Konečně něco k diskuzi.
1.Přesun nádraží v Brně.
Nevím jak Vy, ale já jsem nenavrhoval přesun nádraží v Brně a nemám s ním nic společného, právě jako zřejmě většina lidí zde. Přesun vymysleli místní radní v Brně a jak je z výsledků referenda patrné, nenašlo se dost lidí, kteří by chtěli toto rozhodnutí zvrátit = většina místních to považuje za správné řešení. Uvědomte si, že referenda se mohli účastnit pouze lidé místní, tím pádem znalí a povolaní do věci mluvit. Zkrátka zvítězil názor většiny v demokratickém klání. Tečka, není co řešit, ale Vy budete neustále pokládat přesun za vyhození 28 mld. Máte k tomu právo, ale nesnažte se nikomu namluvit, že Vaše tvrzení jsou správná a ostatní jsou tuneláři, lumpové a zloději. Vy se nezabýváte argumenty pro a proti přesunu, ale účelově zneužíváte této záležitosti ke špinavým pomluvám.
2. Daň z luxusu.
Ano, tvrdím, že doprava osobními automobily v takovém rozsahu, jak je dnes praktikována je luxusem a nemá to nic společného s nezbytrným dojížděním do práce, ale zejména s pohodlností a s extrémní zátěží životního prostředí. A protože se jedná o věc namnoze zbytnou, je zatížena PHM spotřební daní, právě jako cigarety a alkohol. To je obecně přijímaný fakt a uznávám, že se Vám nemusí líbit. Je třeba dodat, že tato praxe je celosvětově "hodnými tatíky" uznávána jako potřebná a slouží nejen k trestání "mladíků" ale i k naplnění kasy. To snad má logiku. Vaše naznačená teorie o hospodářském růstu založeném na vyšší spotřebě PHM zaslouží zkoumání, ale předem se obávám, že jde o věc již nastudovanou a zasloužila by poněkud většího prostoru.
3.USA
Byl jsem tam, králíkárny jsem tam viděl také a fronty na pracáku také. Dojíždění za prací i 50 mil jsem také zaregistroval. Vůbec nechápu o čem mluvíte. Možná o tom, že by bylo vhodné aplikovat tento model do ČR. Ale to byste musel studovat trochu historii a ekonomii, abyste pochopil rozdílnost kultur a důsledky z toho plynoucí.
4.Rudý pohunek
Opravdu zlé napadení, jiné srovnání mne však nenapadlo, když jsem zjistil, jaké všechny problémy řešíte nyní i v minulosti při tak chabé výbavě znalostí a chápání souvislostí. Tento přístup jsem viděl v životě velmi často právě u lidí