Příspěvky nebo odpovědi uživatele Václav









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Václav. Výpis příspěvků 201 až 250 (2637)


spíše nečíst (1) 15.10.17 10:00  Václav  (188402)

Jste investiční veb tak proč ovlivňujete názory a zkreslujete informace

Sami jste napsali jak to bylo doopravdy zde: www.kurzy.cz/zpravy/434698-greenpeace-stat-ziska-k ...

Proto nelze těmto vysvětlujícím článkům a snahám ministerstva věřit. Jednání ministerstva průmyslu považuji za protistátní a zločinné uskupení lidí, kteří nehájí zájmy všech slušných lidí v této zemi.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.17 14:51  Václav  (188402)

Tak to je vrchol arogance!

Tak nejprve se schválí zákonem, že se nebudou poplatky pět let zvyšovat a pak si hezky ty polatky několikanásobně sníží. A teď se tady chvástá jak chce to nejlepší pro náš stát. Sobotko, tak za tohle tě snad už po volbách zavřou. Je to výsměch všem lidem co tu platí daně.

Zde je to dobře popsané:www.kurzy.cz/zpravy/434698-greenpeace-stat-ziska-k ...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.10.17 12:21  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Letos jasná volba

Nechápu to náhlé nadšení všech Piráty. Když byli z mého pohledu skutečně alternativní po obsahové stránce, nikdo je nevolil a každému byli pro smích. Teď, když obsahový radikalismus (z mého pohledu správný) vyměnili za vyprázdněnost a přetavili ve formální radikalismus (odvolatelnost, vázaný mandát, populistická útočná kampaň), který je mi krajně nesympatický, všichni si je náhle zamilovali. Přitom to jsou stále jedni a titíž lidé. Potvrzuje se opět jedno jediné: lidé chtějí změnu (formální tyátr), ovšem pouze se skrytým ujištěním, že se právě vůbec nic nezmění;-) Tento pocit jim v minulých volbách poskytlo ANO, v těchto Piráti.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 26.09.17 23:54  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

3.pilíř

To je pravda. A právě proto je nezbytné průběžný systém reformovat, aby vyplácené důchody mnohem více reflektovaly, kolik kdo do systému vložil. Jinak to nikdy nebude fungovat a systém bude vždy v chronickém deficitu (protože hlavně ti více vydělávající budou vždy hledat cestu, jak se mu vyhnout).

Ale jak čtu o pár článků výše, politici chtějí místo skutečných problémů "řešit" cenu másla:-/

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.17 11:40  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188524)

3.pilíř

je závislý na státu (státních příspěvcích) a demografickém vývoji stejně jako státní systém důchodového pojištění. Je to stále totéž průběžné financování závislé na tom, kolik peněz do systému přitéká a kolik z něj odtéká. V podstatě tedy jen systém dubluje a představuje zbytečné náklady navíc. Mnohem lepší, než přispívat soukromým penzijním fondům, by bylo, kdyby stát reformoval sám systém důchodového pojištění, odstranil stimuly a nespravedlnosti, které řadu lidí vedou lidi k tomu, aby se mu vyhýbali. To samozřejmě nevyřeší nepříznivou demografii (tu nevyřeší žádný penzijní systém), ale aspoň se tím odstraní nespravedlnosti a celý systém se stane účinnější a méně nákladný.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 20.09.17 00:09  Václav  (188402)

Pan Urbánek to myslí vážně chce nakoupit když je to nejdražší a uvažuje tak stejně jako ti piráti z ČNB

Ti   nejprve roky podporují    zahraniční vlastníky firem aby  na vyspělých trzích lépe konkurovali  a více vydělávali (tímto mimochodem  zlenivěly i české firmy a ztrácí konkurenceschopnost). Všichni jsme platili díky vysokému kurzu více za dovolené a dovezené   věci. Nyní se jím zdá, že potřebují více odvádět banky na dividendách   a tak se operacemi ČNB zdraží lidem úvěry. Údajně se jim během intervencí přehřály hypotéky a mělo by to negativní vliv na splácení. Během udržování kurzu koruny vytiskli obrovské množství korun a za jejich tisk zaplatili velké peníze, které jsou ztrátou banky. Natištěné papírky vyměnily za jiné papírky s pochybnou hodnotou. Další ztráta vzniká výběrem spekulativního kapitálu a jeho vrácení z české do jiných měn. Přesto ČNB zbudou cca 2 bilionky na účtě a obrovská ztráta.  Zisk by byl příjmem státního rozpočtu, nyní budou ztrátu roky odmazávat. Nejlepší by bylo se zbavit toho trojského koně a všechny včetně pana guvernéra, který prodal podle zpráv ty tuna zlata k bohatým sousedům     za poloviční cenu, zavřít a konečně udělat něco pro lidi To lze provést jen pokud lidé vyjdou do ulic a změní zákony. Ještě maličkost - léta tu určití podnikatele směňují cizí měny za poloviční kurz a kazí tak jméno nás všech. Banky rovněž za směnu účtují velké poplatky a jsou zdrojem jejich štědrých dividend. ČNB na to čumí a nedělá nic. Jediná cesta je jít k volbám a ty d....ty nevolit. Zvolit  si poslance a vládu, která propojí tyto dva rozpočty a zaplatí tím dluh státu. Zaplatí ho vlastně občané, které ČNB okradla během intervencí. Byla by to vlastně taková vynucená sbírka od občanů. Zbude  cca 50 miliard  z neplacených úroků a může být okamžitě vyrovnaný rozpočet. Přijal bych euro, nevstupoval do eurozóny a to obrovské množství papírků uschoval na horší časy do prázdných sejfů ČNB. Bohužel realita bude jiná. Po volbách se spojí stávající strany, které v parlamentu tvrdnou desítky let a budou pokračovat v devastaci  státu. Bohužel si naši lidé sami sebe neváží a nepamatují si na co léta nadávali. Jistě se také najdou desítky ekonomů, kteří mě pomluví a uvedou tisíce důvodů proč to nejde.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 14.09.17 15:01  Václav  vklesazavinacseznam.cz  (188309)

autor nerozumí věci ke které píše komentář

Kapacita baterií byla odemčena z důvodu možného delšího dojezdu, proto aby auta mohla opustit  záplavová území. Jinak  samozřejmě plné vybití zkracuje životnost baterií a dálkové nastavení bylo jen dočasné.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.09.17 12:06  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

Dokud

se bude hodnota bitcoinu vyjadřovat v dolarech a ne hodnota dolaru v bitcoinech, bude to čistě spekulativní investice, která může mít "hodnotu" 100 i 100 tisíc USD, čistě proto, že ve skutečnosti žádno, nebo téměř žádnou, hodnotu nemá.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.09.17 16:48  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

OSVČ

OSVČ obecně pracují tolik, kolik potřebují nebo chtějí. Těch se samozřejmě nějaká pracovní doba netýká. Věřím, že jsou tací, kteří dělají pár hodin nikoli denně, ale měsíčně;-), a pak zase jiní, kteří pracují od nevidím do nevidím a stejně se sotva uživí. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 07.09.17 14:33  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

Blbost

Máte pravdu v tom, že autor nesprávně dedukuje příčinnou souvislost mezi produktivitou a mzdami. To, že tyto veličiny korelují (vyvíjejí podobně) je pak způsobeno tím, že hodinová produktivita je vlastně cena utržená za výrobky vyprodukované za hodinu práce a její růst je tedy v podstatě růstem inflace, od které se zase zpětně vyvíjí růst mezd. Takže ta souvislost je velmi velmi zprostředkovaná a jiná, než autor naznačuje.

Co se týká utopičnosti zkracování pracovní doby z hlediska dělníků, tam nesouhlasím. Jednak by se mzdy nesnížily proporcionálně a druhak by to nebylo tak, že by někdo někomu nakázal, že nesmí pracovat více. Ideální by bylo, pokud by zákon snížil normu na řekněme 32 až 34 hodin týdně, s tím ovšem, že by ke snížení mohlo dojít jen na základě dohody zaměstnavatele a zaměstnance. Nenastávalo by tedy automaticky ze zákona - zaměstnavatel i zaměstnanec by s ním i s jeho podmínkami museli souhlasit. Lidé by tedy nadále mohli pracovat déle (např. 40 hodin), ale už by to nebyla norma. Opravdu to není nic nerealistického a záleží jen na způsobu implementace, který zajistí, že zkrácení pracovní doby bude každého volba, nikoli nutnost.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.09.17 10:26  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

Příležitosti

...ještě bych doplnil, že to nemusí být jen byznys, ale prakticky jakákoli komunitní aktivita, které dnes dost skomírají.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 07.09.17 09:39  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

Proto je to politikum

abychom se dozvěděli, zda to podporu má nebo nemá, musí to nějaká ze stran zahrnout do volebního programu. Pokud myšlenka získá podporu více než 50%, norma pracovní doby se zkrátí a pracovat déle bude sice možné, ale nebude to již normou.

Autor se fatálně mýlí, když se domnívá, že skutečnost, že ke zkrácení pracovní doby nedošlo samo od sebe znamená, že o něj není zájem. Problém je v tom, že zaměstnancům nikdo tuto volbu nepředložil a že normativní charakter 40i hodinnové pracovní doby stanovené zákonem vede k tomu, že se autorovi a koneckonců i samotným pracujícím jeví, že všem, nebo téměř všem, vlastně vyhovuje. Průzkumy o tom ale nesvědčí: už v roce 2000 se 30% lidí vyslovilo, že by upřednostnilo kratší pracovní dobu. Tito lidé by se nejspíš byli ochotní vzdát i nějaké části mzdy, a s nástupem generace Y pravděpodobně tento podíl dále poroste. O tom, že v Česku existuje neuspokojená poptávka po kratší pracovní době svědčí, že vzdor těmto průzkumům máme stále jen 7% částečných úvazků, ne proto, že by o ně lidé nestáli, nýbrž proto, že je firmy nenabízejí.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 28.08.17 19:29  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

Otázkou je

zda se tak děje díky vyšším ziskům, nebo spíš díky nižšímu počtu akcií (zpětný odkup). Sázel bych spíše na to druhé.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 28.08.17 19:21  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

Není to vůbec

tak špatný nápad, jak by se na první pohled mohlo zdát. Jen by ho bylo nutné dotáhnout do konce. Státovky by měly být emitovány státní (centrální bankou) a úložky v nich by nebyly úročeny (případně by byly úročeny o inflaci). Na druhou stranu by vklady byly zaručené do 100% výše. Půjčky by byly též bezúročné, nebo s minimálním úrokem. Další položkou pasiv státní banky by kromě úložek obyvatel ve státovkách, byly daňové příjmy (na straně aktiv pak půjčky na veřejné investice a rozpčtové výdaje)

K čemu by to bylo dobré? Byla by to nepřímá kontrola dnes nijak nekontrolovatelných centrálních bank, jejichž politika bezuzdného tištění peněz vede k nestabilitě a nafukování různých bublin. Centrální banky jsou dnes zcela ve vleku hráčů na finančních trzích a jejich snahy po snadném a rychlém zbohatnutí. Důsledkem je trvalá monetární expanze, která nesmyslně sráží úroky k nule a vede k hromadění hotovosti v bankách. Pokud by komerční bankovnictví mělo konkurenci v podobě státní banky, nic takového by se nestalo: lidé by začali poptávat státovky, kurz komerční měny by klesl a její objem by musel být regulován. V časech ekonomické krize by se lidé stáhli do státovek, takže stát by měl více peněz na veřejné projekty, v čase konjunktury umožnující vyšší sazby v komerčních bankách, by lidé ukládali své peníze tam.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.08.17 19:00  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

...

*** spam
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.08.17 16:07  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Není spíše mimo BlackRock a Vanguard?

Inflace samozřejmě existuje, ale projevuje se pouze na třech trzích - akciovém, dluhopisovém a trhu nemovitostí. Do nich utíká nadbytečná likvidita z kvantitativního uvolňování. Inflaci na trhu spotřebního zboží a služeb ovlivňují jiné faktory - na měnové politice centrálních bank do velké míry nezávislé - jako rostoucí konkurence a vysoká míra uspokojení potřeb.

To všechno je natolik očividné, že se mi nechce věřit, že ani po 5 letech marného vyvolávání deště (inflace), nikdo nepřijde s tím, co se nabízí: že totiž uvolněná měnová politika nemá na inflaci žádný, nebo téměř žádný efekt. Volat po jejím pokračujícím uvolňování znamená chtít prohlubovat nerovnováhu (a zdánlivě špatný "odhad" trhů) právě na třech výše uvedených trzích. Nízké úrokové sazby u dluhopisů nejsou žádnou předpovědí budoucí inflace, nýbrž pouhým důsledkem snahy inflaci nekonvenčními nástroji vyvolat. Jsou tak samy přímo projevem inflace (inflace na dluhopisových trzích).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.08.17 16:23  Václav  (187261)

názor

Ano, víceméně tomu tak je. Avšak na rozdíl od průmyslové revoluce mzdy na Západě jsou již vysoké nějakou dobu a na rozvoji technologií to není příliš znát. Nemůžeme zkrátka čekat, že převratné inovace budou přicházet stále v takovém tempu jako v posledních cca 2 stoletích.

Špatné je, že tomu nedokážeme přizpůsobit naši poptávku po růstu bohatství a HDP, která akceleruje současně s tím, jak technologický pokrok zpomaluje. Výsledný nesoulad pak negativně ovlivňuje a silně destabilizuje ekonomický vývoj.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.08.17 17:24  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Zdá se mi zvláštní

že si nikdo nepoloží otázku, jak mohou banky mnoho let za sebou realizovat zisky v řádech miliard EUR. To by v konkurenčním prostředí nemělo být v žádném případě možné. Ergo, jediné vysvětlení je, že se v konkurenčním prostředí nepohybují a nikoho to nezajímá. Přitom výrobní podniky za kartelové dohody pranýřovány nesrovnatelně více...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 31.07.17 11:50  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Ono to není

tak, že malý růst je důsledkem zadlužování, nýbrž že zadlužování je výsledkem nízkého růstu. A proč autor viní jen státy? Proč neviní centrální banky, které jsou hlavními původci zadlužování? Dokonce v poslední době slýcháme z jejich strany názor, že státy jsou málo(!) utrácivé, a tím kazí jejich snahu (vyjádřenou tištěním obrovského množství nekrytých peněz).

AAni závěr autora není přesvědčivý: právě proto, že zlato už není ekvivalentem peněz, nemá velký smysl ho kupovat - v tomto systému je i zlato pouhým spekulativním aktivem jako kterékoli jiné.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 25.07.17 12:24  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Autor

trochu opomíjí, nebo nechce vidět, fakt, že jsme "na vrcholu" cyklu a současně na vrcholu bezprecedentně expanzivních politik centrálních bank. Není to náhodou tak, že onen cyklus je výsledkem jejich politiky, než jejich politika výsledkem nějakého nezávislého cyklu? Celá konjunktura je uměle vytvořená, respektive jde o snahu potlačit chronickou krizi, v podstatě krizi z nadvýroby, a uchovat aspoň na pár let iluzi, že to celé dává nějaký smysl...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.07.17 11:48  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

A to bydlení

za 1 roční plat je v zemljance?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.07.17 14:06  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Podle predikce

z roku 2012 měl být inflační cíl dosažen v roce 2014, a nic, v roce 2013 se zas predikovalo 2015, a zase nic, o rok později 2016 a opět nic. Ale pozor: je tu dobrá zpráva, v roce 2017 predikuje FED dosažení cíle v roce 2019??! Celý článek je jen dalším důkazem naprostého nepochopení situace: inflace je zkrátka při určitém stupni vývoje ekonomiky necitlivá na jakkoli uvolněnou měnovou politiku, tato politika je neúčinná a má víc negativních účinků než pozitivních. Jak dlouho budou ještě cetrální bankéři před tímto očividným faktem zavírat oči?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.07.17 21:49  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

Takto

"funguje" nijak neregulovaný trh;-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.07.17 21:43  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

Polemika

Dovolil bych si polemizovat s tezí, že trh je vládou všech. Mnohem přesnější by bylo říci, že JE vládou NIKOHO, která se docela dobře srovná s jakýmkoli režimem.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 16.07.17 16:18  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

zkracování pracovní doby

Zkracování pracovní doby by měl být normální trend, nepřirozené je to, že se v posledních cca 70 letech prakticky zastavil. V článku zmiňovaný Keynes předpovídal pro naši éru 15 hodin týdně. V předpovědi růstu produktivity se nezmýlil, ale zmílil se v sociálně psychologické setrvačnosti. Stále je pro většinu lidí, kdovíproč, těžko představitelný i čtyřdenní pracovní týden, tedy dvojnásobek toho, co prorokoval...

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 14.07.17 11:24  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

hodinová produktivita

práce je ale něco docela jiného než přidaná hodnota. Pokud by šlo skutečně o přidanou hodnotu, byly by na tom státy východní Evropy podstatně lépe("díky" nízkým mzdám)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.07.17 14:25  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

garantovaný důchod

Všeobecný garantovaný příjem by byl asi příliš drahý, nicméně existují možnosti, jak "garantovaný" příjem (v podstatě důchod) kombinovat s ostatními sociálními dávkami a důchodovým systémem. Např. tak, že stát každému, nebo každému zletilému, připíše určitou částku na osobní důchodový účet, na tento účet si dotyčný dále přispívá během aktivního života a čerpá z něj v případě nezaměstnanosti, či odchodu do důchodu, důchod vypočtený jako podíl naspořené sumy/průměrná doba dožití v měsících. Přestala by tak mimo jiné existovat pevná hranice odchodu do důchodu. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.07.17 16:42  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

no nevím

to je docela logic fail tvrdit, že se chystá opodstatněné rallye a zároveň předpovídat opakování apokalypsy z roku 2008. Jestli se podle něj má něco takového odehrát, pak ten růst už dávno žádné opodstatnění nemá.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.06.17 13:48  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

Jinak řečeno

na inflaci působí mnohem víc neměnové faktory - ceny komodit, konkurence, zákon klesajících mezních užitků (ten ze všech nejvíc), slabá ochota zvyšovat mzdy atd. ECB by měla svoje QE ukončit ne proto, že zafungovalo, ale právě proto, že nemá téměř žádný efekt! Tedy ono efekt má, ale pouze ve zvyšování nerovnováh - vytváření cenových bublin na trzích akcií a nemovitostí a rapidní zvyšování státních dluhů zapříčiněných uměle udržovanými nízkými úroky. Je to hanebná politika.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 27.06.17 21:53  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

Věřím

že čtyřdenní pracovní týden bude zaveden dřív, než za 30 let. On už teď má podle všeho zpoždění. Co se týká té AI, proč by budoucnost měla ležet v analýze dat, když to je právě oblast, v které je AI lepší než člověk - už nyní!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 27.06.17 00:31  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

aha

Já že se mi ta čísla P/E nějak nezdála a ona jsou vycucaná z prstu, resp. z nadhodnocených E. Ve skutečnosti se P/E blíží hodnotám před splasknutím internetové bubliny, až na to, že tehdy za ní stála aspoň zcela nová technologie. Za dnešní bublinou "stojí" pouze vytištěné papírky a neodůvodněné nadšení z nepříliš schopného prezidenta.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 09.06.17 15:55  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

bezva

takže ono se roky nedaří dosáhnout cíle 2% ani při sebeuvolněnější měnové politice, tak ten cíl zvýšíme! Velice "moudré".

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 01.12.16 17:44  Václav  v.petroviczavinacseznam.cz  (184462)

akcie

vlastním akcie fir. seller bellot dají se prodat a komu děkuji

Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 22.11.16 02:37  Václav  (184336)

Stěhování ze zahraničí

Rozhodně doporučuji najmout si firmu. Samozřejmě českou, jelikož objednat si Rakouskou

firmu znamená téměř dvojnásobek ceny.Já si objednal na stěhování ze zahraničí firmu stěhování kvalitně a

výsledek byl dobrý. Takže doporučuji www.stehovani-kvalitne.cz

 

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.10.16 19:03  Václav  (179315)

2017

Myslím si, že k exitu dojde v době největších výplat výnosů do zahraničí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.09.16 11:55  Václav  (183586)

KOUPÍM INDICKÉ RUPIE

i větší množství.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.16 09:43  Václav  (179315)

asi mu jde o něco jiného než centrálním bankám

Myslím si, že jde o nepochopení příčin. Centrálním bankám v Evropě nejde o nic jiného, než zabránit, aby se čerstvě emitované peníze stáhly zpět do centrální banky. Kdo si je tam chce uložit, tak musí platit. samozřejmě věc souvisí s nákupem státních dluhopisů centrálními bankami, takže zájemců o státní dluhopisy je hodně, klesá úroková míra do mínusu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.16 21:31  Václav  (179315)

nesouhlasim

Zda má koule, to nevím, ale strach z produktivních investic mi nepřipadá moc v pořádku.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.04.16 09:46  Václav  (179315)

jak dosáhnout inflaci

Analytik Citigrup asi to trochu popletl, či špatně pochopil. Cílem záporné úrokové míry není primárně inflace, ale odradit banky, pojišťovny a další, aby si přebytečné peníze ukládaly zpět do centrální banky. Jde tedy o důsledek emise peněz, která je dělaná z důvodu inflace (znehodnocení peněz). ECB neemituje peníze proto, aby se dostaly zpět do jejich sklepení. Chce dostat peníze do ekonomiky. 

DDomnívám se, že aby byla nastartovaná nějaká inflace, že by bylo nutno nově emitované peníze přes státy směřovat do spotřeby (státu a sociálně slabých lidí). zatím peníze jdou spíš do splácení starých dluhů a do tvorby nových výrobních kapacit, které přinášejí na trh další konkurenci, a tím srážejí ceny produktů a služeb. takto se těžko majitel úspor dočká znehodnocení svých úspor.  Další možností, jak vyvolat inflaci je poučit se ze Zimbabwe, likvidovat podnikání, pak nedostatek zboží na trhu konečně tu inflaci přinese.   

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 18.04.16 08:14  Václav  (179315)

Blb

Doufejme, že nebude zvolen. Jinak nás čeká opakování r. 2009.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.16 17:36  Václav  (179315)

Jedlička a Sýkora

Ano. teoreticky se může stát někdy v budoucnu, že uskladńování energie v bateriích bude výhodné. Cestu nerovnoměrné spotřeby ale vidím spíš jinde. pomocí internetu či mobilní telefonní sítě by mohla být řízena spotřeba některých spotřebičů, např. mražáky by snížily teplotu o 3 C, aby v době ranního nájezdu strojů si daly přestávku ve spotřebě. Určitě s nástupem elektromobilů budou majitelé motivování si nabýjet v noci.   

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.16 12:49  Václav  (179315)

Jedlička a Sýkora

J.Jedlička  Mobilní telefon není tak úplně fotoaparát, jde o jiný výrobek, který má i funkci fotoaparátu a možná způsobuje pokles poptávky po fotoaparátech. Těžko bude elektrická energie nahražena něčím jiným. Naopak s možným nástupem elektromobilů by mohl být o elektřinu větší zájem. Tím netvrdím, že by ČEZ měl bezhlavě investovat do uhlí v zahraničí. T.Sýkora. Je otázka, co to tlačení na pilu je. Pokud investování do málo efektivních ale módních forem výroby elektřiny, pak mohou chybět zdroje na investice, až se skutečně něco efektivního objeví.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.16 09:28  Václav  (179315)

ECB dnes způsobila pořádnou volatilitu

Tam ale taky záleží, kdy je uskutečněn prodej. Nebo ne ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.03.16 14:50  Václav  (179315)

Ať kvantitativně uvolňují.

Výsledek emise peněz nelze brát jen podle dnešních dat, ale i podle toho, jaká data by byla, kdyby emeise peněz neprobíhala. Jsem přesvědčen, že by tu byla tuhá deflace. že by se nikomu nevyplatilo investovat, protože by peníze se nejlíp zhodnocovaly deflací někde v trezoru či na účtě. Pokud by banka nekrachla. Omezená investiční činnost by měla za následek růst nezaměstnanosti i rekordní státní zadlužování.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 25.02.16 10:32  Václav  (179315)

Elektromobily???

Ještě větší obavu bych měl z toho, že po 6 letech provozu budu muset vyměnit všechny baterky, a bude mně to stát víc, než 6 leté benzínové auto.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 17.02.16 11:37  Václav  (179315)

Souhlasím

Mít zlato, tak bych taky prodával.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 15.02.16 17:21  Václav  (179315)

zatím ty investice v zahraničí stáli za ho...

To je dobře. Pokud chce mít ČEZ roční 10% výnos z investice, tak ať nakupuje své akcie. Dokud jsou pod 400.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 14.02.16 09:58  Václav  (179315)

1000

Podle Goldman Sachs by mělo zlato klesnout na 1000 dolarů za unci.

www.kurzy.cz/zpravy/394751-goldman-sachs-ceny-kovu ...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 29.01.16 14:01  Václav  (179315)

2075 ?

Hansene. Tvoje předpověď z roku 2013 vůbec nevyšla. jestli to není tím, že ta emise peněz není až tak škodlivá, a v určité míře nemusí vyvolávat inflaci, ale pouze růst nabídky zboží.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.01.16 10:56  Václav  (179315)

chybný nadpis

Já bych protitržní politiku ČNB komentoval jiným nadpisem.

Např. "Koruna stále drží slabé pozice kolem plánovači prosazeného kurzového závazku."

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 09:16 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  676.00  -0.29% 
 ČEZ  949.00  +0.32% 
 ERSTE  1 099.00  -0.23% 
 GEN(NORTON)  560.00  +0.72% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KB  759.50  +0.60% 
 KOFOLA  300.00  +1.35% 
 MONETA  98.60  +0.20% 
 PHOTON  43.90  -0.23% 
 PILULKA  174.00  -2.25% 
 PM  15 020.00  +0.13% 
 PRIMOCO   800.00  0.00% 
 VIG  736.00  +0.82% 
Komodity online
 Ropa 77.46 USD 08:58   
 Zlato 2333.11 USD 08:58   
 Stříbro 29.58 USD 08:58   
 Káva 231.18 USD 04.06   
 Cukr 18.88 USD 04.06   
 Bavlna 74.42 USD 08:58   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.