ŠKOLA INVESTORA: Válka se spekulanty aneb řvoucí lev ve světě financí
Dle marketingových expertů se dá udělat reklama na všechno. Sotva dnes někoho překvapí, když na něj z televizní obrazovky, stránek deníků nebo billboardů křičí nabídka toho či onoho finančního instrumentu. V polovině 40. let minulého století, kdy se do branže zakousl lev stvořený Jackem Dreyfusem, byste však hodně překvapení byli. Jeho řvoucí král zvířat propagující Dreyfus fondy se totiž objevil na scéně v době, kdy věhlasní investiční bankéři, portfolio manažeři nebo právníci považovali reklamu za něco nevhodného pro jejich statut. Jak to ale chodí, dobrá myšlenka si svou cestu vždy najde ... postupem času řada finančních firem uznala myšlenku, že průměrný drobný investor není finanční právník (i když tyto firmy již zpravidla na propagaci svých produktů využívaly služby specializovaných firem, ne jako Dreyfus, který si vzhledem k nedostatku peněz mnoho propagačních akcií zrealizoval – jak se říká – od podlahy). Pro drobné investory se zase Dreyfusův lev stal symbolem kvality, integrity a důvěry.
Další informace na iPOINT, http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=48242
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz