Výpis příspěvků
1
až
1
(1)
Škoda Auto ztrácí konkurenceschopnost
Ukončením výroby vozu Felicia, přestala hrát Škoda hlavní roli na segmentu trhu levných osobních automobilů se slušnou užitnou hodnotou pro průměrného zákazníka v ČR. Škoda Fabia zcela nenahrazuje Felicii, protože nekonkuruje nejlevnějším automobilům konkurenčních značek. Má sice vysoké užitné vlastnosti, ale pro průměrného Čecha není tak dostupná, jako Felicia. Dále stoupá podíl subdodavatelů ze zahraniční, hlavně z Německa, na vozy Škoda, což nepřispívá ke snižování nákladů na výrobu vozů a snižuje cenovou konkurenceschopnost Škody. Škoda, by měla dát větší prostor tuzemským subdodavatelům, kteří jsou levnější, ale bouhžel, nemají za sebou silnou německou "lobby". Škoda již dávno není česká ! Jako chybný krok Škody spatřuji dále orientaci na vozy vyšší střední třídy, kde je přetlak značek a se Škodou Superb, která nápadně připomíná zevnějškem OCTAVII to asi nevyhraje.
Škoda by se měla vrátit do segmentu trhu kam patří a opět s tradičním lidovým vozem. Je smutné, že na trhu jsou levnější zahraniční vozy z dovozu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Diskuze Škodě Auto klesl v 1. čtvrtletí prodej o 9,1 pct na 107.277 aut, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Škodě Auto klesl v 1. čtvrtletí prodej o 9,1 pct na 107.277 aut
Škodě Auto klesl v 1. čtvrtletí prodej o 9,1 pct na 107.277 aut - zdrojová stránka k tématu diskuze Škodě Auto klesl v 1. čtvrtletí prodej o 9,1 pct na 107.277 aut.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Škodě Auto klesl v 1. čtvrtletí prodej o 9,1 pct na 107.277 aut e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Škodě Auto klesl v 1. čtvrtletí prodej o 9,1 pct na 107.277 aut.