Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10% - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 20 (20)
 
přečíst (0) 16.03.04 14:53  major Terazky  (68893)

Pozitiva mívají svá negativa

Říkám také vivat a lze i blahopřát,ale jak píšu v titulku, projevuje se to také tím, že zhruba od 09,45 a pak nějakou dobu, tak asi hodinku, se všechno zpomalí a někdy se mi i stránky odmítly zobrazit. Nějak ten nárůst provozu server nestíhá. Ale dnes to myslím šlo. Tak príma.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 16.03.04 16:28  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (20676)

Pozitiva mívají svá negativa

Samozrejme, ze tak velky a navstevovany server ma obcas technicke vypadky. Z toho obrovskeho kose nabidky sluzeb je to asi i celkem logicke, ale snazime se vse vyladit tak, by spokojenost nasich ctenaru byla co nejvetsi a podobnych vypadku bylo co nejmene.
Prechodem na novy design, jsme upravili stranky tak, aby se nacitali jeste rychleji, i z teto diskuse vyplynulo, ze to ctenari vnimali a ze jsou z rychlosti spokojeni. Drobnym vypadkum, vsak asi nikdy uplne nezabranime(inu ani technika neni vzdy stoprocentni:-)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.03.04 14:46  fantozzi  (53207)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Trochu ho mírněte, ale pokud vám to přináší reklamu, tak jen houšť! Tento web má mé sympatie. Vivat!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 16.03.04 16:35  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (20676)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Dekujeme za vas ohlas. Samozrejme nas tesi, pokud slysime podobne ohlasy. 

Tim, ze se zvysuje navstevnosti naseho serveru (narozdil od konkurence) je zrejme, ze je o nase sluzby zajem, roste nejen pocet shlednutych stranek, ale pribyvaji i novi uzivatele.

Kazdy server musi byt z neceho ziv a proto svuj prostor nabizi ke komercnim ucelum. Diky tomu se na serverch objevuje reklama, ktera mozna muze nekdy nekoho stvat, nicmene je to reklama cilena pro vas uzivatele, tudiz by vetsina podobnych kampani mela byt pro uzivatele zajimava- napr. sluzby bank, nabidky investicnich spolecnosti, nove modely aut atd.

diky :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 16.03.04 16:41  Sekáč  (29416)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Mno, já si myslím, že už ta reklama nikoho neštve, protože si ji všichni stejně filtrujou, takže jsme ve finále spokojeni všichni... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 16.03.04 16:46  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (20676)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

No nastesti ji nefiltruji vsichni, protoze jinak by ta reklama nebyla tak uspesna, a navic je reklama na ktere vam ani filtry nepomohou...(nastesti) :-))

pro nas je to moznost a nastroj jak rozvijet tyto stranky, tak aby ctenari byli jeste spokojenejsi. kdyby reklama nebyla, tezko byste mohli sledovat tyto (ale nejen tyto) stranky.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 16.03.04 17:52  Sekáč  (29416)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Mno, nevěřím tomu, že by se zrovna kvůli mě zvedla návštěvnost o těch krásných 10%. Spíše to bude asi kvalitním obsahem. S tou nevyfiltrovatelnou reklamou je to asi zrovna tak jako s Lochnesskou. Všichni o tom jen mluví, ale nikdo to ještě na vlastní oči neviděl. Takže buď nás stále ještě šetříte a nepoužíváte ji, anebo to s tou nemožností filtrace zas až tak horké není. :-) Samozřejmě uznávám, že je pro Vás a potažmo i pro nás reklama životně důležitá, ale všechno má své meze. To už jsme tady ale řešili zhruba před rokem, když se tu objevilo to popup okno od Telecomu, takže to nemá smysl znovu opakovat. Na druhou stranu musím uznat, že jste jeden z mála serverů, kde se reklamu stále ještě daří držet na uzdě. Co si budeme povídat, některé české stránky už jsou bez filtrace prakticky nepoužitelné. Takže co říci na závěr? Hlavně abyste neusnuli na vavřínech a se stejným úsilím pracovali i nadále. Stále je co zlepšovat. Držím palce... :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 17.03.04 11:44  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (24300)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Ona se za dobu funkcnosti teto sluzby vytvorila zde jakasi komunita investoru, komentatoru, ale i rejpalu apod. kazdy ma moznost sdelit svuj nazor na nejaky clanek, komentovat stav trhu atd. a protoze nektere prispevky jsou natolik konfrontacni, ze se spusti lavina dalsich prispevku, kterym vevodi jiz zminovani a samozrejme mraky dalsich. jsme radi, ze tato sluzba funguje a ze prinasi vam uzivatelum uzitek.Reklama, kterou vy tezko muzete odfiltrovat je napriklad zalozka Kominukace v hlavicce, je to komernci reklama jednoho z operatoru. Pr clanky ve Zpravodaji jsou take komernic reklamou, kterou jen tezko odfiltrujete a pracuje se na dalsich podobnych reklamnich formatech, ktere nepujdou tak lehce vyselektovat.
Samozrejme nechceme vas uzivatele zahltit, proto pravidelne dochazi k ruznym uprava technickeho ale i obchodniho razu. Server AliaWeb finance patri mezi stredne velke servery a svou tematikou je pro klienty velmi zajimavy, proto se prodeji reklamy dari a my jsme za to radi. Reklama, ktera na nasem serveru je cilena prave na ty uzivatele, ktere ma oslovit. Rozhodne tu nikdy nebude reklama masovejsicho charakteru, napr. na zenske hygienicke potreby nebo treba detske jogurty, osvezovace vzduchu atd.
Verte, ze ackoli se nekterym zda reklama na internetu otravna, tak oslovi velkou cast presne zacilenych uzivatelu, diky tomu je klient spokojen a uzivatel koneckoncu taky. Nicmene souhlasim s vami ze vseho moc skodi a ze vseho s mirou (nebo s Mirou ? :-))
Take vime, ze zlepsovat muzeme porad a ze se vzdy najde neco co bychom mohli udelat lepeji, o to se snazime a  (zase to trochu souvisi s tou reklamou), je potreba mit dostatek prostredku k tomu, aby se na zlepseni mohlo pracovat... je to proste zacarovany kruh

Rozhodne nespime na vavrinech, necitime se k tomu opravneni, prace je jeste hodne a tak diky za vase palce:-)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.03.04 12:22  Sekáč  (29416)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Nedá mi, abych se k tomu tématu "reklama" ještě jednou nevrátil. Ta záložka "Komunikace" je zrovna takový atypický případ reklamy se vším všudy. Sice (možná) nejde vyfiltrovat, ale proč bych to taky dělal? Já až do teď ani nevěděl, že se o reklamu jedná. Tady by se naopak hodil třebas malý GIF s logem nebo tak nějak, takhle to uživatel vůbec jako reklamu nevnímá. Já tedy tuto reklamu řadím na stupnici agresivity na zcela opačný konec než většinu ostatních. Naopak kontraproduktivní reklamu (tedy aspoň co se mě týče) má třebas FIO, myslím teď ten flash nad grafy indexů, ve kterém neustále běhá ta myš. Mít to celý den na očích, tak bude mít dr. Chocholoušek nového pacienta. Přitom hned nad tím je reklama na demo e-brokera od téže firmy, která je naprosto v pohodě, není moc velká, je statická a tudíž nemám důvod, proč ji filtrovat. No a abych nenadával jen na FIO, např. VOLNÝ je na tom naprosto stejně. Dívat se na Ženu za pultem, jak se na mě celý den blbě šklebí, taky nemusím. Bohužel tohle inzerentům stále ještě nedochází. No nic. Jak jste se již zmínil, hlavně že je spokojený zadavatel, vy a potažmo pak i my, takže vlasně nastává ideální rovnovážný stav a je tedy naprostá pohoda. Co víc si tedy můžeme všichni ještě přát? Přeji hezký den... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 17.03.04 14:12  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (24300)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Mate pravdu v tom, ze to je pomerne atypicka reklama, atypicky priklad, ale je to forma, ktera oslovila klienta a zrejme i uzivatele, priloha ma slusnou navstevnost a lide maji moznost se prokliknout na stranku operatora, kde se dovedi vice,, je to velmi dobra reklama, ktera nikoho neobtezuje, ktera vsak take plni svuj ucel.
internet je interkativni medium, a proto mame moznost nabidnout siroky rozsah ruznych reklamnich formatu, od statickych az po dynamicke formaty, reklamu muzeme v prubehu kampani menit atd. ma radu vyhod, ktere jina media neumoznuji a toho samozrejme jsou si vedomi i nasi klienti, kteri tyto vyhody vyzaduji. Protoze ucinnost klasickych formatu (napr. full banneru) klesa, hledaji nove formaty a hlavne ucinnejsi..Pripravujeme jeden zajimavy format, ktery bude asi agresivnejsi, a jiz slysim negativni ohlasy nasich ctenaru, ale je to jen na tyden a pro ctenare to bude limitovano max. poctem shlednuti na den..holt aby reklama je potreba vymyslet porad nove a nove formaty. kdyz to prezenu, tak kdyby byla ucinnost klasickych full banneru vysoka, nebylo by zapoterbi vymyslet agreivnejsi formaty, ktera samozrejme mohou cloveka po nekoliknasobnem shlednuti otravit, coz je pochopitelne.

Radi slysime od vas uzivatelu, co se vam libi, co se vam nelibi, je poteba znat nazory tech, kteri nad strankami sedi denne. Je potreba nalezt rovnovazny vztah, kdy budou klietni, uzivatele a samozrejem take provozovatel stranek spokojeni.
pokud te reklamy nekdy bude hodne, coz se asi obcas stane i v budoucnu, tak budte k nam trochu shovivavi, delame to proto, abychom vam mohli prinest nove sluzby.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 17.03.04 14:46  Sekáč  (29416)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Kuwa, vnitřní chyba serveru a já to musím datlovat celý znova... :-) Takže:
Docela mě překvapilo, jakou má ten odkaz "Komunikace" vysokou návštěvnost. Jak jsem psal, já si ho všimnul až dnes. Škoda že i ostatní reklamy nejsou tak slušné a spořádané, jako je tato. Souhlasím s vámi, že full banner už má to nejlepší za sebou, ale tady se nabízí otázka, co nastane, až přestane být i ta agresivní reklama účinná. Mno, tipuji, že na nás chystáte zase ten rozbalovací banner, ten už jsem tady dlouho neviděl. Určitě tu pak zase nastane zvýšená poptávka po filtračním software, jako tomu pokaždé při podobných experimentech bývalo i v minulosti... :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.03.04 15:29  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (32940)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

no mate pravdu je to zase neco rozbalovaciho co asi nesklidi u nekterych prilis mnoho obdivu, ale snad se to da prezit, je to omezeno na klienta, takze uzivatel by to mel videt max. jednou denne, coz se snad da prezit :-)

vsimnete si, jinych medii, rekalma se stale vyviji a pronika do jinych poloh, pred deseti lety zacala vkladat TV NOva reklamu do poradu, filmu najdrive jsme jim to vscihni zazlivali a dnes je to samozrejmost a vetsina z nas to bere jako naprosto normalni vec... prichodem digitalni televize bude reklama v tv jeste agresivnejsi. klienti chteji samozrejme sve zbozi, sluzby prodat a proto heldaji co nejzajimavejsi a nejefektivnejsi zpusoby propagace, interent je hodne tvarny proto se zde objevuji tolik kreativnich formatu, nektere otravne vice nektere mene..

dale pak, v novinach casto ani nepoznate ze ctete ne clanek, ale PR, cili placeny clanek jednoho klienta, vubec nemusi byt objektivni.

reklamy je obecne vsude moc, vemte napr. casopisy pro zeny, to je casto jen reklama, smysluplnych clanku je opravdu poskrovnu..

a zpatky k nasemu internetu, jakmile se najde format, ktery je efketivni, zacne se ho hojne vyuzivat, avsak prave tim vznikne po case jeho opotrebovani a ucinnost klesa, proto se hleda dal,, najde se novy format atd..je preci fajn, kdyz se to neustale vyviji a hleda se optimalni reseni. takze az nastane ten pripad, ze agresivni reklama bude neucinna, bude se hledat novy zpusob .. mozna jeste agresivnejsi :-)) ale to myslim ve smyslu, ze reklama bude tezko odlisitelna od obsahu

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 17.03.04 15:45  Sekáč  (29416)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

No co se týká té Novy, taky si vzpomínám, jak na to před deseti léty každý nadával, ale mně nakonec ty reklamní bloky vyhovují. Aspoň si mohu odskočit do lednice pro další lahvinku nějaké dobroty, uvařit kávu či navštívit toaletu. Na tu digitální TV jsem už taky moc zvědavej, ale pokud bude u nás nastupovat stejným tempem jako broadband, tak mi asi nebude souzeno ten zázrak vidět na vlastní oči. No, nakonec na něj ani nemusím čekat, stačí zkouknout satelitní TV stanice, tam už je těch reklam taky požehnaně. Časopisy pro ženy naštěstí nekupuji, nestačím do kamen házet ani to, co objevím každý den ve schránce... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 17.03.04 18:57  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (32940)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

presne tak, me to taky nevadi, aspon v prubehu onech prestavek mohu doplnit tekutiny, pripadne je zase odevzdat:-), vidite a dnes to nikomu nevadi, bereme to dokonce z te lepsi stranky a vyuzivame ji k praktickym vecem..

no ja doufam, ze uz se to co nejdrive rozebehne, jsou sice taci kteri to stale blokuji, ale snad uz ten nejvetsi blok byl odstranen.. snad se toho dozijeme

no ja je kupuju obcas, protoze je potreba sledovat vyvoj inzerce v konkurencnich medii, a rekn vam ze je to bes. jenze ono nemusime chodit ani tak daleko, staci si koupit Reflex, oblibeny casopis, ktery si ziskava na stale vetsi popularite. Vsimli si toho i klienti a zacali nakupovat i tenhel casopis a diky tomu je dnes Reflex plny reklam. Neni to tak davno co jeden z prednich novinaru p. Cermak vystupoval proti reklame na internetu, psal clanky na interentu, odsuzoval, brojil a pomahal nicit internetovou reklamu (nabizel ruzne filtry, tak jako nekteri z prispevovatelu zde). Dnes pise pro casopis, ktery je take velmi zahlcen reklamou. Uprostred clanku, reklama na cigarety a clanek pokracuej az na dalsi strance... atd
Reklama nas proste dostihne vsude a pokud ma neco fungovat, tak je zapotrebi penez, kde nejsou penize, tak to nefunguje a kazdy ziskava penize jak muze, media ziskavaji penize z reklamy a i my jsme medium, diky tomu ziskavame prostredky k rozvoji z prodeje naseho reklamniho prostoru...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 17.03.04 15:41  Žvanil  (74821)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

navrhuji tady reklamu zrusit a zasilat ji poštou,na tom bude odpovedni listek a kdo jej odesle ,muze si na poste nechat proplatit šek,věřím na 100 % učinnost :)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.03.04 18:58  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (32940)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

dobrej napad :-))

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 17.03.04 12:30  G10  (93251)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Směls už dávno sedět někde na zahrádce a usrkovat něco chlazenýho s pěnou, ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 17.03.04 12:44  Sekáč  (29416)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

V pátek to vypukne, cítím v kostech, že to bude veliký... :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 16.03.04 14:50  lenoch  (37553)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

vsicni jim tu delame neplacenou reklamu. Asi si reknu panum Urbankovi a Horakovi o sek. :-) Ten Tutovkuv se uz tiskne :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10%, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10%

Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10% - zdrojová stránka k tématu diskuze Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10%.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10% e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10%.

 Burza Prime 11:13 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  -0.44% 
 ČEZ  921.50  +0.16% 
 ERSTE  1 177.00  +0.64% 
 GEN(NORTON)  565.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  256.00  +0.79% 
 KB  786.50  +0.25% 
 KOFOLA  285.00  +0.71% 
 MONETA  97.20  +0.21% 
 PHOTON  45.70  +0.66% 
 PILULKA  178.00  0.00% 
 PM  14 940.00  +0.67% 
 PRIMOCO   800.00  0.00% 
 VIG  774.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 83.09 USD 10:50   
 Zlato 2417.43 USD 10:50   
 Stříbro 31.66 USD 10:50   
 Káva 206.70 USD 10:50   
 Cukr 18.66 USD 10:50   
 Bavlna 75.52 USD 10:50   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.