no mate pravdu je to zase neco rozbalovaciho co asi nesklidi u nekterych prilis mnoho obdivu, ale snad se to da prezit, je to omezeno na klienta, takze uzivatel by to mel videt max. jednou denne, coz se snad da prezit :-)
vsimnete si, jinych medii, rekalma se stale vyviji a pronika do jinych poloh, pred deseti lety zacala vkladat TV NOva reklamu do poradu, filmu najdrive jsme jim to vscihni zazlivali a dnes je to samozrejmost a vetsina z nas to bere jako naprosto normalni vec... prichodem digitalni televize bude reklama v tv jeste agresivnejsi. klienti chteji samozrejme sve zbozi, sluzby prodat a proto heldaji co nejzajimavejsi a nejefektivnejsi zpusoby propagace, interent je hodne tvarny proto se zde objevuji tolik kreativnich formatu, nektere otravne vice nektere mene..
dale pak, v novinach casto ani nepoznate ze ctete ne clanek, ale PR, cili placeny clanek jednoho klienta, vubec nemusi byt objektivni.
reklamy je obecne vsude moc, vemte napr. casopisy pro zeny, to je casto jen reklama, smysluplnych clanku je opravdu poskrovnu..
a zpatky k nasemu internetu, jakmile se najde format, ktery je efketivni, zacne se ho hojne vyuzivat, avsak prave tim vznikne po case jeho opotrebovani a ucinnost klesa, proto se hleda dal,, najde se novy format atd..je preci fajn, kdyz se to neustale vyviji a hleda se optimalni reseni. takze az nastane ten pripad, ze agresivni reklama bude neucinna, bude se hledat novy zpusob .. mozna jeste agresivnejsi :-)) ale to myslim ve smyslu, ze reklama bude tezko odlisitelna od obsahu