Výpis příspěvků
1
až
7
(7)
Zdražování
No zatím to tak ale vůbec nevypadá, mám známého roc prodává auta, a říkal mi že za dobu omezení dražili 2x.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Blbosti
Že na to vůbec reagujete, jsou to nesmysly. Minimálně pokuty za co2, měsíc až 2 se nevyrábí, slabá koruna, atd..... A šrotovný v česku nebude, češi jsou nejzávistivější na světě a tady by měli slevu bohatší.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Opačný názor
Nesouhlasně jsem reagoval přímo autorovi již včera takto:
Situace v automobilovém trhu byla napjatá už přes koronavirovou krizí. Jenomže to napětí nebylo způsobeno ani tak poklesem poptávky, jakožto tím, že se automobilky nechaly zahnat Evropskou komisí do kouta a akceptovaly nesmyslné ekologické limity. Prostě se nedokázaly vzepřít politickému diktátu. To zejména z toho důvodu, že většina evropských automobilek sídlí v Německu, či má v Německu centrálu. No a Německo je nyní velmi zelené. Automobilky investovaly do vývoje aut „dle Bruselu“ nikoliv dle poptávky. Teď za to sklízí své trpké ovoce.
Koronavirus jim v podstatě pomohl. Zavření továren je politicky únosné a ještě k tomu hrazené z pojistek. Díky viru si automobilky vytvoří politický tlak nejenom na lokální vlády, ale také v druhé linii na Brusel. Už nyní jak se v článku správně hovoří se mluví o šrotovném a myslím že přijdou na řadu další podpory.
Takže spíše zastávám názor, že auta nezlevní. Jsou pro to následující fundamenty: oslabující CZK/EUR, vysoké R&D náklady automobilek v souvislosti s ekologickými nesmysly (ty musí někdo zaplatit) a růst mzdových nákladů napříč celou ekonomikou. Není zde jediný racionální důvod proč zlevňovat. Pokles poptávky bude jen krátkodobý (do 6 měsíců) a to automobilky vydrží i bez zlevňování. Naopak pokud by zlevnily nyní, už se nikdy na vysoké ceny nevrátí (to byla mimochodem úspěšná cenová politika BMW). Souhlasím ale s názorem, že dojde k omezení produktové řady jednotlivých značek a možná dojde i ke konsolidaci trhu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Opačný názor
Nesouhlasně jsem reagoval přímo autorovi již včera takto:
Situace v automobilovém trhu byla napjatá už přes koronavirovou krizí. Jenomže to napětí nebylo způsobeno ani tak poklesem poptávky, jakožto tím, že se automobilky nechaly zahnat Evropskou komisí do kouta a akceptovaly nesmyslné ekologické limity. Prostě se nedokázaly vzepřít politickému diktátu. To zejména z toho důvodu, že většina evropských automobilek sídlí v Německu, či má v Německu centrálu. No a Německo je nyní velmi zelené. Automobilky investovaly do vývoje aut „dle Bruselu“ nikoliv dle poptávky. Teď za to sklízí své trpké ovoce.
Koronavirus jim v podstatě pomohl. Zavření továren je politicky únosné a ještě k tomu hrazené z pojistek. Díky viru si automobilky vytvoří politický tlak nejenom na lokální vlády, ale také v druhé linii na Brusel. Už nyní jak se v článku správně hovoří se mluví o šrotovném a myslím že přijdou na řadu další podpory.
Takže spíše zastávám názor, že auta nezlevní. Jsou pro to následující fundamenty: oslabující CZK/EUR, vysoké R&D náklady automobilek v souvislosti s ekologickými nesmysly (ty musí někdo zaplatit) a růst mzdových nákladů napříč celou ekonomikou. Není zde jediný racionální důvod proč zlevňovat. Pokles poptávky bude jen krátkodobý (do 6 měsíců) a to automobilky vydrží i bez zlevňování. Naopak pokud by zlevnily nyní, už se nikdy na vysoké ceny nevrátí (to byla mimochodem úspěšná cenová politika BMW). Souhlasím ale s názorem, že dojde k omezení produktové řady jednotlivých značek a možná dojde i ke konsolidaci trhu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
no já bych se netěšil předčasně..
...od září nám vstupuje v účinnost nové rámcové nařízení - č. 858/2018, a to bude mazec. To nejsou jen "environmentální regulace" pane Kovando, to je kompletní nová úprava spojená s podstatně přísnějším vymáháním homologačních regulací než dosud. Následky Dieselgate, ale není to jen kvůli tomu. Brexit tomu všemu taky moc nepomohl - spolupráce s Anglií byla výrazná, a zvlášť co se týká našich automobilek. Teď se to bude muset přenastavit úplně odznova a s nějakou jinou zemí EU (to že bychom u nás byli schopní udělat kompletní homolgaci, to asi ještě dlouho nebude hrozit).
Spíš bych si tipnul na nové slučování automobilek, a dokonce i na jejich krachy, spíš než na výraznější zlevňování aut.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Já také ne
Problémem je, že značnou část ceny auta tvoří infotainmenty a různí asistenti. Takže také díky nim cena aut roste.
Tyto náklady se musí automobilkám vrátit a nemohou prodávat pod ně.
Třeba nová Octávka po započtení nové výbavy není dražší a to i při značném růstu platů.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
no já bych se netěšil předčasně..
Navíc pan Kovanda prokazuje jaký je znalec tím, že přehlídl zdražení největších automobilek v polovině března a nyní s plánovanými přechody na nový modelový rok znovu :))
A to jak na tuzemském trhu, tak i trzích okolních.
Není důvod vozidla zlevňovat, automobilky nemohou svým investorům vykazovat v této době nižší ziskovost, to by byla ještě rychlejší zhouba, než-li nižší čísla prodejů.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Diskuze Auta výrazně zlevní, ojetiny méně. Prodejci sice tvrdí, že s cenou dolů nepůjdou, ale jenom mlží, aby nevyvolali masové odkládání nákupů, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Auta výrazně zlevní, ojetiny méně. Prodejci sice tvrdí, že s cenou dolů nepůjdou, ale jenom mlží, aby nevyvolali masové odkládání nákupů
Auta výrazně zlevní, ojetiny méně. Prodejci sice tvrdí, že s cenou dolů nepůjdou, ale jenom mlží, aby nevyvolali masové odkládání nákupů - zdrojová stránka k tématu diskuze Auta výrazně zlevní, ojetiny méně. Prodejci sice tvrdí, že s cenou dolů nepůjdou, ale jenom mlží, aby nevyvolali masové odkládání nákupů.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Auta výrazně zlevní, ojetiny méně. Prodejci sice tvrdí, že s cenou dolů nepůjdou, ale jenom mlží, aby nevyvolali masové odkládání nákupů e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Auta výrazně zlevní, ojetiny méně. Prodejci sice tvrdí, že s cenou dolů nepůjdou, ale jenom mlží, aby nevyvolali masové odkládání nákupů.