Při vší úctě, životnost baterie po 10 letech provozu je velice spekulativní věc, která prakticky není odzkoušená. Černě to taky tolik nevidím, ale váš nadšený pohled má do ekonomického pohledu daleko. Ekologicky v místě používání je eauto super, o tom žádná, ale jak dojde k masovém rozšíření, když cena eaut klesá zatím jen minimálně a to z vysokého počátku. Pokud v současnosti mám na výběr normální benzín za 300 tis a totéž eauto za minimálně 2,5 násobek, co si asi vyberu? A kolik je těch, kteří si to za a) mohou dovolit b) mohou nabíjet doma c) projezdí tolik, aby se jim ta elektřina vyplatila? Zatím naprosté minimum a zatím to nevypadá, že by se něco v tomto v dohledné době změnilo, možná až výrazně zlevní baterie a projeví se to na ceně aut. Náklady na provoz jsou sice na polovině, ale to musím najet cca půl milionu kilometrů, aby se to vyplatilo. Kolik takových aut bude? Stovky, možná tisíce... A cca dvě třetiny lidí vůbec nemají možnost nabíjet doma, takže to je další dost zásadní překážka dalšího rozšíření. Jsem realista, akcie jsou jednoznačně přestřelené, koneckonců to říká i sám Musk. Další vývoj bude záležet na tolika okolnostech, že bych si netroufl předpovědět vůbec nic a to se předpověďmi profesionálně zabývám. Neznámých je příliš mnoho stejně jako potenciálních rizik.