Česká pošta nabízí možnost objednat se na pobočku a jít hned na řadu

Přestože na pobočky České pošty, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem, je možné se předem objednat a vyřídit tak své požadavky bez čekání, mnoho klientů tuto jednoduchou službu zatím nevyužívá. Proto se Česká pošta rozhodla spustit na svých pobočkách informační kampaň, která lidem tuto službu více představí.

Pokud chce klient jít na poště hned na řadu a strávit zde co nejméně času, Česká pošta nabízí možnost online rezervace. Na frekventované pobočky, které mají vyvolávací systém, se může dopředu objednat na konkrétní den i čas. Na webu postaonline.cz/rezervace nebo také v mobilní aplikaci Pošta Online si jednoduše vybere termín a službu, které se plánovaná návštěva týká. Rezervace je obratem potvrzena sms zprávou a e-mailem, kde klient najde rezervační kód. Ten pak při příchodu na poštu jen zadá do vyvolávacího systému a obratem jde na řadu. Objednávat se je nutné minimálně den předem. Další informace jsou k dispozici na ceskaposta.cz/rezervace.

„Průměrně navštíví každý měsíc všechny pobočky České pošty více než 2,5 milionu klientů?, z nichž většinu odbavíme právě na pobočkách s vyvolávacím systémem. Celkem 279 poboček disponuje vyvolávacím systémem s 351 tiskárnami pořadových čísel. Průměrná doba čekání klientů se v tomto roce pohybuje krátce nad 4 minutami, nicméně závisí samozřejmě na mnoha různých faktorech,“ vysvětlila Martina Ivanová, ředitelka divize pobočkové sítě a dodala: „Doba čekání na pobočce se může lišit, záleží třeba na velikosti a umístění pobočky, časové náročnosti vyřízení požadované služby nebo například na datu návštěvy pobočky. Některé termíny jsou klientsky daleko více vytížené, třeba kvůli výplatě důchodů či sociálních dávek.“

Přestože možnosti objednání se na konkrétní pobočku a na konkrétní čas zatím využívá jen minimum klientů České pošty, jejich počet neustále narůstá. „Komfortního objednání na konkrétní čas využívá v tomto roce zhruba jedno procento z obsloužených zákazníků. To je drobný nárůst, v druhé polovině loňského roku to bylo pouze půl procenta. Přepočteno na počet lidí mluvíme o více než 20 tisících objednaných klientů za měsíc,“ uvedla Martina Ivanová.

Povědomí o službě a jednoduchý návod, jak se objednat na konkrétní pobočku a konkrétní čas, najdou zákazníci v na letácích, plakátech či kartičkách s QR kódem přímo na pobočkách České pošty. Více se dozvědí také na webu České pošty, jejich sociálních sítích a dalších informačních kanálech.

PODCAST:

23. 5. 2024 - Ivo Vysoudil, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 344kB)

Plakát ke stažení ZDE (pdf, 4MB)



Zařazenočt 23.05.2024 13:05:00
ZdrojČeská pošta
Originálceskaposta.cz/cs/-/ceska-posta-nabizi-moznost-objednat-se-na-pobocku-a-jit-hned-na-radu
AutorIvo Vysoudil

Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.