Nakonec krizi vždy spustí média. Žádná technologická katastrofa nedokáže tak dobře vyvolat krizi, jako bleskově se šířící poplašné zprávy. Média milují temné scénáře a katastrofy, protože na nich pochopitelně a díky přirozeným vlastnostem lidského druhu vydělávají jmění. Na začátku je vždy drobná lapálie (vzhledem k objemům světové ekonomiky, pochopitelně) a dílo zkázy pak dokonají mediální kampaní vyděšení investoři. Nebýt paniky, krize by nebyly tak hluboké, trvaly by kratší dobu a neměly takové důsledky. A bylo by možné se jim vyhnout úplně. Stačilo by vysledovat, jak se během krizí změní toky aktiv a postavit jim do cesty hráze. Když chce investor riskovat, nemusí na to přece doplácet celá společnost.
Odkazy k diskuzi Anketa: Celosvětová krize
Anketa: Celosvětová krize - zdrojová stránka k tématu diskuze Anketa: Celosvětová krize.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Anketa: Celosvětová krize e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Anketa: Celosvětová krize.