(Kurzy.cz)
Reklamní příjmy ČT v pololetí spadly o pětinu
Příjmy z reklamy České televize spadly za letošní první pololetí meziročně o 20 procent na 191 milionů korun. Příčinnou je klesající sledovanost vlajkového programu ČT1. Informuje dnešní vydání deníku E15.
"Za celý rok odhaduji reklamní tržby na 320 až 330 milionů," řekl E15 obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. V návrhu rozpočtu televize pro letošní rok, který má deník E15 k dispozici, se přitom počítá s příjmem z reklamy 480 milionů korun.
Celý článek naleznete na serveru Financninoviny.cz, a to konkrétně ZDE
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz