak už nezlob a užívej si ČEZu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 26.10.06 11:18  999*  (103605)

To: all

Trefa, přesně tak, nenech se rozhodit.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  669.00  -1.04% 
 ČEZ  948.50  +0.96% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.50  +0.90% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  297.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  778.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  99.60  +2.47% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.67% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +1.01% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +3.49% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 81.37 USD 31.05   
 Zlato 2327.97 USD 31.05   
 Stříbro 30.36 USD 31.05   
 Káva 220.63 USD 31.05   
 Cukr 18.33 USD 31.05   
 Bavlna 76.15 USD 31.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.