Zuno seká úroky u nevýhodných půjček
Ve spotu opět hrají čtyři postavy představující tvůrce reklamní kampaně snažící se vymyslet nápad, aby zaujali pozornost diváka. Stejně jako mnohdy v realitě, docházejí jen k novým a novým klišé, tentokrát s karatistou sekajícím sazby. Nakonec dojdou vždy k tomu, že říkat věci na rovinu je nejlepší. Na závěr proto zazní nejnižší úrok poskytovaný v Zuno.
Na reklamní spot se podívejte ZDE
Kampaň běží celý červen. K vidění bude 25sekundový spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořen bude bannery, PPC a Facebookem.
Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder.
Stop klišé, říkáme to na rovinu
„Když nabízíte něco lepšího než ostatní, okolí se o tom nějak dozví. Pokud ale komunikujete úrokovou sazbu, je to trochu složitější. Nejčastěji v reklamách vídáme motivy smějících se rodin a bohatých krasavců v krásných autech. My ale nechtěli další klišé a trochu jsme si také udělali legraci ze sebe samých. Prostě jen říkáme fér a na rovinu to, jakou vám dáme sazbu,“ komentuje novou kampaň marketingová expertka Zuno Zuzana Nemčeková.
Zuno pro refinancování nabízí tři stabilní úrokové sazby podle výše starého úvěru. Klienti proto dopředu vědí, s jakým úrokem můžou počítat.
Úroková sazba v Zuno začíná na 6,9 % ročně. Pokud má starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí od 11,5 % do 16,49 % ročně, klient dostane úrok 9,9 % ročně. Pokud je starý úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 % ročně.
Nejnižší úrok poskytovaný pro REFINANCOVÁNÍ je 6,90 % ročně. Nabídka platí při schválení REFINANCOVÁNÍ. Reprezentativní příklad: Výška PŮJČKY 37 800 Kč, poplatek za poskytnutí 0 Kč, období splácení 12 měsíců, výška měsíční splátky 3 321 Kč, fixní úroková sazba 9,90 % ročně, celková splatná částka 39 858 Kč, RPSN 10,36 % ročně. Pro požádání o PŮJČKU je nutné mít účet v ZUNO.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz