(Kurzy.cz)
Reklamní trh v USA patrně zajásá - tvrdý alkohol se vrací
Přes 50 let se na televizních obrazovkách v USA neobjevovalal reklama na "tvrdý" alkohol. Dělo se tak na základě dohody samotných výrobců. Po nesmělých náznacích "comebacku" v 90.letech, kterýprobíhal prostřednictvím malých regionálních studií jetu první opravdu velká vlaštovka, která by mohla znamenat opavdu revoluční obrat. Je jí celoamerická televizní stanice NBC, která se dohodla se společností Diageo produkující například vodku Smirnof a Johnyho Walkera na vysílání celonárodních reklamních spotů na trvdý alkohol. NBC se k tomutokroku rozhodla patrně vesnaze vylepšit si svou skomírající bilanci příjmů z reklamy. Konkurenti NBC v podobě stanic CBS neboABC prozatím uvádějí, že se k ničemu podobnému rozhodně nechystají. Odborníci považují krok NBC za průlomový o předpokládají obrovský dopad na reklamní trh. |
Čtete přílohy ?
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz