CME: výhled českého reklamního trhu zůstává relativně slabý
My čekáme, že české reklamní příjmy v TV porostou meziročně o 4-6%ve 2011, což je nad výše zmiňovanými čísly. Samozřejmě největší rizika pro reklamní trh představují úsporná opatření vlády ve 2011 (snížení platů ve státní sféře, vyšší daně a růst nájmů). Logicky tržby CME porostou v ČR ve 2011 relativně pomalu, ale zůstáváme poměrně optimističtí ohledně výhledu na ostatní země a nadále doporučujeme CME Akumulovat.
R. Kramule, V. Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz