Zúčastnili jsme se s přítelkyní předv. akce 5. 3. 2012 v Brně. Tlak. hrnec se nám líbil, byť nebyl laciný.Tvrdili, že on i další nádobí mají titan vnitřní povrch, což zř. nebyla pravda.
(1) Přítelkyně si objednala tlak. hrnec + další. Přivezli tlak. hrnec bez přípojné šňůry a špinavý zř. z předváděčky (nikdo není neomylný). Po telefonátu slíbili přivézt jiný, ale nepřiváželi, ponašich tel urguncích tvrdili, že silnice je zablokovaná pro velkou havarii (na Policii jsem ověřil, že žádná havarie tam nebyla, tedy lhali). Hrnec přivezli později. Nepodařilo se ho spustit (návod poněkud nejasný). Hrnec (tlak.) bychom si i nechali, kdyby fungoval. Volali jsme (údajnému) majiteli firmy panu SLAVÍKOVI, aby nám poradil, jak ho spustit; ten nás odkázal na prodejce, ti neměli čas a pak už nebrali telefony! Hrnec neslouží a přítelkyně platí splátky (podst. vyšší, než slibovali, a fin. firmě, nikoli přímo jim jak slibovali). Jako dárek dostala 3 úsp. zářivky - zř. šunt: první se vůbec nerozsvítila, druhá na chvíli a druhý den již se rovněž nerozsvítila (třetí jsem se ani nenamáhal namontovat).
(2) Já jsem koupil také nějaké nádobí, ale když jsem zjistil, že nemá titan. povrch (jak tvrdili), donesl jsem ji ho zpět následující den přímo do jejich předváděčky. Už nebyli tak milí jak první den, spíše sprostí a tvrdě mě vyhodili, nakonec mi řekli, že to musím vrátit poštou, což jsem udělal ve 14denní lhůtě - zásilka se vrátila (je v úložně pošty).
Poradí nám někdo?
Lustig (Lustig.Milan@seznam..cz)