Refinancujte v Zuno a hned ušetříte
Praha, 5. října 2015 - Online banka Zuno i na podzim pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou tématem klišé lákající na úsporu peněz při refinancování.
"Cílem nové komunikační kampaně je,
aby se klienti bank kriticky zamysleli nad podmínkami, které jim jednotlivé
banky u úvěrů nabízejí. V Zuno víme, že každý
chce ušetřit, a říkáme vše na rovinu," komentuje kampaň Ewa Golińská,
marketing expert online banky Zuno.
• Nový spot si můžete prohlédnout ZDE.
Kampaň startuje 5. října a poběží celý podzim, vytvořil
ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou
Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov,
podpořen je bannery, PPC a Facebookem.
Reklamní spot se odehrává na obědě v jídelně. Kreativci se zamýšlejí nad tím,
jak lidem sdělit, že můžou ušetřit na staré půjčce. Začnou z nich padat
klišé jako “Co
můžeš ušetřit dnes, nenechávej na zítra!”, “Nejsem tak
bohatá, abych nemohla šetřit”,
“Kdo nešetří s námi, šetří proti nám“, „Kdo nešetrí, není Čech”. Nakonec vše zavrhnou
a rozhodnou se to říct na rovinu: „Refinancujte v Zuno a okamžitě
ušetříte!”
Zuno pro refinancování nabízí tři stabilní úrokové sazby
podle výše úrokové sazby starého úvěru. Pokud má
starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí
od 11,5 % do 16,49 % ročně, klient dostane úrok 9,9 % ročně. Pokud je starý
úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 % ročně. Nejnižší nabízený úrok
v ZUNO je 6,9 %.
Reprezentativní příklad PŮJČKY: Výška PŮJČKY 37 800 Kč, poplatek za poskytnutí 0 Kč, období splácení 12 měsíců, výška měsíční splátky 3 321 Kč, fixní úroková sazba 9,90 % ročně, celková splatná částka 39 858 Kč, RPSN 10,36 % ročně. Pro požádání o PŮJČKU je nutné mít účet v ZUNO.
Kompletní podmínky refinancování naleznete na www.zuno.cz
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz