(Kurzy.cz)
SellerMotor: Hlavním projevem obchodní války je růst cen čínského i US zboží o cca 30%
SW společnost SellerMotor monitoruje vývoj prodejů a cen zboží nabízeného prostřednictvím serveru Amazon.com. Podle jejích zjištění se aktivita čínských ani amerických prodejců v průběhu obchodní pře nijak výrazněji nezměnila. Výraznější změnou ale prošly ceny nabízeného zboží. Průměrná cena pro čínské výrobky se od začátku pře na podzim 2017 až do současnosti zvýšila o 29%. Cena amerického zboží pak dokonce o 35%.
SellerMotor monitoruje aktivitu cca 1 miliónu položek prodávaných na Amazonu rozdělených zhruba na polovinu mezi americké a čínské prodejce.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz