České spořitelně nefunguje internetové bankovnictví, odříznuto je přes milion klientů
PRAHA (MEDIAFAX) - Od pondělního rána se více než milion klientů České spořitelny nedostane přes internet ke svému účtu a nedostanou se tak ke svým financím. V pondělí to uvedl server tn.cz.
Spořitelně totiž od pondělního rána nefunguje internetové bankovnictví. Klienti tak budou muset pro uskutečnění finanční transakce zajít na některou z poboček České spořitelny, nebo využít telefonní bankovnictví.
Za komplikace mohou technické problémy, dobu výpadku banka nesdělila, uvádí server.
“Na obnovení provozu spořitelna pracuje, zatím ale bohužel nemůžeme říci, zda internetové bankovnictví bude fungovat za hodinu nebo dvě," řekla tn.cz mluvčí České spořitelny Kristýna Havligerová.
Skupina České spořitelny je podle objemu aktiv a počtu klientů největší na tuzemském trhu.
Dana Rybáková, rybakova@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz