CME akutně čeká na oživení: Dočká se? Výsledky konferenčního hovoru a nový názor KBC
Nejdříve si spolu s analytiky České spořitelny zopakujme hlavní body z povýsledkového konferenčního hovoru CME: 1) společnost očekává oživení reklamního trhu ve druhé polovině tohoto roku, v prvním pololetí se očekává stagnace 2) v roce 2010 očekává CME kladný zisk na úrovni EBITDA na všech trzích 3) hlavní cíle vedení jsou: Zvýšení ziskovosti vysílání, růst návštěvnosti internetových portálů, růst tržeb MediaPro 4) CME plánuje snížení zadlužení: Ukazatel čistý dluh/EBITDA by měl dosáhnout po prodeji ukrajinských operací a nákupu bTV úrovně 6,4. „Dlouhodobý cíl je na úrovni 4,“ uvádí analytici České spořitelny v březnovém akciovém výhledu. 5) kapitálové výdaje v roce 2010 by měly být na stejné nebo nižší úrovni jako loni 6) CME nevylučuje případný návrat na ukrajinský trh, v současné době nicméně zůstává hlavní fokus na klíčové trhy SVE. „Je zřejmé, že reklamní trh v současné době narazil na své dno, kde pravděpodobně zůstane několik příštích čtvrtletí a rychlost oživení bude poměrně pozvolná. Ve střednědobém horizontu je výhled pozitivní, když v dnešní době je dominantním hráčem na všech trzích, kde působí. V současné době je však velká část oživení reklamního trhu již zahrnuta do ocenění společnosti,“ komentují analytici České spořitelny. Dnes upravili doporučení pro titul analytici KBC Securities: „Domníváme se, že pořizovací... Jaké je nové doporučení pro CME od KBC spolu s přehledm najdete na iPOINT |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz