Česká spořitelna také otravuje "Své" zákazníky, klienty po telefonu. Paní na druhé straně musí každý týden prodat určité množství produktů. Pokud ne ... Před pár lety jsem zažil produkty od České spořitelny na vlastní kůži. Během jednoho měsíce několik telefonátů na půjčku. Ono, slušně říci děkuji, nechci, paní asi nestačilo a svůj výkon opakovala ještě několikrát. Dokonce jsem dostal dopis, abych se okamžitě dostavil do banky! Na mém účtu jsou zaznamenána tel. čísla hovorů, které tato paní použila. Prosím Velkého Managera České spořitelny, jsem klient nebo zvíře (použil jsem slušný výraz)!
Odkazy k diskuzi Máte účet u České spořitelny? Připlatíte si! NOVÝ CENÍK
Máte účet u České spořitelny? Připlatíte si! NOVÝ CENÍK - zdrojová stránka k tématu diskuze Máte účet u České spořitelny? Připlatíte si! NOVÝ CENÍK.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Máte účet u České spořitelny? Připlatíte si! NOVÝ CENÍK e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Máte účet u České spořitelny? Připlatíte si! NOVÝ CENÍK.