Klíčovým faktorem úspěšného čtvrtletí společnosti Alphabet byla výkonnost reklamních segmentů
Během hovoru o výsledcích společnosti Alphabet se
všechny oči upíraly na příjmy z reklamy. Mateřská společnost Google překonala
očekávání analytiků, protože vykázala 11% meziroční růst tržeb a čistý zisk ve
výši 19,69 miliardy USD, přičemž zisk na akcii dosáhl 1,55 USD.
Klíčovým faktorem úspěšného čtvrtletí společnosti Alphabet byla výkonnost
reklamních segmentů, tedy vyhledávání a YouTube. Příjmy společnosti Google z
reklamy dosáhly téměř 60 miliard dolarů, což představuje 9% nárůst oproti
předchozímu roku. V této kategorii vykázaly reklamy ve vyhledávání pozoruhodný
18% nárůst, zatímco příjmy z reklamy na YouTube se rozrostly o 15 %. Tato
solidní čísla signalizují ochotu inzerentů investovat do reklamních řešení
společnosti Alphabet, a to i přes omezené rozpočty a snížené firemní výdaje.
Investoři jistě uvítají lepší marže z výsledků strategie snižování počtu zaměstnanců společnosti Alphabet, která zahrnovala také optimalizaci globálních kancelářských prostor a úpravu životnosti serverů a síťového vybavení, což vedlo ke snížení nákladů na odpisy a zlepšeným finančním operacím.
Farhan Badami, tržní analytik společnosti eToro
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz