(Kurzy.cz)
TV Nova zvedne ceny reklamy v průměru o 15%
TV Nova (vlastněná CME) oznámila pro příští rok v průměru 15% zvýšení cen reklamních časů. Nárůst je v souladu s předchozími prohlášeními CME. Nova zároveň odmítá, že by v příštím roce na trhu reklamy vznikl duopol Novy a Primy.
Milan Vaníček
Ceny za reklamu v televizi Nova, vlajkové lodi CME, vzrostou v p
říštím roce okolo 15 %, jak prohlásil její ředitel. Porovnání cen pro rok 2006 a 2007 zaměřenou na cílovou skupinu dospělých občanů jasně ukazuje, že každoroční nárůst by mohl dosáhnout v průměru 15ti %, dodal ještě Dvořák. Jan Levora, šéf ČSZV pro Reuters prohlásil, že analýzy původně ukazovaly, že cena reklamy v příštím roce vzroste o 25 – 30 %. (Reuters)Zhruba stejná byla i o
čekávání trhu, proto by na to CME měla zareagovat negativně. Jakub ŽidoňSouvisející zprávy:
AKA - reklama na Nově by mohla zdražit až o 30%
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz