Tajemství o internetové populaci
Praha, 2. květen 2005 - Co se skrývá za online výzkumy? V čem se liší uživatelé internetu od zbytku populace? Jaké jsou poslední novinky z internetu? Kdo jsou inovátoři? Na tyto a mnohé další otázky naleznete odpověď v nové sekci webových stránek skupiny GfK „Internet Show Window“. GfK Internet Show Window koncentruje unikátní informace o uživatelích internetu a online výzkumech. Kromě ukázek výzkumů, které vypovídají o internetové populaci, naleznete na stránkách také výsledky za zajímavou cílovou skupinu „inovátoři“, která určuje trendy trhu. Stránka nabízí informace např. o struktuře internetové populace, o jejím životním stylu, nákupních a spotřebních zvyklostech. Společnost GfK se věnuje online výzkumům již řadu let. Prostřednictvím Internet Monitoru (součást Media Projektu) mapuje velikost a strukturu internetové populace ČR, ve studii Online Shopping každoročně sleduje zvyklosti uživatelů při nakupování prostřednictvím internetu. Stránka GfK Internet Show Window soustřeďuje ukázky z realizovaných výzkumů společnosti GfK. Stránka je nejen studnicí informací o internetových uživatelích, ale slouží také pro potenciální zadavatele online výzkumů k načerpání informací o této metodě sběru dat. Odborníci z GfK zde poradí při zadávání a realizaci výzkumů prostřednictvím internetu. Prohlédněte si stránku GfK Internet Show Window, která je součástí www.gfk.cz. Skupina GfK v ČR Skupina GfK v ČR – GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult – je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Více viz: www.gfk.cz, www.incoma.cz Skupina GfK v ČR je součástí skupiny GfK, ve svém oboru páté největší společnosti na světě.
GfK Group GfK Group má více než 130 poboček a dceřiných společností působících v 57 zemích světa. Zaměstnává více než 5 500 pracovníků. V roce 2004 dosáhla obratu 671 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Retail & Technology, Media a Custom Research. Více viz: www.gfk.com
Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
|
|||||||||||
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Nechcete přijít o peníze? 5 zásadních tipů, jak úspěšně využít pojištění storna
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz