(Kurzy.cz)
Výsledky Yahoo! ve 3Q12 překonaly odhady, výrazný vliv prodeje podílu v Alibabě
Zisk bez započtení jednorázových položek dosáhl úrovně 0,35 USD na akcii, což překonalo odhady trhu nastavené v tomto ohledu na 0,26 USD na akcii.
Celkové tržby bez započtení příjmů převáděných partnerským stránkám rostly meziročně o 2% a dosáhly úrovně 1,09 mld.USD, což překonalo odhady na úrovni 1,08 mld.USD.
Podle komentářů vedení společnosti firma profitovala ve 3Q především z růstu zájmu zadavatelů reklamy a z efektu redukce nákladů.
Příjmy z display reklamy bez započtení provizí partnerským serverům stagnovaly kolem 451,6 mil.USD. Příjmy z vyhledávání rostly o 11% na 414,1 mil.USD.
Cash flow z probíhajících operací ve 3Q rostlo meziročně o 194% na 1,046 mld.USD z toho 550 mil. USD přiteklo od Alibaby. Volné cash flow rostlo meziročně o 273% na 920 mil.USD z toho opět 550 mil.USD připadá na Alibabu.
Tržní podíl Yahoo na display reklamě v USA podle odhadů EMarketeru poklesne letos na cca 9,3% oproti loňským 11%. Pozice Facebooku nude stagnovat kolem 14%, podíl Googlu lehce stoupne o 2% na 15%.
Firma na konci 3Q měla na svých účtech volnou hotovost a likvidní zdroje v celkové výši 9,4 mld.USD oproti 2,5 mld.USD na konci roku 2011. Vedení firmy odhaduje, že cca 2,5 mld.USD z prodeje podílu v Alibabě zaplatí firma na daních. Platba by měla proběhnout ve 4Q.
V průběhu 3Q firma odkoupila 12 miliónů vlastních akcií v celkové hodnotě 190 mil.USD.
Vedení firmy neuvedlo žádný výhled pro vývoj tržeb ani zisku v dalších obdobích.
Akcie Yahoo na výsledky ve finále reagoval poklesem o necelé 1%. Od začátku roku titul ztrácí 2,2%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz