CETV: TV Nova opětovně zvýšila ceny reklamy pro nové klienty v prime time
TV Nova oznámila zvýšení cen reklamního prostoru pro nové kampaně v super prime time (tj. od 19:30 do 21:30). Koeficient pro super prime time se zvýšil z 1,35 na 1,5. (HN)
CETV zvýšila ceny reklamního prostoru pro nové klienty, kteří ještě nemají domluvené dlouhodobé smlouvy. Může za tím být snaha o přesvědčení velkých zadavatelů, aby podepsali nové úvazky i na 2014, kde CETV do určité míry vyprodanosti garantuje původní ceny. Dopad tohoto kroku nebude významný pro 2. pololetí, protože CETV nedávno zrušila povinnost rozdělovat předem stanovený počet GRPs do hlavního vysílacího času a mimo hlavní vysílací čas. Inzerenti senzitivní na cenu tedy mohou inzerovat v méně exkluzivních vysílacích časech. Zprávu vnímáme jako neutrální
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz