16.10.2018 jsem objednal strunu do 3D tiskárny a tentýž den i zaplatil online. Jelikož mají pobočku v Benešově u Prahy, tak jsem si nechal poslat strunu tam.
Dnes je 7.12.2018 a struna stále nedorazila.
Kontaktoval jsem pana jednatele nebo zodpovědnou osobu za prodej 3D strun pana Kudrajvceva, emailem 14 dní po objednávce. Nikdy jsem se nedostal odpověď.
Dobře, mohlo to spadnou do spamu. Snažil jsem se mu volat na číslo uvedené na webových stránkách naplne.cz. Bohužel bez výsledně. Během následujících
dní jsem zkoušel volat asi 50x. Po asi 8 pokusu za sebou bylo jasné, že mé číslo bylo na jeho telefonu nastaveno do seznamu blokovaných.
Volal jsem na infolinku uvedenou na webových stránkách, ale tu nikdy nikdo nezvedl. Zajímavá infolinka, kde píší volejete 24 hodin denně. Ano to můžete, ale
nikdy vám to na durhé straně nikdo nevezme.
Zašel jsem tedy na pobočku a snažil se zjistit situaci. Pán mi řekl, že ze strunama nemá nic společného a že je to plně v kompetenci pana Kudrajvceva.
Nenechal jsem se odbýt a pán mi kolegu Kudrajvceva vytočil na jeho mobilním telefonu. Světe div se do minuty mu to zvedl. Předal a já poprvé slyšel na druhé straně
někoho, kdo se představil jako pan Kudrajvcev. Řekl, že mi do 15 minut zavolá na mé tel. číslo.
Nezavolal nikdy.
Po měsíci jsem psal na online chat na webových stránkách naplne.cz, že chci situaci vyřešit. Ozvala se jejich kolegyně a situaci chtěla řešit. Slibla, že se ozve (zavolá
jakmile něco zjistí). Nikdy nezavolala. Po dalších 14 dnech jsem opět psal na online chat, protože to je jediné místo, kde se vám alespoň někdo ozve.
Volat Kudrajvcevovi nebo na infolinku je zcela zbytečná záležitost. Po nastínění situace s tím, že slibila, že zavolá opět začla, psát, že se pokusí zjistit co a jak. A že pak určitě
zavolá.
Nezavolala.
6. a 7. 12. 2018 jsem navštívlil pobočku v Benešově s tím, že chci vrátit peníze, že nehodlám čekat. Jednak už mi je to k ničemu, protože jsem pořídil strunu jinde.
Asi to mají naučeno jako nějakou písničku, protože jakmile řeknu 3D struna, tak slyším ja s tím nemám nic společného, já to tady nevedu, to je vše v kompetenci Kudrajvceva.
Pán je sice ochotný a zároveň ze svého kolegy Kudravceva neštěstny. Vznesl se požadavek na vrácení peněz.
To samé jsem učinil o pár hodin později na online chatu s kolegyní.
Opět stejná píseň, 3D struny to je pana Kudrajvceva. Jako kdyby to nebyla jedna společnost. Mě přeci může být jedno kdo se tím zabývá, jednám se společností a ne s
jednotlivici.
Takže za mě tato společnost jedná podvodným způsobem, nezákoně se obohacuje na svých zákaznících, při pokusu o jednání a vyřízení situace vše naznačuje tomu, že
se snaží jen mlžit a oddalovat řešení problému s tím, že to zákazníka prostě přestane bavit.
Rozhodně za mě absolutně nedoporučuji nakupovat u této společnosti, jelikož je dost pravědpodobné, že narazíte na stejný problém jako já.