(Kurzy.cz)
CME: Konkurenční STV bude muset výrazně snížit objem reklamy
Slovenský parlament schválil, že veřejnoprávní televize STV bude muset do roku 2011 snížit objem vysílané reklamy z 3,0 % na 0,5 % vysílacího času. To by znamenalo, že ztratí část svých příjmů z reklamy, které by si měly přerozdělit komerční televize, zejména TV Markíza (skupina CME), která je jedničkou na trhu. Zpráva je mírně pozitivní pro CME. Slovensko představuje zhruba 12 % celkových tržeb společnosti.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz