Zákazníci preferují velké datové balíčky
Změna zákaznického chování se zásadním způsobem projevila i v oblasti telekomunikací. Ubylo volání a posílání běžných SMS zpráv, naopak vzrostl zájem o velké datové balíčky, zákazníci tak stále ve větší míře preferují platbu přímo z platební karty. Na proměnu zákaznických preferencí pružně zareagoval jeden z největších virtuálních operátorů Tesco Mobile.
V Česku je aktuálně cca 14 milionů aktivních SIM karet, z toho připadá na virtuální operátory 8 % (cca 1,2 milionu zákazníků). Pandemie covidu zásadním způsobem změnila zákaznické chování, to se projevilo i v telekomunikacích. Vzrostl zájem o online dobíjení a hrazení balíčků přímo z platebních karet. „Pro zákazníky jsou nyní jasnou první volbou velké datové balíčky. Pozorujeme pokles v množství odesílání SMS zpráv. Zákazníci stále více nahrazují klasické volání a hlavně SMS zprávy službami pro okamžité zasílání zpráv (Instant messaging). U velkých operátorů dochází k migraci z předplacenek na paušály a vytvářeni rodinných nabídek,“ vysvětluje Jan Semotán, generální ředitel Tesco Mobile pro ČR a SR.
Na změnu zákaznického chování reagoval i virtuální operátor Tesco Mobile. U nejčastěji využívaných balíčků navýšil objem až na trojnásobek a to i stávajícím i novým zákazníkům. „Velký zájem zákazníků byl o naší novinku DIGI, která umožňuje hrazení balíčku přímo z platební karty. V naší aplikaci jsme spustili funkci MOJE RODINA, která umožňuje propojení vice účtů a až 4 čísla si mezi sebou volají zdarma. Poslední novinkou je pak revoluční tarif SIMPLE, který v sobě propojuje výhody předplacenek s paušály,“ říká Jan Semotán.
Jak napovídá název samotné tarifu (SIMPLE) je to opravdu jednoduché. Zákazník si zakoupí SIM kartu, následně si stáhne aplikaci, ve které zadá platební kartu a pak už si jen vybere nejvhodnější tarif. Cena se strhává z platební karty při aktivaci tarifu. Platnost je 30 dní, pak se automaticky obnoví (pokud není deaktivován). Zákazník si může volit ze čtyř možností.
Virtuální operátor Tesco Mobile, který navazuje na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska, Slovenska a dalších zemí. Od května 2013 poskytuje služby plnohodnotného mobilního operátora i v České republice. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Portfolio služeb, které neustále rozvíjí, je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí více než 8 000 míst k dobití.
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz