Totéž platí v případě České spořitelny, která si v poslední době vážně poškodila svou pověst ve dvou případech, kdy zákazníkům slíbila určité výhody a pak jim je odmítla poskytnout (jde o prémie, týkající se červených diplomů studentů, a v poslední době o pojišťovací prémii, která se zákazníkům měla vyplácet v případě úmrtí).
V obou případech se zřejmě pracovníci České spořitelny zachovali nesmírně neobratně, když tyto nabídky publikovali bez řádné studie, kolik to firmu může stát. Je však pozoruhodné, konstatoval britský podnikatel, že Česká spořitelna zrušením těchto nabídek udělala další vážné manažerské chyby. Dobrá pověst podniku má totiž velkou finanční cenu. Tím, že se hned dvakrát v poslední době Česká spořitelna pokusila nesplnit příslib, který dala zákazníkům, si podle britského podnikatele docela vážně poškodila své jméno - a možná tak dlouhodobě přišla o více peněz, než kdyby slibované prémie vyplatila.
Je zajímavé, že si tohle v ČR manažeři pořád neuvědomují. Česká spořitelna prý je rakouská firma s americkým ředitelem...? :)