(Kurzy.cz)
Získává NOVA zpět své ztracené reklamní pozice ?
Data společnosti TNS A-Connect ukazují, že celkové výdaje firem na TV reklamu vzrostly za rok o 472 milionu Kč a v srpnu dosáhly 1.36 miliard Kč. Podíl TV Prima na trhu příjmu z reklam v meziročním porovnání znovu vzrostl, zatímco podíl TV Novy klesl. (Reuters)
Rozdíl mezi oběma komerčními televizemi byl 10.5 procentních bodu, ve srovnání s téměř 43mi procentuálními body v loňském srpnu. Na druhou stranu byl ale minulý měsíc rozdíl „pouhých“ 7 procentních bodů, takže by to mohlo naznačovat změnu směru. Pokud ano, pro CME by se situace jevila jako pozitivní.
Jakub Židoň
Tyto zprávy pro vás vytváří Analytické oddělení České spořitelny
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz