(Kurzy.cz)
Na reklamu letos padne 13,3 miliardy Kč
Největší boom v prvním pololetí zaznamenaly potraviny a telekomunikační služby. Na internet směřuje pouhé 0,8% celkové sumy. Pro letošní rok se odhaduje vynaložená suma cca 105 mil.Kč. Nejvíce reklamy se zadává pro televizi, následuje tisk, rádio a poslední je internet. |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz