skoda-auto.cz (Škoda auto)
Investice  |  07.07.2021 14:28:55

ŠKODA AUTO PROčkování: Automobilka oslovuje zaměstnance novou očkovací kampaní


Jiří Prokop, vedoucí oddělení zdravotní služby a ergonomie ve společnosti ŠKODA AUTO, říká: „Lékaři i vědci se shodují, že očkování je jedna z nejúčinnějších cest, jak omezit pandemii nemoci covid-19 a vrátit se k normálnímu životu. Protože je naší prioritou zdraví zaměstnanců a jejich rodin, snažíme se podrobně a otevřeně informovat o všech aspektech podání ochranné vakcíny.“

Informační kampaň ŠKODA AUTO PROčkování využívá k zvýšení povědomí o možnostech vakcinace široké spektrum komunikačních kanálů, které mají oslovit všechny zaměstnance automobilky v České republice. Největší část zaměstnanců ŠKODA AUTO pracuje ve výrobě, kam směřuje komunikace prostřednictvím firemních novin ŠKODA Mobil, ŠKODA Týdeníku, plakátů a nálepek v umývárnách, ale také skrze informační obrazovky nebo dezinfekční stojany. Centrálním, průběžně aktualizovaným zdrojem informací je microsite (ockovani.skoda-auto.cz) věnovaná koronaviru na firemním intranetu ŠKODA Space, který je dostupný všem zaměstnancům po přihlášení i ze soukromých zařízení. Na této microsite jsou podrobně popsány všechna důležitá fakta o koronaviru, aktuálně platná opatření proti šíření viru ve firmě, pravidelném povinném testování a také o samotném očkování. Nedílnou součástí interní komunikace je vyvracení mýtů o očkování, vysvětlování faktů a uvádění nepravdivých informací (hoaxů) na pravou míru.

Vedení společnosti ve spolupráci s Odbory KOVO již dříve vyzvalo zaměstnance k využití státního systému očkování, které je efektivní, rychlé a dokáže obsloužit desetitisíce zájemců denně. ŠKODA AUTO je partnerem Klaudiánovy nemocnice v Mladé Boleslavi, když už řadu týdnů vypomáhá svou očkovací kapacitou aplikací řádově desítek vakcín za den ve své Poliklinice. Příkladem zaměstnancům šli i členové představenstva, kteří si nechali aplikovat ochrannou látku, jakmile to pravidla státního očkovacího systému umožnila.

V rámci aktivity ŠKODA AUTO PROčkování vystupují pod heslem #MaToSmysl také jednotliví zaměstnanci společnosti, kteří svým kolegům uvádějí vlastní důvody, proč se nechali očkovat. Koordinátor hasičského sboru je „pro“ očkování proto, aby byl jeho tým v plné síle, referent bezpečnostní služby se těší na jednodušší cestování s rodinou a závodní lékařka si přeje, abychom díky očkování mohli dříve odložit ochranné roušky nebo respirátory.

Další motivy najdou zaměstnanci například u umyvadel na toaletách, kde vedle instrukcí k důsledné hygieně rukou přibyly i odlehčené tipy k očkování, přibližující snadnost registrace zájemců všech věkových skupin nebo odkazující pomocí QR kódu na stránky, kde probíhá registrace zájemců o očkování.

Kampaň zaměřená na očkování motivuje zaměstnance také v rámci programu benefitů ŠKODA Cafeteria: každý zaměstnanec, který se nechá očkovat proti koronaviru, získá 300 kreditů (odpovídajících 300 ) do interního systému benefitů ŠKODA Cafeteria, které může vyměnit za širokou škálu benefitů ve ŠKODA AUTO nebo u externích partnerů.

Do opatření proti šíření koronaviru investovala automobilka ŠKODA AUTO již více než jednu miliardu korun. Společně s Odbory KOVO zavedla během první vlny komplexní postupy pro ochranu zaměstnanců, zdarma poskytla ochranné prostředky a pravidelné antigenní testy na covid-19 pro všechny zaměstnance. I díky tomuto důslednému postupu nad rámec povinných opatření se nemoc ve firmě šířila výrazně méně než ve zbytku populace. Podrobné informace o zvládnutí koronavirové pandemie ve ŠKODA AUTO jsou v záznamu kulatého stolu s členkou představenstva firmy za řízení lidských zdrojů Maren Gräf a tzv. Anti-covid týmem ve ŠKODA AUTO.

ŠKODA AUTO na cestě k nekuřáckému podniku
Společnost ŠKODA AUTO jako jeden z největších zaměstnavatelů v zemi věnuje ochraně zdraví svých zaměstnanců tu nejvyšší prioritu. Součástí těchto aktivit je také záměr zařadit společnost ŠKODA AUTO mezi nejmodernější podniky v oblasti ochrany zdraví a odpovědnosti k okolí i životnímu prostředí tím, že se stane nekuřáckou společností. Cílem firmy je chránit zdraví všech zaměstnanců, podporovat je ve zdravém životním stylu a dále jim usnadnit jejich osobní i kariérní rozvoj, současně tím odstranit možné bariéry mezi kuřáky a nekuřáky a v neposlední řadě také inspirovat ostatní firmy.

The post ŠKODA AUTO PROčkování: Automobilka oslovuje zaměstnance novou očkovací kampaní appeared first on ŠKODA Storyboard.


Zprávy a články ke koronaviru a nemoci COVID-19








Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzdy, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, nafta

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto, Spolehlivost Aut

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat     Mobil verze

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2021

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.